SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Radio Zet i Jedynka

Radio Track: powiększa się przewaga RMF FM nad Radiem Zet, w górę również Trójka Polskiego Radia - na przeciwnym biegunie Radio Zet i Jedynka Polskiego Radia. Szczegółowe dane w specjalnym raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (czerwiec-sierpień 2009) pokazuje, że tegoroczne wakacje należały do radia RMF FM. Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 24,5 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,1 punkt proc.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 16,7 proc. udziałem w rynku (poprzednio 17,7 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,6 proc. (spadek o 0,4 pnk. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,5 proc. (wzrost o 0,3 punktu procentowego).

Udział w rynku słuchalności

Czerwiec - sierpień 2006

Czerwiec - sierpień 2007

Czerwiec - sierpień 2008

Czerwiec - sierpień 2009

Stacje ogólnopolskie

Radio RMF FM 21,10% 22,10% 23,40% 24,50%
Radio Zet 18,00% 19,30% 17,70% 16,70%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 15,20% 14,00% 13,00% 12,60%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,10% 5,70% 6,20% 6,50%
Radio Maryja 1,80% 2,10% 1,70% 1,60%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,50% 0,60% 0,50% 0,70%
Polskie Radio Euro 0,50% 0,30% 0,20% 0,20%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 965, 23022, 23052, 21248


Dołącz do dyskusji: Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Radio Zet i Jedynka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl