Najlepsi marketerzy w Polsce! – Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty.
Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty. Kapituła konkursu po raz kolejny nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 było wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.
Od początku istnienia głównym celem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie wybitnych osób kierujących działaniami marketingowymi w Polsce. W tym roku, dzięki partnerom Konkursu, wszystkie zgłoszenia były bezpłatne, dzięki czemu konkursu był szansą na prezentację swoich osiągnięć zarówno przedstawicielom dużych, jak również mniejszych firm.
W tym roku Kapituła Konkursu, w trakcie dwuetapowego głosowania przyznała nagrody:
1 – Nagrodę Grand Prix – Dyrektor Marketingu Roku 2015
2 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia indywidualne
2 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia zespołowe
1 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia instytucje i organizacje
3 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Osobowość Marketingu 2015
6 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Wysoka Efektywność w 2015
1 – Nagrodę Specjalną – Organizatora Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015
W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:
GRAND PRIX – Dyrektor Marketingu Roku 2015
- Małgorzata Lubelska – Grupa Żywiec
DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, organizacje i instytucje
- Zygmunt Stępiński – POLIN
DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, budżet do 10 000 000 zł
- Anna Goliszewska – LOTOS
DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, budżet ponad 10 000 000 zł
- Marek Gonsior – Agata S.A.
DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia zespołowe, budżet do 10 000 000 zł
- Zespół marki Kross – Le Grand w składzie:
Arkadiusz Trzciński – Dyrektor Marketingu, Lider zespołu oraz Kasia Wyroba, Paweł Buczko, Bartosz Piekut, Sebastian Gorzkiewicz, Milena Tretowska, Marek Wiewiórski
DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia zespołowe, budżet ponad 10 000 000 zł
Zespół ING Bank Śląski w składzie:
Barbara Pasterczyk – Dyrektor Marketingu, lider zespołu oraz Anna Skiba, Anna Talarek, Beata Piątek, Magdalena Horzela, Anna Witecka, Aneta Oratowska, Anna Jopa, Tomasz Bąk, Diana Świątoniowska, Monika Dyc, Marta Michalska, Izabela Zięba-Praszkiewicz, Agnieszka Żur, Magdalena Majowska-Kapek, Barbara Deszcz, Artur Stania, Anna Polachowska, Ewa Piech, Arkadiusz Pilarski, Aneta Kabot, Krystyna Jarek, Renata Grądek-Pietranek, Dariusz Stelengowski, Dariusz Kubiak, Łukasz Król, Grzegorz Borowiecki, Paweł Szczepaniec, Joanna Kula, Joanna Zielińska, Krzysztof Matlak, Patryk Kosin, Aneta Ujma, Anna Walczak-Muszalska, Adam Sojka, Paweł Sobel
OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Launch i rebranding roku
- Mariusz Lewandowski – URSUS
OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Młody Wilk – Odkrycie roku
- Szymon Kosiński – Grupa SARIGATO
OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Thinking Outside the box
- Ewa Łabno-Falęcka – MERCEDES-BENZ
WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Brand & Product Lider
- Dariusz Marnic – HUAWEI
WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – E-Commerce
Miguel Mendes – CITIBANK
WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Shopper & Trade Marketing
- Beata Zielińska – PLAY
WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Sales & Marketing Director
- Marek Gonsior – AGATA S.A.
WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Na rynkach międzynarodowych
- Elżbieta Szydłowska – BALTIC WOOD
WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – B2B Marketing
- Aleksander Rzepecki – MERCEDES-BENZ
NAGRODA SPECJALAN ORGANZIATORA KONKURSU
- Marek Trelka – TAURON
Skład Kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015
- Beata Golubińska, Wiceprezes, Starcom Mediavest Group
- Anna Putts, Dyrektor Marketingu, Samsung Polska
- Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner, Dragon Rouge
- Tomasz Marszałł, Członek zarządu, Dyrektor Marketingu, TVN
- Tomasz Pawlikowski, Prezes, Leo Burnett CEE
- Jakub Kaliciński, Prezes, Fog Content Agency
- Marta Sierpińska-Kopyt, Marketing Head CEE, TEVA
- Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom
- Prof. Bolesław Rok Ekspert, Akademia Koźminskiego
- Michał Czerwiński Prezes, InDreams
- Krzysztof Małecki, Prezes, FFW Communication
- Mariusz Ryciak, Ekspert branżowy / Strateg
- Michał Kazimierczak, Prezes, Young & Rubicam Poland
- Marcin Maj, Prezes, OS3 Group
- Artur Sikora, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, BZWBK
- Rafał Baran, Prezes, 4FunTV
- Paweł Potoroczyn, Dyrektor, Instytutu Adama Mickiewicza
- Barbara Pasterczyk, Dyrektor Marketingu, ING Bank Śląski
- Izabela Helbin, Dyrektor, Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Tomasz Machała, Redaktor Naczelny, Dyrektor Zarządzający
- Jacek Furman, Prezes, Aflofarm
- Mateusz Labuda, Zastępca Dyrektora, Muzeum Narodowe w Warszawie
- Paula Bruszewska, Prezes Zarządu, Social Wolves
- Magdalena Czaja, Przewodnicząca rady Nadzorczej, San Markos
- Marcin Dec, Prezes, Initiative Media
- Krzysztof Kruszewski, Prezes, Milliard Brown
- Karolina Karolczak, Head of Trade Marking, Tchibo
- Paweł Barski, Dyrektor Marketingu, RICOH
- Marzena Witczyńska, Prezes, BRAVE HEARTS
- Piotr Bubak, Ekspert branżowy, GRUPA ONET
- Magdalena Tokarczyk-Cyran, Dyrektor Marketingu i PR, NOWY STYL GROUP
- Maciej Pyrka, Country Manager, EMIRATES AIRLINE
- Marta Czartoryska-Żak, Vice Prezes, GRUPA WIRTUALNA POLSKA
- Mariusz Spisz, Prezes, MULTIKINO MEDIA
- Anna Pańczyk, Prezes, GREY GROUP
- Małgorzata Węgierek, Prezes, HAVAS MEDIA
- Łukasz Adamowicz, Prezes, BUSINESS FUN CLUB
- Krzysztof Paradowski, Prezes, CMA
- Małgorzata Skorwider, Ekspert, SKORWIDER Consulting
- Jan Kisielewski Dyrektor, DELOITTE
- Maria Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu, T-Mobile
- Monika Kowalewska, Dyrektor, Superbrands
- Paweł Netczuk Prezes, Mediarun
Partnerami Konkursu byli:
Starcom Mediavest Group, Publicis, Leo Burnett, MSL Group, FFW, Indreams, Dragon Rouge, KBF, ICE Kraków, LSW, TVN, Grupa ONET / RASP, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, Superbarnds, TNS, Millward Brown, Emirates Airlines.
Fundatorzy nagród:
Indreams, Hotel Sheraton, Hotel Bonifacio, Samsung, Emirates Airlines, Nuxe.
W tym roku laureaci nagród indywidualnych, podobnie jak miało to miejsce w ubiegłorocznej edycji Konkursu, dzięki firmom Emirates Airlines, agencji Indreams oraz Mediarun, we wrześniu 2016 roku wybiorą się na 5 dniowy wyjazd do Dubaju oraz Abu Dhabi.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku oraz Marketing Summit pozwala integrować środowisko marketingowe w Polsce, promować najlepszych marketerów w Polsce oraz pokazać rosnącą rolę marketingu w strategii firm i instytucji – powiedział Paweł Netczuk, Wydawca i Prezes Mediarun – Organizator Konkursu.
Oficjalne wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015, zostały ogłoszone podczas Gali Finałowej – 6 Edycji Konkursu, która była zakończeniem corocznego spotkania liderów marketingu Marketing Summit 2016 odbywającego się w tym roku w ICE Kraków od 6 do 7 czerwca.
Kontynuacją Konkursu Dyrektor Marketingu Roku będzie wręczenie nagród w Konkursie Promarketingowy Prezes Roku, które odbędzie się w październiku 2016 w Warszawie. Kapituła Honorowa nagradza w tym konkursie wybitnych Prezesów za ich promarketingową postawę oraz wspieranie swoich zespołów marketingowych w osiąganiu jak najlepszych efektów.
dostarczył infoWire.pl