Współpracujący z firmą e-point, ING Bank Śląski został nagrodzony w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii Najbardziej Cyfrowy Bank. e-point odpowiedzialny jest m.in. za rozwój platformy technologicznej i treści strony www.ingbank.pl oraz elementów oferty w systemie MojeING.
- Cieszymy się, że możemy wraz z ING Bankiem Śląskim współtworzyć nowatorskie rozwiązania, które pozwalają mu umocnić się na pozycji lidera bankowości w Polsce – mówi Konrad Zimoląg, członek zarządu e-point. - Kluczowa dla jakości naszej współpracy jest długoletnia relacja, za którą idzie zaufanie oraz atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu innowacji.
Konkurs ma na celu nagradzanie firm, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku i do potrzeb klientów.
W przypadku ING Banku Śląskiego nagrodzono fakt, iż w komunikacji online Banku obejmująca stronę www, bankowość elektroniczną (wraz z ich wersjami na wersje mobilne), aplikację mobilną oraz social media, Bank stawia w centrum użytkownika i jego doświadczenie (Customer Experience).
Wręczenie nagrody odbyło się 9 listopada 2017 r., podczas uroczystej Gali, towarzyszącej Forum Gospodarki Cyfrowej.
e-point współpracuje z Bankiem od 19 lat. e-point jest odpowiedzialny m.in. za sekcję ofertową systemu bankowości elektronicznej Moje ING oraz portal banku, stworzony zgodnie z zasadami Content-Driven Design.