Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2023-11-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki

Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie święta”, element nawiązujący do oferty sezonowej firmy.

Od listopada br. w kluczowych stacjach telewizyjnych są emitowane świąteczne billboardy sponsorskie promujące nowość w portfolio marki Grześki. Tym razem do oferty dołączył specjalnie przygotowany z okazji świąt - Grześki Mikołaj z mlecznej czekolady z chrupiącym nadzieniem.

Mikołaj Grześki to połączenie tego, co najlepsze, czyli wysokiej jakości czekolady Goplana, wyjątkowego kakaowego smaku, tak dobrze znanego miłośnikom marki Grześki oraz chrupkości zaczerpniętej z ulubionych wafli. To również nasza odpowiedź na zmieniające się trendy, ale także gusta i preferencje młodszych konsumentów, którzy święta oraz produkty z nimi związane postrzegają już w bardziej nowoczesny i wyluzowany sposób – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Za kreację i produkcję billboardu sponsorskiego odpowiada Agencja Peppers Ghost, natomiast zakup mediów do kampanii powierzono domowi mediowemu Initiative. Wsparcie w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS