Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-12-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dobry Makarun w dobry punkcie

150x110
Jak mawiał klasyk: okazja szuka chętnego… Jeśli zatem ktoś rozważa poważnie inwestycję w lokal gastronomiczny w Lublinie, nadarza się właśnie znakomita sposobność do tego. Można bowiem stać się właścicielem Makarun’a Spaghetti & Salad, w sprawdzonej lokalizacji w śródmieściu, w pobliżu trzech uniwersytetów.

Dokładnie to lokal przy ul. Obrońców Pokoju 23, gdzie przez kilka ostatnich lat stołowali się studenci i okoliczni mieszkańcy, który upodobali sobie smaczne makaronowe dania, sprzedawane w charakterystycznych pomarańczowych pudełkach i w przystępnych cenach.

- Punkt miał dobry obrót i zyskał sobie sporą popularność - zachęca do inwestycji Marcin Szworak, jeden z twórców marki Makarun. - Ale właściciel postanowił przenieść swój makaronowy biznes w nowe, dogodniejsze dla siebie miejsce. Szukamy, więc franczyzobiorcy, który przejmie lokal a dokładnie - prosperujący interes. Jest to okazja, poniewaĹź odchodzi ryzyko związane z przyjęciem konceptu w określonym środowisku i pozyskaniem klientów. Restauracja jest urządzona, w pełni wyposaĹźona i moĹźna w zasadzie z marszu ruszyć ze sprzedażą.

Atrakcyjność oferty przejęcia Makarun’a przy ul. Obrońców Pokoju polega nie tylko na kontynuacji działalności w sprawdzonym juĹź miejscu, ale takĹźe na kwocie niezbędnej inwestycji. Aby uruchomić lokal wystarczy bowiem mieć w portfelu około 60 tys. złotych. Co waĹźne, 38 tysięcy złotych to kwota odstępnego.

- Nikt nie obiecuje, Ĺźe będzie łatwo - mówi Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci restauracji Makarun. - Ale kiedy franczyzobiorca zaangaĹźuje się w pracę i marketing lokalu,  to satysfakcja na widok nowych, stałych, a przede wszystkim zadowolonych klientów jest ogromna, a i portfel staje się adekwatnie cięższy. Wtedy ma się świadomość, Ĺźe wykonana praca ma nie tylko sens, ale teĹź przynosi sporo satysfakcji – równieĹź w wymiarze finansowym.

Makarun Spaghetti & Salad to krakowska firma, która w ciągu pięciu lat stworzyła w systemie franczyzowym sieć gastronomiczną, obejmującą 12 miast w Polsce. Ostatnio otworzyła teĹź punkt w Hamburgu w Niemczech a lada chwila uruchomi lokal w Pradze. Pastę a la Makarun moĹźna juĹź kupić w 25 restauracjach. Serwowane na wynos proste, ale niebanalne - bo na przykład doprawione czosnkiem niedĹşwiedzim, wzbogacone zdrowym jarmuĹźem - makaronowe dania cieszą się duĹźym uznaniem klientów. W 2016 roku firma została doceniona podczas Food Business Awards, najwaĹźniejszego wydarzenia w branĹźy gastronomicznej w Polsce. Zwyciężyła w kategorii "Fast-food".

Sieć ułatwia rozpoczęcie działalności gospodarczej takĹźe tym osobom, które nie mają doświadczenia związanego w prowadzeniem firmy. Wybór wiarygodnej marki zwiększa szansę na sukces. Jest to dobra opcja dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w branĹźy gastronomicznej, poniewaĹź partnerzy w ramach franczyzy dostają gotowy brand, pełne know how na temat prowadzenia lokalu i technologii produkcji, dostęp do produktów w preferencyjnych cenach, pomoc w kwestiach formalno-księgowych i promocyjnych, a przede wszystkim sprawdzone menu wysokiej jakości. 

Przedstawiciele sieci informują dodatkowo, Ĺźe poza lokalem przy Obrońców Pokoju, sieć dysponuje jeszcze jedną niemniej atrakcyjną lokalizacją w Lublinie – w galerii Lublin Plaza. Oprócz nich, Makarun poszukuje chętnych do otwarcia punktów takĹźe w Bydgoszczy, Warszawie, Wrocławiu i Trójmieście. W kaĹźdym z tych miast sieć równieĹź posiada precyzyjnie wybrane lokale wraz z wynegocjowanymi, korzystnymi warunkami najmu. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS