Zmiany w Neolit Media
Piotr Czajkowski, Dyrektor Generalny Domu Brokerskiego Neolit Media Sp. z o.o., objął funkcję Członka Zarządu w Spółce.
Na posiedzeniu władz spółki Neolit Media Dom Brokerski, które odbyło się w ubiegłym tygodniu, w wyniku jednomyślnego głosowania, powołano nowego Członka Zarządu spółki. Został nim Piotr Czajkowski, od czerwca pełniący także w firmie funkcję Dyrektora Generalnego.
"Myślę, że mój awans to efekt bardzo dynamicznego rozwoju firmy", mówi nowy Członek Zarządu i jednocześnie Dyrektor Generalny Neolit Media. "W ciągu zaledwie trzech miesięcy pozyskaliśmy tak znanych klientów jak PLL LOT, Totalizator Sportowy czy Maspex, z wieloma innymi utrzymaliśmy i rozszerzyliśmy współpracę (np. Reebok). Dla PLL LOT i Totalizatora Sportowego - jako jedyni - przeprowadziliśmy ogólnopolskie kampanie zewnętrzne reklamy wielkoformatowej. Mamy coraz więcej propozycji współpracy, wkrótce ponownie powiększymy zespół naszych pracowników. W wyniku narastających obowiązków poszerzanie składu Zarządu staje się zupełnie naturalnym etapem w ewolucji firmy", dodaje Czajkowski.
Piotr Czajkowski - wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w świecie reklamy, jak i mediów. Jako dziennikarz pracował m.in. w Radiu AS, Radiu ABC, Programie I i IV Polskiego Radia, a także w TVP1. Zajmował się reklamą ATL i BTL, był szefem promocji audycji "Lato z Radiem" (Pr. I PR S.A.) oraz twórcą i dyrektorem Biura Promocji i Handlu w PR S.A. Jako zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu i Sprzedaży pracował w Clear Channel Poland. Pełnił także funkcję Doradcy Zarządu oraz Dyrektora ds. Marketingu i Sieci w spółce Ruch Internet. Specjalizował się w nowoczesnej komunikacji marketingowej w takich firmach jak First Interactive Polska czy niemiecka Mahogany-Grey. Ukończył Uniwersytet Szczeciński z tytułem magistra ekonomii. Interesuje się sportem, czynnie uprawia żeglarstwo, narciarstwo i nurkowanie. Ma dwójkę dzieci.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Neolit Media