Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-08-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Najwyższa Jakość usług chmurowych Interactive Intelligence

CaaS Contact Center, rozwiązanie chmurowe dla centrum obsługi klienta firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) po raz drugi z rzędu zostało wyróżnione Złotym Godłem Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbywającego się pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2014 nagrodziła działania związane z zaangażowaniem Interactive Intelligence w Polsce w doskonalenie procedur zarządzania jakością, a także realizowanie skutecznej polityki jakości we wszystkich aspektach działalności, a szczególnie w zakresie przedmiotu zgłoszenia, chmurowej usługi CaaS Contact Center. Na wysoką ocenę usługi złożyły się m.in. wdrożony system zarządzania wraz z określonymi i skodyfikowanymi procedurami kontroli, poziom i zakres szkoleń kadry, wykorzystanie nowoczesnych technologii  oraz znaczące nakłady na prace badawcze.

CaaS Contact Center to pakiet aplikacji centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych udostępniany firmom w modelu chmurowym.  Zawiera takie funkcje jak wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, integrację z systemami CRM i inne. Spośród oferty rynkowej wyróżnia go szeroki zakres funkcjonalny, bezpieczeństwo i elastyczność opcji wdrożenia, dopasowana do potrzeb różnych odbiorców.

„W Polsce wciąż pokutuje przekonanie, że zakup licencji i tradycyjne wdrożenie systemu w siedzibie firmy jest o wiele pewniejsze, niż korzystanie z usługi chmurowej. W rzeczywistości rzetelni dostawcy często są w stanie zapewnić wyższe bezpieczeństwo przechowywania danych i lepszą ciągłość dostarczania usługi niż  wewnętrzne działy IT w firmach. Jednak podstawę udanej współpracy stanowią restrykcyjne procedury i standardy jakościowe przestrzegane przez dostawcę.” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Dlatego ogromnie cieszymy się, że Kapituła Programu Quality International doceniła nasze starania w tym zakresie. Godło Najwyższa Jakość QI 2014 stanowi dla klientów świadectwo, że można na nas polegać.”

Celem programu Najwyższa Jakość Quality International jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością w firmach i instytucjach działających na terytorium Polski. Ponadto projekt ma za zadanie wskazywanie potencjalnym klientom i konsumentom organizacji zachowujących najwyższe standardy jakościowe, gwarantujące otrzymanie produktu lub usługi na odpowiednim poziomie.            





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS