Zmiany w "Samym zdrowiu"
Nowa makieta i nowi ludzie
Wydawany przez Hachette Filipacchi Polska miesięcznik "Samo Zdrowie" od numeru lutowego (w sprzedaży 24 stycznia) zmienia makietę. Pismo, adresowane do osób zainteresowanych tematyką zdrowotną, pielęgnacją, dietetyką, psychologią oraz seksem uzyskało nowy, bardziej przejrzysty i nowoczesny loyaut. Redakcja kierując się opiniami czytelników zaproponowała nowy dział: kilkunastostronicowy Magazyn Medyczny zawierający między innymi nowości ze świata nauki i medycyny. Sprzedaż lutowego numeru miesięcznika SZ zostanie wsparta kampanią telewizyjną w TVP. Format pisma pozostaje niezmieniony.
Od stycznia szefem działu Zdrowie została Renata Ciemięga, kierownictwo działu Uroda objęła Ewa Basińska natomiast szefem działu Psychologia i Seks została Joanna Karwat.
Od grudnia Szefem reklamy SAMEGO ZDROWIA została Agnieszka Fladzińska wcześniej zajmująca stanowisko Z-cy szefa reklamy, do ekipy dołączyła również Agata Sobierajska ostatnio pracująca w wydawnictwie Publimedia w dziale reklamy Nowego Rynku.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w "Samym zdrowiu"