Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw przechodzi z modelu współpracy opartego o licencje komercyjne na model usługi typu Software as a Service (SaaS), co pozwala prognozować długoterminową sprzedaż specjalistycznych produktów MRM BrandMaker. Ponadto, według raportu Gartnera, do 2017 roku dyrektorzy marketingu będą wydawać więcej pieniędzy na rozwiązania IT niż dyrektorzy IT, co w zestawieniu z ofertą BrandMakera gwarantuje bardzo dobre perspektywy rozwoju w najbliższej przyszłości. „Zwykle nasza konkurencja w swojej ofercie posiada oddzielne rozwiązania dla poszczególnych obszarów marketingowych, nie dysponując natomiast kompletnym, zintegrowanym rozwiązaniem, jakie oferuje BrandMaker” – komentuje Holzer.
W 2012 roku BrandMaker zwiększył zatrudnienie o ponad jedną trzecią, do 200 pracowników. Ponadto, do kadry zarządzającej dołączyły dwie osoby - wiceprezes Frans Riemersm (40 lat), odpowiedzialny za dział Usług Profesjonalnych, oraz Romek Jansen (42 lata), który również objął funkcję wiceprezesa i pokieruje dalej procesem internacjonalizacji firmy.
W ramach rozszerzania swojej obecności na rynkach zagranicznych, w ubiegłym roku BrandMaker otworzył dwa nowe oddziały – we Francji i w Polsce. Ponadto, na innych istotnych rynkach zagranicznych firma rozwija sieć partnerów.
BrandMaker oferuje usługi chmurowe (Marketing Efficiency Cloud), które są kompletnym zestawem rozwiązań zaspokajających potrzeby całego łańcucha procesu marketingowego. Zawiera między innymi moduły do: zarządzania marką, planowania oraz kontroli kampanii marketingowej, cyfrowego zarządzania kapitałem, automatyzacji produkcji materiałów reklamowych oraz ich logistyki, jak również do oceny skuteczności reklamy i marketingu lokalnego.