Zimowa kampania marek Goodyear i Dunlop
Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna zimową kampanię reklamową swoichmarek premium: Goodyear i Dunlop. Działania będą prowadzone wmediach drukowanych oraz internecie.
Kampania Goodyeara jest związana z promocją najnowszej oponyzimowej Goodyear UltraGrip Performance 2.
Reklamy prasowe będą publikowane w październiku i pierwszejpołowie listopada, m.in. w tygodnikach "Newsweek" i "Polityka" orazmiesięcznikach: "Auto Świat", "Auto Motor i Sport", "Logo", "Men'sHeath", "Playboy" i "Top Gear".
Dodatkowo do końca października br. Goodyear będzie kontynuowałtegoroczne działania na rzecz polepszania bezpieczeństwa napolskich drogach, w ramach których, wspólnie z tygodnikiem "Motor"i rzeszowskimi "Nowinami", m.in. rozdawał odblaskowe opaski,poprawiające widoczność pieszych po zmierzchu.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear DunlopTires region EMEA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.
Dołącz do dyskusji: Zimowa kampania marek Goodyear i Dunlop