SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Auto Sukcesie

Od nr. 9/03 miesięcznika Auto Sukces gruntownie zmieniony został layout pisma, a także pojawiły się nowe rubryki i działy.

W każdym numerze obecny będzie temat miesiąca - prezentacja jednego z segmentów rynku wraz z testami najnowszych modeli, pełną ofertą salonów, cennikiem i zapowiedziami nowości. Na stałe pojawiły się obszerne wywiady z osobistościami z branży motoryzacyjnej i sportu. Nowością jest również dział "Hobby/podróże/czas wolny" z opisami ciekawych miejsc idealnych na samochodową wycieczkę oraz propozycjami sposobu spędzania wolnego czasu. Nowy Auto Sukces wzbogaci dział "Design" gdzie prezentowani będą sławni projektanci samochodowi ich dzieła oraz reportaże o kulisach motoryzacji. Rozbudowany został dział "Rozrywka". Znajdą się tam recenzje filmów, książek i płyt, a także opisy pasji samochodowych znanych osób. Jak dotychczas swoje rubryki będą mieć miłośnicy tuningu i samochodów terenowych. Nowy Auto Sukces stał się bardziej elegancki i przejrzysty.

Według Działu Reklamy zmiany graficzne i merytoryczne w Auto Sukcesie pozwalają na poszerzenie oferty dla reklamodawców. Prezentacje produktów na rozkładówkach, przy współpracy redakcyjnej, sesje zdjęciowe z modelami i produktami reklamodawców, to tylko niewielki wycinek możliwości. Połączenie tematyki motoryzacji oraz gadżetów skierowanych do mężczyzn pozwala na stworzenie gazety (oraz oferty dla reklamodawców) jedynej w swoim rodzaju. Upodabnia to Auto Sukces do typowo "trendowych" (lifestyle'owych) pism męskich z małym wyróżnikiem - tworzony jest z myślą o motoryzacji. Swoim zasięgiem Auto Sukces generuje zainteresowanie firm np: banki, firmy leasingowe; producenci: zegarków, rowerów, ubrań, komputerów czy kosmetyków pielęgnacyjnych.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Auto Sukcesie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl