Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-02-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

PMPG Polskie Media z sukcesem reaktywuje Business Gate

150x110

PMPG Polskie Media reaktywowała biznesowy projekt Business Gate.  27 lutego, wraz z tygodnikiem "Wprost", ukazało się drugie wydanie, tym razem dwujęzyczne. Już we wtorek zadebiutuje wydanie cyfrowe biuletynu Business Gate Giełda, poświęcone tematom rynku kapitałowego, inwestycji, finansów i ubezpieczeń.

Projekt koordynuje Rita Schultz, która od października ub.r. jest wydawcą Business Gate i Dyrektor Zarządzającą ds. Projektów Specjalnych w PMPG.  

W aktualnym wydaniu Business Gate dostępnym z tygodnikiem „Wprost” czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Andrzejem Zarajczykiem, prezesem POL-MOT Holding, laureatem Nagrody Kisiela 2016 w kategorii Przedsiębiorca, rozmowę z Jakubem Oparą, prezesem spółki PL.2012+ oraz sekcję Stylowe Miasta, w której m.in. o tym jak Warszawa i Kraków przyciągają turystów i biznes. A w sekcji Nowe Rozwiązania – ekonomia współdzielenia.  

Business Gate jest miesięcznikiem dołączanym do „Wprost” i trafia do 88 000 czytelników tygodnika (rozpowszechnianie płatne razem, ZKDP grudzień 2016 r.). Business Gate w wersji elektronicznej dociera do ponad 63 tys. czytelników e-wydania „Wprost”, a w postaci mailingów - także do specjalistów związanych z rynkiem kapitałowym.

Wydawca przewiduje również wydania specjalne Business Gate dedykowane poszczególnym branżom, m.in. finansom, energetyce, przemysłowi, usługom dla biznesu.

Projekt Business Gate to reaktywacja dodatku do „Wprost” wydawanego w latach 2012-2013. Tytuł skierowany jest do czytelników zainteresowanych tematyka biznesową, inwestycjami i innowacjami. „Chcemy pokazać jak rozwijają się firmy, branże, regiony. Prezentujemy sukcesy, ciekawe rozwiązania. W Business Gate czytelnicy znajdą wywiady, prezentacje, felietony, komentarze” – mówi Rita Schultz. Podkreśla, że Business Gate to projekt niezależny, który stanowi odpowiedź na potrzeby rynku. Stąd wprowadzenie dwóch wersji językowych, które pozwolą zapoznać się z polska gospodarką również potencjalnym inwestorom zagranicznym. 

Projekt Business Gate poszerza portfolio PMPG Polskie Media mediów i usług kierowanych do biznesu i spółek giełdowych. PMPG pozostaje również strategicznym inwestorem biznesowego kanału telewizyjnego inwestorzy.tv


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS