Bezpieczeństwo, zdrowie i wzajemna pomoc są w tym momencie najważniejsze. Super- Pharm zgodnie z tą ideą wspiera pracowników, klientów oraz fundacje. Pomoc od sieci handlowej otrzymały trzy organizacje: ‘Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową’, ‘Rak’n’Roll’ oraz ‘Akogo?’.
Super-Pharm aktywnie reaguje na obecną sytuację związaną z epidemią COVID-19 i angażuje się w pomoc potrzebującym. W trosce o swoich pracowników firma rozesłała do ich domów zestaw ochronny składający się z maseczek i żeli antybakteryjnych, a klientom oferuje darmową dostawę do wszystkich zamówień. Marka postanowiła wesprzeć również fundacje. Na rzecz trzech organizacji przekazała 3000 sztuk maseczek, 7500 sztuk rękawiczek ochronnych i 300 litrów żelu antybakteryjnego do mycia rąk, a to dopiero początek. Pomysłów na pomaganie w szczytnym celu jest jeszcze więcej.
Super-Pharm proponuje również wspólne działanie swoim klientom. Zachęca ich do pomocy wskazanym fundacjom. Taka możliwość istnieje już od teraz. Każdy klient posiadający punkty na swoim koncie lojalnościowym, może przekazać ich dowolną liczbę na potrzeby danych instytucji. Co ważne, bez dolnego lub górnego limitu wejścia. Jak to zrobić? Są na to dwa sposoby. Poprzez swoje konto LifeStyle logując się na stronie https://www.superpharm.pl//lifestyle, w zakładce ‘Przekaż punkty’ lub w aplikacji mobilnej LifeStyle by Super-Pharm.
Przekazane przez Klubowiczów LifeStyle punkty, Super-Pharm zamieni na środki ochrony osobistej i produkty niezbędne w codziennym życiu podopiecznych wymienionych fundacji. Warto przyłączyć się do akcji i wesprzeć potrzebujących. Razem możemy więcej.