Zmiany w Tequila Polska
Awanse w Dziale Obsługi Klienta TEQUILAPolska
Alena Gimzicka i Marta Mariak awansowały na stanowiska Senior Account Manager, a Filip Fiedorow został Account Executive w Dziale Obsługi Klienta TEQUILAPolska. Nową osobą na stanowisku Account Executive jest natomiast Julita Raczko. W Dziale Obsługi Klienta powstał także dwuosobowy zespół kierowany przez Bartłomieja Kluczyńskiego. Dołączy do niego Krzysztof Bogacz, który wcześniej pracował w Dziale Produkcji.
- Rozwój Działu Obsługi Klienta jest kontynuacją działań mających na celu polepszenie współpracy z naszymi Klientami. Wyniki badania wizerunku agencji przeprowadzone jesienią ubiegłego roku przez GFK Polonia oraz rozmowy indywidualne z Klientami pozwoliły nam wyznaczyć kierunki zmian. Zebrane opinie w połączeniu z półrocznymi ocenami pracowników agencji zadecydowały o awansie aż trzech osób. Kolejnym etapem rozwoju Działu Obsługi Klienta będzie wprowadzenie rozwiązań informatycznych do zarządzania kontaktami z Klientami i koordynacji realizowanych projektów, który zaczniemy testować już we wrześniu - powiedział Tomasz Grzybowski Client Service Director, Managing Director Warsaw.
Rozbudowa Działu Obsługi Klienta jest związana także z przyjęciem na początku roku i konsekwentnie realizowanej strategii pozycjonowania agencji - "Brand Energizing Break-Through Solutions", która zakłada optymalne wykorzystanie potencjału marek i stymulowanie ich wzrostów w zależności od postawionych przed nimi celów. Aby wprowadzić w życie tę ideę, TEQUILAPolska opracowała nowy system wartości, rozbudowała Dział Strategii, powołała Dział Traffic oraz stopniowo powiększa Działu Kreacji i Obsługi Klienta.
Nowa Account Executive - Julita Raczko zajmie się obsługą Beiersdorf -Lechia S.A. Filip Fiedorow będzie kontynuował współpracę z The Lorenz Bahlsen Snack-World i Kompanią Piwowarską. Z kolei nowoutworzony team Bartłomieja Kluczyńskiego będzie realizował projekty dla firmy Nobiles i wybrane dla Beiersdorf - Lechia S.A.
Julita Raczko - od dwóch lat związana z Agencją Usług Marketingowych "APRIM". Jako Account Manager była odpowiedzialna za organizację działań promocyjnych w zakresie field marketingu i event marketingu. Współpracowała z takimi klientami jak: Kompania Piwowarska S.A. - marka Redd's, Mille, Pilsner Urquell (m.in. promocje sprzedaży piwa w detalu, obsługa imprez prowadzonych w pubach i restauracjach, działania promocyjne w gastronomii,) Bonduelle, Dr.Oetker, New Art, Trend, Generik SA, LIDEX. Wcześniej pracowała w Agencji Promocyjno-Reklamowej Boomerang. Jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Tequila Polska