Zmiany w DD Media
Nowy Marketing Manager w wydawnictwie DD Media
Od nowego roku stanowisko Marketing Managera w wydawnictwie DD Media objęła Ewelina Bagińska, dotychczasowy Promotion Manager DD Media.
Od stycznia 2004 roku Ewelina Bagińska, Promotion Manager wydawnictwa DD Media awansowała na stanowisko Marketing Managera. Ewelina Bagińska zastąpiła na tym stanowisku Marcina Gerca, który odszedł z DD Media w październiku bieżącego roku.
Ewelina Bagińska jest absolwentką politologii (specjalizacja - dziennikarstwo) na Uniwersytecie Śląskim. W bieżącym roku ukończyła program organizowany przez Chartered Institute of Marketing przygotowujący do zdobycia dyplomu marketera (The Advanced Certificate in Marketing).
Z wydawnictwem DD Media związana jest od stycznia 2002 roku Wcześniej pracowała także jako dziennikarz i sekretarz redakcji w pismach branżowych oraz jako administrator konkursu Krajowej Izby Gospodarczej - Przedsiębiorstwo Fair Play na Mazowszu.
- Moja strategia marketingowa dla "Dzień Dobry" to nieustanne zaskakiwanie czytelników i reklamodawców niekonwencjonalnymi projektami - wyjaśnia Ewelina Bagińska. - Chcę, aby "Dzień Dobry" pojawiało się w miejscach, gdzie nikt się gazety nie spodziewa - w kinie, na ulicy, w górach, na plaży. Plany promocyjne na rok 2004 także zawierają kilka niecodziennych pomysłów.
DD Media Sp. z o.o. jest wydawcą bezpłatnej gazety "Dzień Dobry". Pismo dociera w każdy piątek do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Poznania oraz od 21 listopada 2003 do mieszkańców aglomeracji śląskiej. Nakład tygodnika wynosi średnio 745 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w DD Media