Zmiany we "Wprost"
Dodatki turystyczne tygodnika "Wprost"
22 marca na rynku ukaże się specjalne wydanie tygodnika "Wprost" z dodatkiem turystycznym "Polska na wczasy". Dwa tygodnie później 5 kwietnia pojawi się "Wprost" z dodatkiem "Świat", drugim z serii turystycznej.
Dodatek o turystyce w Polsce w formacie A5 i objętości 32 stron, ma charakter praktycznego przewodnika z bazą adresową i wyborem miejsc polecanych przez tygodnik "Wprost". Daje konkretną wiedzę, jak dobrze zaplanować i spędzić wolny czas, począwszy od weekendu po długie wakacje. O znanych i nieznanych miejscach opowiadają m.in. Maciej Dejczer, Martyna Wojciechowska, Otylia Jędrzejczak i Małgorzata Kożuchowska.
W dodatku "Polska na wczasy" ogłoszona zostanie akcja "Certyfikat Turystyczny Wprost" połączona z konkursem na najlepsze hotele, regiony i miejscowości wypoczynkowe w naszym kraju.
Tygodnik "Wprost" z dodatkiem turystycznym będzie wsparty silną kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych: TVPI, TVPII, TV Polst, TVN, TVN7, TV4 rozgłośniach radiowych: RMF FM, Radio Zet, prasie: "Gazeta Wyborcza", "Twój Styl", "Pani" i miesięczniku "Rejs" w internecie: Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Zmiany we "Wprost"