Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nie musisz być idealny – wspólna akcja firmy Kaufland Polska i SOS Wiosek Dziecięcych w ramach kampanii „Szukamy Mamy”

Czy zawsze można uniknąć błędów i czy stale trzeba dążyć do perfekcji? Co, jeśli nie wszystko wychodzi nam tak jakbyśmy chcieli – każdemu z nas zdarza się przegapić budzik, spóźnić do pracy, przypalić naleśniki, pokłócić z bliskimi, czy…źle zaparkować. Firma Kaufland w specjalnej akcji ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce przypomina, że nikt nie jest doskonały, a własne słabości i potknięcia warto zaakceptować. Inicjatywa jest elementem kampanii rekrutacyjnej „Szukamy Mamy”, którą Stowarzyszenie rozpoczęło w maju br.

W ubiegłym tygodniu sklep Kaufland na warszawskim Bemowie udostępnił na swoim parkingu Strefę dla Nieidealnych Kierowców. Klienci mogli skorzystać ze specjalnie oznaczonych, kolorowych miejsc postojowych, parkując w dowolny sposób – nie martwiąc się o nieprecyzyjnie wykonany manewr, czy wyjazd poza standardowe linie. Poprzez tę symboliczną inicjatywę, organizatorzy chcieli zwrócić uwagę na to, że popełniane błędy, niedoskonałości nie muszą wiązać się z lękiem i krytyką. I jeśli tylko potrafimy je zaakceptować – wcale nie muszą nas ograniczać.

Firma Kaufland, która w ramach partnerstwa strategicznego regularnie wspiera SOS Wioski Dziecięce, nawiązała w ten sposób do założeń aktualnej kampanii rekrutacyjnej Stowarzyszenia, realizowanej pod hasłem „Szukamy Mamy”. Jej celem jest odnalezienie nowych opiekunów zastępczych – zwyczajnych, nie zawsze idealnych rodziców, którzy chcieliby zapewnić rodzinną opiekę dla dzieci w Wioskach SOS. 

Jako Partner Strategiczny aktywnie wspieramy SOS Wioski Dziecięce, nie tylko przekazując pomoc finansową dla małych podopiecznych, ale również angażując się w kluczowe dla Stowarzyszenia inicjatywy. Wiemy jak ogromne znaczenie ma kampania „Szukamy Mamy”. Dlatego postanowiliśmy zrealizować projekt, który przypominał, że nikt nie jest – i nie musi być – doskonały we wszystkim. Tak jak nie trzeba być idealnym rodzicem,  by stworzyć kochający dom dla potrzebujących dzieci – wyjaśniła Aleksandra Gos - Portka  Dyrektor Regionalny Kaufland Polska.

Na ten prawdziwy, kochający dom wciąż czeka niemal 20 tys. opuszczonych i osieroconych dzieci w  całej Polsce – dlatego tak ważne jest dotarcie do nowych kandydatów na rodziców zastępczych – opiekunów w Wioskach Dziecięcych. Jak podkreślają przedstawiciele Stowarzyszenia, dużą blokadą dla potencjalnych Rodziców SOS są właśnie obawy związane z poczuciem własnych niedoskonałości, brakiem odpowiedniego przygotowania, czy doświadczenia.

Po raz kolejny mieliśmy okazję przypomnieć, że SOS Wioski Dziecięce szukają zupełnie zwyczajnych rodziców, nie zawsze perfekcyjnych w każdym calu. Najważniejsze jest otwarte serce, ciepło i troska – to przecież jedyne warunki z perspektywy dziecka. Zachęcamy do kontaktu nawet tych kandydatów, którzy nie są pewni, czy dadzą sobie radę, czy sprostają temu zadaniu. Od samego początku mogą liczyć na nasze wsparcie. Wspólnie pomożemy ocenić ich możliwości, przygotować się do nowej roli i podjąć ostateczną decyzję – powiedziała Katarzyna Olszewska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

W ramach współpracy firmy Kaufland ze Stowarzyszeniem, we wszystkich sklepach sieci w Polsce udostępnione zostały materiały informacyjne nt. kampanii „Szukamy Mamy” – w ten sposób sieć handlowa Kaufland zachęca również swoich klientów do przyłączania się do akcji.

Szczegóły dotyczące prowadzonej rekrutacji na Rodziców SOS można znaleźć na stronie www.szukamymamy.pl uruchomionej przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce organizację non-profit która już od ponad 30 lat zapewnia dom osieroconym i opuszczonym dzieciom oraz pomoc maluchom zagrożonym utratą opieki rodzicielskiej.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS