Marki BOSS nikomu przedstawiać nie trzeba. Ten niemiecki brand latami budował swój prestiż, wykorzystując wysokiej klasy materiały i tworzone z niezwykłą precyzją projekty. Początkowo zdominowana przez garnitury, dziś oferta BOSS poszerzyła się już o modę sportową, casual oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. BOSS otworzył salon w nowym koncepcie Pre BOSSed
w warszawskiej galerii Atrium Promenada.
BOSS zdążył już wypracować sobie renomę u polskiego konsumenta. Pre BOSSed to zupełnie nowy koncept aranżacji sklepu, powstały w ramach strategii rozwoju firmy „CLAIM 5”, mającej przyczynić się m.in. do wzmocnienia wizerunku marki jako lifestyle’owej. Po Rzymie, Frankfurcie czy Konstancji przyszedł czas na Warszawę. Jest to pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w tym mieście. Klienci zlokalizowanej na warszawskiej Pradze galerii Promenada mają do dyspozycji nowoczesną, elegancką przestrzeń, w której dominuje camel, czerń i biel. W asortymencie znalazły się najwyższej jakości: odzież męska, dodatki, obuwie oraz perfumy.
– Promenada to flagowe centrum Atrium Poland Real Estate, o bardzo silnej pozycji na rynku, którego popularność stale rośnie, a przez ostatni czas zyskaliśmy wielu najemców marek premium. Dobiega też końca kompleksowa modernizacja naszego centrum. Nowy design będzie nawiązywał do kultowych modowych ulic i domów towarowych, a galeria stanie się najnowocześniejszym obiektem handlowym po prawej stronie Wisły. Otwarcie pierwszego w stolicy salonu BOSS o koncepcie PreBOSSed to zarówno wynik, jak i potwierdzenie posiadanej przez nas renomy. Bardzo cieszy nas ta współpraca i jesteśmy przekonani, że oferta tej prestiżowej marki doskonale uzupełni portfolio Promenady – mówi Anna Tana, Dyrektor Działu Leasingu.
BOSS zajął lokal na poziomie 0 centrum Atrium Promenada o powierzchni 237 mkw. Klientom galerii oferuje innowacyjne kolekcje w stylu biznesowym, casual i sportowym.
Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/ oraz https://przebudowa.warszawa.promenada.com/