Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Provident wybrał dom mediowy

150x110

Provident rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Agencja OMD w dalszym ciągu będzie odpowiadać za dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych firmy.

Do przetargu zaproszono największe domy mediowe na rynku. Provident Polska spośród wszystkich ofert, wybrał ofertę domu mediowego OMD i tym samym zdecydował się na przedłużenie obecnej współpracy. Nad prawidłowym przebiegiem przetargu czuwała firma audytorska Media Strategy.

Agencja OMD odpowiedziała na nasze potrzeby i dlatego ponownie zaprosiliśmy ich do współpracy – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kanałami Marketingowymi. Nieustannie rozwijamy swoją ofertę produktową oraz promocyjną, dlatego obecny rok zapowiada się pracowicie – dodaje.

Agencja OMD pracuje dla Providenta od końca 2012 roku.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS