Samsung Electronics Polska, lider rynku urządzeń mobilnych i serwis Player.pl, zawarły strategiczne partnerstwo, w ramach którego użytkownicy urządzeń mobilnych i Smart TV marki Samsung, do końca 2016 roku, otrzymają dostęp do treść VoD na preferencyjnych warunkach. Samsung Electronics Polska został również sponsorem internetowego serialu Web Therapy, pierwszego wyprodukowanego specjalnie dla platformy Player.pl.
Dzięki strategicznemu partnerstwu użytkownicy urządzeń mobilnych i Smart TV firmy Samsung, będą mieć dostęp do własnych produkcji Player.pl, seriali i programów znanych z oferty kanałów Grupy TVN oraz produkcji zagranicznych i materiałów VoD dla dzieci. Za dostęp do treści zawartych na platformie, do końca 2016 roku, zapłacą oni zaledwie 50% ceny. Firma Samsung pokryje połowę kosztów, by umożliwić swoim klientom nieograniczony dostęp do wysokiej jakości treści wideo. Specjalna oferta dla użytkowników urządzeń marki Samsung jest dostępna od 21 października w serwisie i aplikacji Player.pl.
W przypadku nabywców wybranych, nowych modeli urządzeń mobilnych, zakupionych na wolnym rynku, będzie można skorzystać również z trzymiesięcznego, darmowego dostępu do wszystkich treści zawartych na platformie. Oferta skierowana jest do nabywców, którzy dokonają zakupu smartfonu lub tabletu w okresie przedświątecznym, by mogli oni dodatkowo cieszyć się możliwościami swoich nowych urządzeń w okresie świąteczno-noworocznym. Aktywacji będzie można dokonać już od 15 listopada. Player.pl przygotował również unikalną kolekcję filmów w jakości 4K dla posiadaczy Smart TV Samsung.
Najlepsza cyfrowa rozrywka
W ramach współpracy z platformą Player.pl Samsung Electronics Polska zaangażował się również w produkcję pierwszego w Polsce internetowego serialu Web Therapy, który jest adaptacją hitu produkowanego w Stanach Zjednoczonych. W roli głównej wystąpi Agata Kulesza, która wcieli się w rolę psychoterapeutki, doktor Lucyny Kole-Bojarskiej, prowadzącej terapię swoich pacjentów online. Pierwsze dziesięć odcinków serialu będzie dostępnych na platformie już od 21 października.
„Jesteśmy przekonani, że współpraca twórców najwyższej jakości treści z producentami nowych platform cyfrowych to doskonały sposób na przygotowanie najlepszej rozrywki. Nasze zaangażowanie, jako sponsora serialu Web Therapy w naturalny sposób wynika z doświadczenia Samsung Electronics w tworzeniu najlepszych urządzeń Smart TV, zapewniających najwyższą jakość doznań. Platforma Player.pl i oferowane przez nią materiały gwarantują odbiorcom światowy poziom” – powiedział Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy polskiego oddziału Samsung Electronics.
Informacja o player.pl:
Platforma player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. Serwis oferował wówczas seriale oraz programy znane głównie z kanałów TVN. Obecnie biblioteka platformy zawiera ponad 15 tys. programów, w tym te produkowane wyłącznie dla serwisu. Player.pl dostępny jest m.in. w wersjach mobilnych na urządzeniach z systemami Android, iOS, Windows, w konsolach Sony PlayStation, zestawach telewizyjnych wiodących producentów oraz w telewizji nowej generacji nc+, dla abonentów T-Mobile, Netii oraz Toyi.
dostarczył infoWire.pl