Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, na przekór jesiennej aurze, zaprasza internautów w sentymentalną podróż do ciepłych wspomnień z dzieciństwa. W mediach społecznościowych właśnie ruszyła kampania #Smakiwspomnien.
Jesień to czas, w którym częściej wspominamy dawne czasy, snujemy refleksje i znajdujemy czas na chwilę zamyślenia. Wspomnienia rodzinnych spotkań, pierwsze przyjaźnie i miłości, beztroskie spacery do pobliskiego parku i zabawy w gronie najbliższych - to wszystko wywołuje na naszej twarzy uśmiech i wprawia nas w dobry nastrój. Każda z tych chwil ma swój wyjątkowy - choć często metaforyczny - smak.
Dla wszystkich, których kochamy
Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej powstała z myślą o pielęgnowaniu tradycji wielopokoleniowych spotkań. Chcieliśmy zaprosić konsumentów do wspólnego spędzania czasu i dzielenia się nim z tymi, których kochamy - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To właśnie w takich momentach powstają prawdziwe, ciepłe wspomnienia. Kreujemy je sami, również przygotowując wspólnie pyszne dania i słodkości. Warto podczas tych wydarzeń sięgać po ulubione smaki - także smaki lodów - dodaje.
Dotychczas w komunikacji w mediach społecznościowych marka wykorzystywała stylistykę retro, odwołując się do czasów, w których powstało mające dzisiaj ponad 37 lat przedsiębiorstwo. W ten sposób starsze pokolenie śledzących stronę marki na Facebooku mogło przypomnieć sobie charakterystyczne dla swojego dzieciństwa gadżety i zwyczaje, a młodsi mieli okazję poznać czasy „jak dawniej”.
#Smakiwspomnien na Facebooku i Instagramie
Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych wprowadzony został tag #Smakiwspomnien. Treści związane z marką można również śledzić pod tagami #braciakoral oraz #jakdawniej. Jeszcze w tym roku na stronie Bracia Koral na Facebooku (www.facebook.com/braciakoralPL/) uruchomiony zostanie okolicznościowy konkurs.
dostarczył infoWire.pl