Zioła na okładkach Ad-verto
Begimo realizuje kampanię reklamową produktów Pharma International za pośrednictwem okładek biletowych Ad-verto.
To pierwszy reklamodawca branży farmaceutycznej, który zdecydował się na akcję z wykorzystaniem struktury kas kolejowych.
Kampania realizowana jest w okresie przedświątecznym, na dworcach głównych miast wojewódzkich.
Podróżni zakupując bilety, otrzymują je w atrakcyjnym etui, opatrzonym treściami reklamowymi produktów z portfolio Pharma Int. Duża powierzchnia reklamowa i podział modułowy, pozwalają na ekspozycję przekazu reklamowego trzech produktów: Zioła Bittner’a Pervivo, Galstena i Remens. Poza tym, za pośrednictwem okładek, Pharma Int składa swoim klientom życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych.
„Uważam, że przekaz reklamowy za pośrednictwem okładek Ad-verto to doskonała forma komunikacji z rynkiem. Do tej pory, największa grupa naszych klientów wywodzi się z branży finansowej, dlatego cieszymy się z pozyskania reklamodawcy reprezentującego inny sektor. Mam nadzieję, że współpraca z tak prężnym klientem jak Pharma International, pozwoli nam na szersze wypromowanie nowatorskich projektów reklamowych w strukturze kolejowej” – Beata Cebula, Marketing Manager Begimo SA.
Kampania realizowana jest w dniach 6-17 kwietnia, okładki będą wydawane do wszystkich biletów sprzedawanych w kasach objętych projektem.
Dołącz do dyskusji: Zioła na okładkach Ad-verto