Niezależna firma analityczna umiejscowiła na tej pozycji ujednoliconą platformę dostarczającą treści i usługi internetowe, doceniając jej zdolności w zakresie realizacji i kompletności wizji
Warszawa, 17.08.2017 -- Episerver,™ globalny dostawca platformy do inteligentnego zarządzania treścią, handlem internetowym i marketingiem w chmurze, ogłosił zdobycie pozycji Lidera w rankingu Gartner’s 2017 “Magic Quadrant for Web Content Management.”
Gartner w swym raporcie, poza Episerver, oceniał także 18-stu innych dostawców. Na podstawie kompletności wizji i zdolności jej wykonania, uznał firmę za lidera. Po kluczowych inwestycjach w personalizację w czasie rzeczywistym oraz zarządzanie kampaniami omnichannel, podjętych przez Episerver w zeszłym roku (m.in. przejęcie Optivo), firma nieustannie rozwija swoje ujednolicone narzędzie do zarządzania treścią i handlem cyfrowym, uwzględniając zwiększoną inicjatywę z Microsoft for Dynamics 365.
Zgodnie z Gartner, “Liderzy powinni doprowadzać do transformacji rynku. Otrzymują największe łączne oceny pod względem Zdolności do Wykonania i Kompletności Wizji. Realizują to prawidłowo oraz są przygotowani na przyszłość, mając jasną wizję i gruntowną ocenę szerszego kontekstu cyfrowego biznesu. Posiadają silnych partnerów handlowych, obecnych w wielu regionach, spójne wyniki finansowe, rozwinięte wsparcie techniczne platformy oraz dobrą obsługę klienta. Ponadto dominują w jednej lub kilku dostępnych na rynku technologiach. Liderzy są świadomi ekosystemu, do którego kierują swoją ofertę. Liderzy mogą:
· udowodnić wdrożenia przedsiębiorstwa;
· oferować integracje z innymi aplikacjami i repozytoriami treści;
· Wspierać na wielu płaszczyznach.”
Episerver rozszerzył swoje produkty i usługi, dążąc tym samym do dostarczania klientom jak najbardziej płynnego digital experiences. Zarządzanie zamówieniami oraz generowanym przez użytkowników contentem, pomagają klientom Episerver w konsekwentnym zaangażowaniu swoich klientów docelowych w ścieżkę zakupową.
Episerver Digital Experience CloudTM – wspierane przez możliwość zaawansowanej personalizacji, opartej na zachowaniach odbiorców – pomaga organizacjom na całym świecie tworzyć, zarządzać oraz indywidualizować digital experiences ich klientów. Digital Experience Cloud, który można wdrożyć jako platform-as-a-service (PaaS) w chmurze Microsoft Azure lub środowisku lokalnym, wspierana jest przez sieć ponad 900 partnerów, którzy zapewniają ponad 8.800 cyfrowych liderów w 30 krajach. Zapewnia to przychód rzędu 18 bilionów dolarów na całym świecie.
Naszym celem w Episerver jest dostarczanie sprzedawcom i marketerom skutecznych, wydajnych oraz angażujących narzędzi do zarządzania treścią, które – dzięki nowatorskim metodom personalizacji – pomagają im lepiej wykonywać swoją pracę – komentuje James Norwood, CMO and EVP Strategy w Episerver – Wierzymy, że wyróżnienie przyznane przez Gartner’s Magic Quadrant za Web Content Management, wzmacnia pozycję Episerver jako lidera oraz buduje zaangażowanie w rozwijanie naszego narzędzia Digital Experience Cloud.
Gartner jest wiodącą, amerykańską firmą badawczą i doradczą. Dostarcza liderom biznesowym i technologicznym dogłębnej analizy rynku i informacji związanych z rozwojem technologii na całym świecie.
Raport można pobrać ze strony Episerver: Gartner 2017 “Magic Quadrant for Web Content Management”.
Wszystkie znaki towarowe wymienione w publikacji są własnością ich właścicieli i używane wyłącznie w celach informacyjnych.
Gartner, Inc., Magic Quadrant for Web Content Management, Mick MacComascaigh, Jim Murphy, 26 July 2017
O Gartner Magic Quadrant
Gartner Magic Quadrant jest zwieńczeniem badań, prowadzonych na konkretnym rynku, dającym szeroki punkt widzenia na temat pozycji i konkurencyjności dostawców technologicznych. Dzięki zastosowaniu jednolitego zestawu kryteriów oceny, Magic Quadrant pomaga w szybkim ustaleniu, jak dobrze poszczególni dostawcy technologiczni świadczą swoje usługi w zakresie realizacji swoich wizji oraz jak – zdaniem Gartner – radzą sobie na rynku.*
Gartner nie popiera sprzedawców, produktów ani usług przedstawionych w publikacji badawczej. Nie doradza również użytkownikom technologii, aby wybierali tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe noty i oznaczenia. Raport Gartner’a zawiera opinie organizacji badawczej Gartner i nie powinien być interpretowany jako stwierdzenie faktów. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub domniemanych, odnoszących się do badań, w tym wszelkich gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do innego celu.
*Metodologia Badań Gartner Research
http://www.gartner.com/technology/research/methodologies/research_mq.jsp
O Episerver
Episerver łączy handel internetowy z cyfrowym marketingiem, by pomagać organizacjom w tworzeniu Digital Experience dla swoich klientów oraz osiąganiu wymiernych rezultatów biznesowych. Episerver Digital Experience Cloud™ łączy w sobie zarządzanie treścią, handel, marketing wielokanałowy oraz analizy predykcyjne w ramach jednej platform, zapewniając tym samym pełną gamę rozwiązań – od personalizacji w czasie rzeczywistym i generowanie leadów poprzez generowanie konwersji – firmom działającym w Internecie. combines content, commerce, multi-channel marketing and predictive analytics in a single platform to work full-circle for businesses online – from intelligent real-time personalization and lead-generation through to conversion and repeat business – with unprecedented ease-of-use. Będąc w centrum ekosystemu Digital Experience, Episerver umożliwia cyfrowym liderom wprowadzanie w życie rozwiązań, które zapewnią wyjątkowe doświadczenia użytkownikom – gdziekolwiek są i na jakimkolwiek urządzeniu korzystają z usług. Założony w 1994 roku, Episerver posiada biura w Australii, Danii, Finlandii, Niemczech, Holandii, Norwegii, Polsce, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i USA. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę: www.Episerver.com.