w związkach tradycyjnych i „patchworkowych”, są też samotnymi matkami.
W wyniku procesu rekrutacyjnego ze społeczności Streetcom wybrano osoby, które mają cechy określone w grupie docelowej i są czytelniczkami periodyków, ale nie znają jeszcze miesięcznika GAGA. Interesują się tematyką związaną z rozwojem dzieci, modą, kuchnią oraz kulturą. Codziennie godzą obowiązki rodzicielskie i zawodowe, poszukują wartościowych informacji na temat psychologii dzieci i rodziny oraz form spędzania z nimi czasu. Zadaniem ambasadorek marki jest zapoznanie się z egzemplarzami magazynu, jego ocena, aktywne rekomendowanie znajomym i przekazywanie opinii o czasopiśmie do agencji Streetcom.
Na podstawie wypowiedzi ambasadorek i ich znajomych zostanie opracowany raport na temat postrzegania magazynu, jego treści i wyglądu, potrzeb współczesnej mamy, jej stylu życia oraz struktury rodzinnej, w której żyje. Wydawca otrzyma wyjątkowy materiał badawczy i insighty konsumenckie. Kampanię wspierają również konkursy, w których główną nagrodą jest udział w dziecięcej sesji zdjęciowej do magazynu GAGA. Czytelniczki będą również rekomendowały magazyn w mediach społecznościowych i w innych miejscach Internetu.