Fenix3 zadebiutował na rynku w październiku 2012 roku w Szczecinie z innowacyjnym konceptem biznesowym opartym na opatentowanej nowej formie reklamy telewizyjnej wykorzystującej tzw. skiny (które wyświetlają się poprzez skalowanie obrazu, przy czym nie zakłócają wizji ani fonii). W tej formule widzowie otrzymują wynagrodzenie za każdą obejrzaną reklamę, a reklamodawcy zyskują możliwość reklamy w telewizji na każdym kanale, w cenie dotychczas nieosiągalnie niskiej. Fenix3 działa w województwie Zachodniopomorskim, jednak w związku z planami rychłej ekspansji na kolejne miasta, rozwija zasięg swojej komunikacji.
„Współpraca z klientem posiadającym oryginalny produkt lub usługę, które nie mają żadnej analogii na rynku, jest marzeniem każdego PR-owca. Czeka nas intensywna praca edukacyjna dotycząca zupełnie nowego produktu i mechanizmu jego działania. Co więcej, koncepcja oferowana przez Fenix3 gruntownie zmienia relacje pomiędzy reklamodawcą a widzem w reklamie telewizyjnej: nie mieliśmy jeszcze do czynienia z „płaceniem za patrzenie” – mówi Ewa Cander, właściciel agencji HYPE PR.
Klient dokonał wyboru agencji w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia.
***
FENIX3 to spółka oferująca unikatową formę reklamy telewizyjnej, w której widz otrzymuje wynagrodzenie za każdy wyświetlony na ekranie swojego telewizora przekaz reklamowy. System FENIX3 umożliwia zmianę tradycyjnej relacji pomiędzy reklamą a telewizją oraz reklamodawcą a widzem. Opatentowana technologia zmienia odbiornik telewizyjny w narzędzie do zarabiania pieniędzy i komunikowania się. Sprawia ona, że każdy przedsiębiorca może przekazać widzom informacje o swoim produkcie niezależnie od programu telewizyjnego, który widz ogląda w danej chwili i niezależnie od nadawcy telewizyjnego, którego widz wybrał.
FENIX3 działa od października 2012.
HYPE PR jest agencją PR typu „butik”, oferującą zindywidualizowane usługi w zakresie komunikacji marketingowej i PR. Współpracuje ze specjalistami w poszczególnych dziedzinach, dopasowując zespoły do projektów. Najwyższe zaangażowanie w pracę dla każdego klienta uzyskiwane jest przez bezpośredni udział osób zarządzających. Nadzór sprawuje ekspert z 13-letnim doświadczeniem w branży PR i dyplomem międzynarodowego programu Executive MBA.