Grupa dotPR pracuje dla Turner Broadcasting System Poland od lutego 2016 roku, wspierając bieżącą komunikację dwóch popularnych kanałów dziecięcych – Cartoon Network i Boomerang, a także kanału filmowego TNT. W ramach współpracy, agencja realizuje kompleksowe i spójne działania wizerunkowe klienta w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.
Do zadań agencji dotPR należą m.in. bieżące relacje z mediami, realizacja kampanii społecznych, doradztwo oraz wsparcie działań marketingowych. Komunikację kanałów Turnera uzupełnia dodatkowo agencja Get More Social, prowadząc stałą obsługę social media dla marek: Cartoon Network (Facebook, Instagram, YouTube), Boomerang (Facebook) i TNT (Facebook, YouTube).
– Z przyjemnością rozpoczynamy kolejny rok pracy dla kanałów Turnera. Jesteśmy dumni, iż mogliśmy wspierać powrót kultowych Atomówek do Cartoon Network, zrealizować kolejną edycję kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” z udziałem Grzegorza Krychowiaka, kreować wyobraźnię dzieciaków w ramach „Studia Wyobraźni”, zapuszczać wąsy przy listopadowej akcji #Wąstopad w TNT czy wspierać zwierzaki ze schroniska w ramach „Boom! I pomagam”. W tym roku nie zwalniamy tempa, przed nami kolejne wyzwania! – podsumowuje Daria Duszyńska-Sałata, PR Director agencji dotPR.
Działania dla poszczególnych marek Turner Broadcasting System Poland prowadzi zespół projektowy. Za komunikację PR odpowiadają: Marta Bartoszczyk (PR Team Manager), Ewelina Średzińska (PR Manager), Mateusz Sulwiński (PR Executive), wspierani przez Monikę Walczak (Junior PR Executive), natomiast działania w social media koordynuje Zuzanna Fortuniak (Account Manager).
Współpraca ma charakter stały, umowę przedłużono na 12 miesięcy. Wcześniej grupa dotPR została wybrana przez Turner Broadcasting System Poland w toku przetargu ofertowego.
dostarczył infoWire.pl