27 lutego w Centrum Designu Domoteka w Warszawie miało miejsce spotkanie prasowe, podczas którego reprezentanci Domoteki zaprezentowali ambitne plany na 2024 rok. „Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Powrót cieszącego się popularnością DOMOdesign, nowy cykl inspirujących spotkań wokół designu DOMOpasje, wystawy sztuki, program Ambasadorzy Domoteki z udziałem cenionych architektów wnętrz i nowe salony z najwyższej jakości meblami i akcesoriami do wnętrz… To tylko niektóre z ambitnych planów i projektów Centrum Designu Domoteka na 2024 rok. O wszystkich przedsięwzięciach zaplanowanych z myślą zarówno o klientach, jak i projektantach, architektach, stylistach wnętrz i dziennikarzach, reprezentanci Domoteki opowiedzieli mediom podczas spotkania prasowego, które odbyło się 27.02.2024 r. w przestrzeni centrum w Warszawie.
„Poprzeczkę postawiliśmy sobie bardzo wysoko. Nasz cel jest taki, by aktywnie wychodzić do Państwa z propozycją interesujących, merytorycznych i inspirujących wydarzeń, które będą atrakcyjne dla każdej osoby, której pasją jest design. Bo design jest też naszą pasją. Zależy nam na tym, by ten design był w Domotece cały czas obecny w formie unikatowych mebli i kolekcji, ale też by przepełniał całą tę przestrzeń – w rozmowach i spotkaniach towarzyskich, wykładach i konsultacjach z udziałem najbardziej uznanych autorytetów z dziedziny projektowej. Opracowaliśmy całoroczny program wydarzeń, który będzie propozycją różnorodną, propozycją, która pozycjonuje design także w kontekście innych dziedzin sztuki” – zapowiada Julita Bolimowska, Portfolio Marketing Manager w Centrum Designu Domoteka.
Jakie projekty znalazły się w kalendarzu Domoteki na 2024 rok? Nie mogłoby w nim zabraknąć cieszącego się popularnością DOMOdesign, czyli wydarzenia poświęconego urządzaniu wnętrz. W tym roku powróci ono w zmienionej formule, z jeszcze większą liczbą eksperckich konsultacji i prelekcji. Jednak nowy rok to także nowości programowe – m.in. cykl DOMOpasje, czyli pięć spotkań z pięcioma inspirującymi kobietami z branży wnętrzarskiej. Podczas każdego z nich goście będą mogli poznać bliżej historie o pasji, marzeniach i kobiecej sile, a także odkryć historie kryjące się za autorskim i niepowtarzalnym designem.
Istotnym elementem nowej propozycji Domoteki jest jeszcze bliższa współpraca z ekspertami oraz poszerzenie eksperckiej oferty dla klientów. W tym miejscu wymienić należy program Ambasadorzy Domoteki, do którego zaproszono architektów i architektki wnętrz z cenionych polskich pracowni projektowych. W gronie tym znalazły się pracownie Interiorsy i Archistan Interiors, Kamila Jakubowska-Szmyd, Martyna Banaszczuk, Alina Badora oraz Agnieszka Lesiuk. Ambasadorzy Domoteki będą dzielić się wiedzą z zakresu urządzania i stylizacji wnętrz, a także pomogą zapoznać się z najnowszymi trendami w designie. Jak co roku, Centrum Designu Domoteka weźmie też udział w Salone del Mobile Milano, czyli najbardziej prestiżowych targach meblarskich, skąd będzie relacjonować swoim klientom informacje o kolekcjach najlepszych międzynarodowych marek.
Przez cały rok w przestrzeni Domoteki zaplanowano też wystawy. Na pierwszej z nich, którą oglądać można do 29.02, pokazane zostały projekty uznanej pracowni architektonicznej POLE Architekci – różne warianty autorskiego projektu domu letniskowego Dom Baby Jagi, który – jak wiele na to wskazuje – swoją popularnością już wkrótce może dorównać kultowym domkom Brda. Wśród innych zaplanowanych wystaw wymienić można m.in. prezentację prac stowarzyszenia Nów. Nowe rzemiosło, które popularyzuje funkcjonalne i dekoracyjne, ręcznie wykonane rzemiosło sięgające do tradycyjnych technik, a także ekspozycje prac eksplorujących związki pomiędzy różnymi dziedzinami projektowymi, jak modą i designem. Zaś już w weekend 2-3.03 w Kamienicy Karskich w Warszawie przydarzy się okazja, by oryginalny design zobaczyć w relacji z innymi dziedzinami sztuki, malarstwem, rzeźbą czy filmem. Wszystko to w ramach Artshow, którego partnerem jest Domoteka.
Jak podkreślają reprezentanci Centrum Designu Domoteka, nowa oferta programowa to dopełnienie oferty produktowej – już teraz liczącej ponad 60 salonów i 600 renomowanych marek, których część na polskim rynku obecna jest tylko w Domotece. W tej również nie zabrakło nowości – w ostatnich tygodniach w Domotece otworzyły się salony Primavera Furniture oraz Blest (to zarazem polska premiera marki), a już w przyszłym miesiącu pierwszych klientów zaprosi salon Halupczok. Na stałe zaś najnowsze kolekcje marek Domoteki oglądać będzie można w przestrzeni DOMOspace.
„Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu przyciąga i tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Po więcej informacji oraz aktualności zapraszamy na www.domoteka.pl