W połowie listopada rusza promocja konsumencka jednego z najpopularniejszych produktów marki WINIARY – Majonezu Dekoracyjnego. Opakowanie o pojemności 700 ml będzie w wybranych sklepach powiększone o 10%, zachowa przy tym swoją atrakcyjną cenę.
Tradycyjnie, świąteczny stół obfituje w pyszne potrawy. Nic więc dziwnego, że wraz ze zbliżającym się Bożym Narodzeniem konsumpcja jednego z ich głównych składników – majonezu – wzrasta nawet o kilkadziesiąt procent. To właśnie wtedy odnotowywana jest najwyższa w całym roku sprzedaż majonezów. Wtedy też konsumenci najchętniej nabywają słoiki o największych pojemnościach. Można powiedzieć, że Polacy nie wyobrażają sobie świąt Bożego Narodzenia bez majonezu. – mówi Jakub Woźniak, Młodszy Kierownik ds. Kategorii Produktów Kulinarnych. Odpowiadając na te zapotrzebowania marka WINIARY powiększa o 10% opakowanie Majonezu Dekoracyjnego 700 ml.
Warto okazję tę wykorzystać i odpowiednio wyeksponować produkt w sklepie, pamiętając o tym, że coraz modniejszy w Polsce trend tak zwanego smart shoppingu wpłynie tu na zwiększoną rotację promocyjnych opakowań na półce. To z kolei powinno mieć przełożenie na odpowiednią ich ilość w magazynach. Smart shopping czyli sprytne, rozsądne kupowanie widać w tendencji poszukiwania przez kupujących swojego ulubionego majonezu w bardziej atrakcyjnej cenie. Szukają zatem ulubionej gramatury w promocji lub decydują się zakupić większy słoik, w przypadku którego cena w przeliczeniu na kilogram produktu jest odczuwalnie niższa. – wyjaśnia zjawisko Jakub Woźniak.
Zakupy typu smart są szczególnie popularne w okresie Świąt Bożego Narodzenia, kiedy Polacy kupują dużo, muszą więc lepiej się swoim wydatkom przyglądać. Więcej robi się zakupów przemyślanych, gdzie stosunek ceny do jakości jest odczuwalnie korzystny. Dlatego konsumenci zwykle sięgają po sprawdzone marki, jak WINIARY. Szukają pewnego produktu, który zagwarantuje im oczekiwaną jakość. Skłonność do sięgania po inny, na przykład tańszy artykuł jest relatywnie niska. – dodaje Jakub Woźniak.
Akcji promocyjnej Majonezu Dekoracyjnego WINIARY będzie towarzyszyć wzmożona aktywność reklamowa produktu. Spoty przygotowała agencja Legend Group, zakup mediów zrealizował dom mediowy Mediaedge, za działania public relations odpowiada Eskadra PUBLICA.
Majonez Dekoracyjny od lat jest zdecydowanym liderem rynku w swojej kategorii. Tylko w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdobył aż trzy prestiżowe nagrody: Produkt Roku 2009, Towar Roku 2009, a także pierwsze miejsce w kategorii majonezy, w III Edycji konkursu przebojów FMCG 2010. Wysoka jakość, kremowa konsystencja i pyszny smak sprawiają, że Majonez Dekoracyjny WINIARY od lat doceniany jest zarówno przez konsumentów, jak i detalistów.
Informacje handlowe
Promocyjny produkt na półce – od połowy listopada do końca grudnia
Sugerowana cena opakowania 700 ml + 10% (770 ml ) – 9,60 PLN
Masa jednostkowa - 30 g, waga brutto kartonu wysyłkowego - 1,300 kg
Ilość sztuk w kartonie - 34, kartonów w kartonie wysyłkowym – 1
Ilość warstw na palecie – 6, kartonów wysyłkowych na palecie – 120
Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 160x140x305
Informacje marketingowe
RESUME aktywności promocyjnych: TV
TV – termin i stacje: od 22 listopada do końca grudnia; TVP1, TVP2, TVN, Polsat
TV – agencja reklamowa Legend Group
TV – zakup mediów Mediaedge
***
WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.