Z gali wręczenia Złotych Bankierów, mBank wrócił z czterema nagrodami. Zdobył dwie złote statuetki - za najlepszy spot reklamowy i działania CSR. Znalazł się też wśród liderów jakości obsługi klientów i został wyróżniony za wzorowe praktyki w zakresie bezpieczeństwa internetowego.
Głosami internautów, mBank zwyciężył w kategoriach spot reklamowy i bank wrażliwy społecznie (CSR). Najlepszą reklamą minionego roku na rynku okazał się spot otwierający pierwszą w historii mBanku kampanię społeczną poświęconą bezpieczeństwu w internecie: „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”. W obszarze CSR internauci docenili program grantowy mPotęga realizowany przez mFundację w ramach strategii „m jak matematyka”.
W tym roku o wyborze laureata głównej kategorii, czyli zdobywcy tytułu Złotego Banku, zadecydowały badania mystery client kompleksowo oceniające jakość obsługi oferowaną przez bank - od kompetencji pracowników, po sprzedaż i doradztwo, na serwisie posprzedażowym w internecie, kanale mobilnym i call center kończąc. mBank okazał się wiceliderem zestawienia. Tajemniczy klienci szczególnie dobrze ocenili warunki obsługi klientów w placówkach i wygodę realizacji podstawowych procesów w kanałach elektronicznych.
Wyróżnienia przyznali też eksperci z branży bezpieczeństwa IT. Po przeprowadzonych testach zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych, wyłoniono trzy banki, które ex aequo uznane zostały za wzór w tej dziedzinie. mBank znalazł się w gronie wyróżnionych również w tej kategorii.
- Wyniki rankingu Złoty Bankier dowodzą, że w bankowości liczą się także takie działania, jak dbałość o bezpieczeństwo, edukacja oraz aktywności w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Kolejna edycja grantowego programu mFundacji mPotęga dla szkół podstawowych i ponadgimnazjalnych oraz kampania społeczna poświęcona bezpieczeństwu w sieci wpisują się w ten trend. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione przez klientów i ekspertów z branży - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej, prezes mFundacji.
Konkurs Złoty Bankier, organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu, odbył się już po raz siódmy. Tegoroczna edycja różniła się jednak od poprzednich zasadami. Oprócz kategorii, w których decydujące były głosy internautów, oraz takich, gdzie oferty banków zostały poddane ocenie ekspertów-dziennikarzy, pojawiły się nowe. Po raz pierwszy jakość obsługi klientów ocenili eksperci TNS Polska, a dbałość o bezpieczeństwo elektroniczne przetestowali specjaliści z firm Obserwatorium.biz i Securing.
Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie organizatora zlotybankier.pl
dostarczył infoWire.pl