Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-06-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Najlepsi Marketerzy 2015 - Wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Najlepsi marketerzy w Polsce! – Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty.

Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty. Kapituła konkursu po raz kolejny nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem. Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 było wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

Od początku istnienia głównym celem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie wybitnych osób kierujących działaniami marketingowymi w Polsce. W tym roku, dzięki partnerom Konkursu, wszystkie zgłoszenia były bezpłatne, dzięki czemu konkursu był szansą na prezentację swoich osiągnięć zarówno przedstawicielom dużych, jak również mniejszych firm.

W tym roku Kapituła Konkursu, w trakcie dwuetapowego głosowania przyznała nagrody:

1 – Nagrodę Grand Prix – Dyrektor Marketingu Roku 2015

2 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia indywidualne

2 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia zespołowe

1 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Zgłoszenia instytucje i organizacje

3 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Osobowość Marketingu 2015

6 – Tytuły Dyrektor Marketingu Roku 2015 – Wysoka Efektywność w 2015

1 – Nagrodę Specjalną – Organizatora Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015

W poszczególnych kategoriach zwyciężyli:

GRAND PRIX Dyrektor Marketingu Roku 2015

  • Małgorzata Lubelska – Grupa Żywiec

DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, organizacje i instytucje

  • Zygmunt Stępiński – POLIN

DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, budżet do 10 000 000 zł

  • Anna Goliszewska – LOTOS

DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia indywidualne, budżet ponad 10 000 000 zł

  • Marek Gonsior – Agata S.A.

DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia zespołowe, budżet do 10 000 000 zł

  • Zespół marki Kross – Le Grand w składzie:

Arkadiusz Trzciński – Dyrektor Marketingu, Lider zespołu oraz Kasia Wyroba, Paweł Buczko, Bartosz Piekut, Sebastian Gorzkiewicz, Milena Tretowska, Marek Wiewiórski

DYREKTOR MARKETINGU ROKU 2015 – zgłoszenia zespołowe, budżet ponad 10 000 000 zł

Zespół ING Bank Śląski w składzie:

Barbara Pasterczyk – Dyrektor Marketingu, lider zespołu oraz Anna Skiba, Anna Talarek, Beata Piątek, Magdalena Horzela, Anna Witecka, Aneta Oratowska, Anna Jopa, Tomasz Bąk, Diana Świątoniowska, Monika Dyc, Marta Michalska, Izabela Zięba-Praszkiewicz, Agnieszka Żur, Magdalena Majowska-Kapek, Barbara Deszcz, Artur Stania, Anna Polachowska, Ewa Piech, Arkadiusz Pilarski, Aneta Kabot, Krystyna Jarek, Renata Grądek-Pietranek, Dariusz Stelengowski, Dariusz Kubiak, Łukasz Król, Grzegorz Borowiecki, Paweł Szczepaniec, Joanna Kula, Joanna Zielińska, Krzysztof Matlak, Patryk Kosin, Aneta Ujma, Anna Walczak-Muszalska, Adam Sojka, Paweł Sobel

OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Launch i rebranding roku

  • Mariusz Lewandowski – URSUS

OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Młody Wilk – Odkrycie roku

  • Szymon Kosiński – Grupa SARIGATO

OSOBOWOŚĆ MARKETINGU ROKU 2015 – Thinking Outside the box

  • Ewa Łabno-Falęcka – MERCEDES-BENZ

WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Brand & Product Lider

  • Dariusz Marnic – HUAWEI

WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – E-Commerce

Miguel Mendes – CITIBANK

WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Shopper & Trade Marketing

  • Beata Zielińska – PLAY

WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Sales & Marketing Director

  • Marek Gonsior – AGATA S.A.

WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – Na rynkach międzynarodowych

