W strefach udostępnione zostały lodówki pełne napojów chłodzących, po które każdy może sięgnąć, aby następnie wyciągnąć się na głębokich sofach i na tabletach skorzystać z internetu. Na dzieci i młodzież czekają notebooki serii Gamer, na których mogą pograć w gry lub
posłuchać muzyki na laptopach serii McLaren w najwyższej jakości dźwięku, dzięki głośnikom JBL. Swoją funkcjonalność przed odwiedzającymi odkrywają też smartfony, na których zainstalowano m.in. aplikacje telewizyjne. Aparatami fotograficznymi Smart Foto można zrobić pamiątkowe zdjęcia. Co ciekawe, wykorzystują one odporne na uszkodzenia karty pamięci SD. Producent namawia do wyciągnięcia karty z wypełnionego wodą akwarium i umieszczenia jej w aparacie. Cały sprzęt jest bezprzewodowo podłączony do drukarek, dzięki którym można robić wydruki.
Ale to nie wszystko. Gotowe do użycia pralki i suszarki czekają na chętnych z koszami rzeczy do prania. Oprócz korzystania z udostępnionego sprzętu można przynieść własne urządzenia firmy Samsung i poddać je serwisowi lub zlecić aktualizację oprogramowania. Firma
stawia bowiem nie tylko na nowoczesne technologie, ale także udogodnienia, jakie oferuje nam w codziennym życiu.
Letnie Galerie Samsunga przygotowała agencja marketingowa GMP. Całe przedsięwzięcie zaś jest wakacyjną kampanią konsumencką dla firmy Samsung. Program oparty jest na idei user experience nastawionej na umożliwienie konsumentom skorzystania z urządzeń i nabycia własnych doświadczeń z ich użytkowania. Dzięki temu mogą oni przekonać się o jakości sprzętu, jego wysokiej klasie, innowacyjności i wygodzie.
– Wakacyjnym programem Letnich Galerii Samsunga dążymy do stworzenia więzi pomiędzy marką a konsumentami. Możliwość wypróbowania najlepszych produktów firmy to dla potencjalnych użytkowników doskonała okazja, aby wyrobić sobie własne opinie o sprzęcie i upewnić się co do jego jakości i użyteczności – mówi Szczepan Jabłoński, CEO w GMP.