Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, raportuje średni roczny wzrost sprzedaży stanowisk w ofercie Communication-as-a-Service na poziomie 67 procent (w latach 2010 – 2013), do 20 tysięcy stanowisk udostępnionych przez firmę globalnie w modelu chmury.
W 2013 roku Interactive Intelligence zaobserwował 87 proc. wzrost zamówień w modelu chmury w porównaniu z rokiem poprzednim. W pierwszym kwartale 2014 roku zlecenia chmurowe wzrosły o 165 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając 59 proc. ogólnej liczby zamówień. Zgodnie z prognozami, w 2014 roku kontrakty chmurowe będą stanowić 55 - 60 procent całkowitej sprzedaży firmy.
Oferta Interactive Intelligence CaaS udostępnia firmom szeroki zakres funkcjonalności centrów obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych, dostępnych w modelu chmury. Oparta na wszechstronnej platformie komunikacji IP, łatwo integruje się z istniejącymi systemami klienta i umożliwia szybką migrację do modelu tradycyjnego bez konieczności tworzenia dodatkowych aplikacji.
“Rozwój rynku rozwiązań chmurowych w ciągu ostatnich kilku lat jest fascynujący” – powiedział Dr. Donald E. Brown, prezes i założyciel Interactive Intelligence. – „W 2010 roku większość naszych klientów migrowało do chmury ze względu na niższe wymagania wobec kapitału początkowego inwestycji. Dziś podstawowym argumentem jest większa elastyczność dla biznesu.”
CaaS spełnia najwyższe normy bezpieczeństwa i ciągłości dostarczania usługi, gwarantowane przez certyfikaty SOX, ISO 9001, ISO/IEC 27001 oraz JITC. Centra danych firmy spełniają również normy PCI DSS oraz SSAE-16.
„Certyfikacje oraz szereg unikalnych opcji wdrożeniowych, które pozwalają klientom na przechowywanie danych wewnątrz firmowej sieci, pozwalają nam spełniać wymagania firm o najbardziej restrykcyjnych procedurach bezpieczeństwa – dodał Dr. Donald E. Brown. – „Nasze centra operacji sieciowych podlegają monitoringowi 24/7, a jedenaście globalnych centrów danych umożliwia dostęp do usługi w każdym miejscu na świecie.”
CaaS oferuje kompletny pakiet aplikacji centrum obsługi klienta takich jak: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM i inne. Użytkownicy biznesowi mają dostęp do funkcji IP-PBX, zunifikowanych wiadomości, autoodpowiedzi, monitoring obecności w czasie rzeczywistym oraz audiokonferencje. CaaS zawiera również opcję automatyzacji procesów biznesowych na poziomie centrum obsługi klienta oraz całej firmy. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej dostawcy.