  • Elżbieta Szydłowska – BALTIC WOOD

WYSOKA EFEKTYWNOŚĆ – B2B Marketing

  • Aleksander Rzepecki – MERCEDES-BENZ

NAGRODA SPECJALAN ORGANZIATORA KONKURSU

  • Marek Trelka – TAURON

Skład Kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015

  1. Beata Golubińska, Wiceprezes, Starcom Mediavest Group
  2. Anna Putts, Dyrektor Marketingu, Samsung Polska
  3. Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner, Dragon Rouge
  4. Tomasz Marszałł, Członek zarządu, Dyrektor Marketingu, TVN
  5. Tomasz Pawlikowski, Prezes, Leo Burnett CEE
  6. Jakub Kaliciński, Prezes, Fog Content Agency
  7. Marta Sierpińska-Kopyt, Marketing Head CEE, TEVA
  8. Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom
  9. Prof. Bolesław Rok Ekspert, Akademia Koźminskiego
  10. Michał Czerwiński Prezes, InDreams
  11. Krzysztof Małecki, Prezes, FFW Communication
  12. Mariusz Ryciak, Ekspert branżowy / Strateg
  13. Michał Kazimierczak, Prezes, Young & Rubicam Poland
  14. Marcin Maj, Prezes, OS3 Group
  15. Artur Sikora, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, BZWBK
  16. Rafał Baran, Prezes, 4FunTV
  17. Paweł Potoroczyn, Dyrektor, Instytutu Adama Mickiewicza
  18. Barbara Pasterczyk, Dyrektor Marketingu, ING Bank Śląski
  19. Izabela Helbin, Dyrektor, Krakowskie Biuro Festiwalowe
  20. Tomasz Machała, Redaktor Naczelny, Dyrektor Zarządzający
  21. Jacek Furman, Prezes, Aflofarm
  22. Mateusz Labuda, Zastępca Dyrektora, Muzeum Narodowe w Warszawie
  23. Paula Bruszewska, Prezes Zarządu, Social Wolves
  24. Magdalena Czaja, Przewodnicząca rady Nadzorczej, San Markos
  25. Marcin Dec, Prezes, Initiative Media
  26. Krzysztof Kruszewski, Prezes, Milliard Brown
  27. Karolina Karolczak, Head of Trade Marking, Tchibo
  28. Paweł Barski, Dyrektor Marketingu, RICOH
  29. Marzena Witczyńska, Prezes, BRAVE HEARTS
  30. Piotr Bubak, Ekspert branżowy, GRUPA ONET
  31. Magdalena Tokarczyk-Cyran, Dyrektor Marketingu i PR, NOWY STYL GROUP
  32. Maciej Pyrka, Country Manager, EMIRATES AIRLINE
  33. Marta Czartoryska-Żak, Vice Prezes, GRUPA WIRTUALNA POLSKA
  34. Mariusz Spisz, Prezes, MULTIKINO MEDIA
  35. Anna Pańczyk, Prezes, GREY GROUP
  36. Małgorzata Węgierek, Prezes, HAVAS MEDIA
  37. Łukasz Adamowicz, Prezes, BUSINESS FUN CLUB
  38. Krzysztof Paradowski, Prezes, CMA
  39. Małgorzata Skorwider, Ekspert, SKORWIDER Consulting
  40. Jan Kisielewski Dyrektor, DELOITTE
  41. Maria Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu, T-Mobile
  42. Monika Kowalewska, Dyrektor, Superbrands
  43. Paweł Netczuk Prezes, Mediarun

Partnerami Konkursu byli:

Starcom Mediavest Group, Publicis, Leo Burnett, MSL Group, FFW, Indreams, Dragon Rouge, KBF, ICE Kraków, LSW, TVN, Grupa ONET / RASP, Grupa Wirtualna Polska, Na Temat, Superbarnds, TNS, Millward Brown, Emirates Airlines.

Fundatorzy nagród:

Indreams, Hotel Sheraton, Hotel Bonifacio, Samsung, Emirates Airlines, Nuxe.

W tym roku laureaci nagród indywidualnych, podobnie jak miało to miejsce w ubiegłorocznej edycji Konkursu, dzięki firmom Emirates Airlines, agencji Indreams oraz Mediarun, we wrześniu 2016 roku wybiorą się na 5 dniowy wyjazd do Dubaju oraz Abu Dhabi.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku oraz Marketing Summit pozwala integrować środowisko marketingowe w Polsce, promować najlepszych marketerów w Polsce oraz pokazać rosnącą rolę marketingu  w strategii firm i instytucji – powiedział Paweł Netczuk, Wydawca i Prezes Mediarun – Organizator Konkursu.

Oficjalne wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu Rok 2015, zostały ogłoszone podczas Gali Finałowej – 6 Edycji Konkursu, która była zakończeniem corocznego spotkania liderów marketingu Marketing Summit 2016 odbywającego się w tym roku w ICE Kraków od 6 do 7 czerwca.

Kontynuacją Konkursu Dyrektor Marketingu Roku będzie wręczenie nagród w Konkursie Promarketingowy Prezes Roku, które odbędzie się w październiku 2016 w Warszawie. Kapituła Honorowa nagradza w tym konkursie wybitnych Prezesów za ich promarketingową postawę oraz wspieranie swoich zespołów marketingowych w osiąganiu jak najlepszych efektów.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS