Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-05-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Inauguracja kampanii telewizyjnej PROFIX!

W środę, 29 kwietnia 2015 roku, wystartowała kampania telewizyjna firmy PROFIX – jednego z największych dystrybutorów narzędzi i elektronarzędzi w Polsce. Billboardy sponsorskie należącej do PROFIX marki profesjonalnych narzędzi PROLINE będzie można zobaczyć przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu filmów i programów w czołowych stacjach telewizyjnych, m.in. Polsat, TVN oraz TVP.

Nowe spoty telewizyjne nawiązują do dotychczasowej strategii komunikacyjnej marki, zgodnie z którą profesjonalista zawsze używa profesjonalnego sprzętu. Właśnie takie są narzędzia PROLINE – wybierane w procesie drobiazgowej selekcji, dokładnie wykonane, testowane w ekstremalnych warunkach i mocniejsze, niż przewidują normy. Dzięki temu, mogą być wykorzystywane do zadań specjalnych jak i codziennej pracy. Wszystkie wykonywane nimi czynności stają się prostsze i przyjemniejsze.

W okresie od 29 kwietnia do 31 maja tego roku wyemitowanych zostanie w sumie tysiąc billboardów sponsorskich PROLINE. Charakterystyczne, nawiązujące klimatem do filmów szpiegowskich spoty będzie można zobaczyć w czołowych stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN 24BIS, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Regionalna.

Kampanii telewizyjnej towarzyszy promocja cenowa na narzędzia PROLINE. W dobrych sklepach z narzędziami wystawione zostały przygotowane specjalnie w tym celu ekspozytory z wybranymi narzędziami z oferty marki. Ilość produktów objętych promocją jest ograniczona.

Za kreację kampanii oraz zakup mediów odpowiada Grupa Reklamowa Aveex.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS