Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2023-05-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

TIC TAC® i SPRITE® łączą siły!

 

 

Cytrynowo-limonkowy smak Sprite’a zamknięty w niewielkiej pastylce poruszy podniebienia fanów obu marek.

 

W kwietniu 2023 r. Grupa Ferrero i The Coca-Cola Company zaprezentują polskim konsumentom Tic Tac® Sprite®! Limitowana edycja smaku Tic Tac łączy charakter dwóch globalnych marek. To pierwszy tak musujący – niczym słynny Sprite – smak kultowych pastylek. To także drugi produkt, który powstał w wyniku współpracy obu koncernów. Wcześniej, w 2019 roku, konsumenci na całym świecie pokochali limitowany smak Tic Tac Coca-Cola®.

 

Tic Tac Sprite kusi cytrynowo-limonkowym smakiem i przyciąga wzrok charakterystycznym żółtym kolorem pastylek. Produkt dostępny jest w kultowych opakowaniach Tic Tac® – idealnych podczas podróży i do dzielenia się z przyjaciółmi. Efektowna grafika pojawi się na opakowaniach w 2 rozmiarach.

 

John Larson, Senior Licensing Manager w The Coca-Cola Company o współpracy obu marek: „The Coca-Cola Company kolejny raz ma przyjemność współpracować z zespołem Ferrero, oferując fanom obu marek wyjątkowe połączenie smaków, jakim jest Tic Tac® Sprite®”.

 

Specjalna limitowana edycja Tic Tac Sprite będzie dostępna w ciągu najbliższych kilku miesięcy w ponad 20 krajach na całym świecie. Premierę nowego smaku wspiera kampania COOL TOGHETER „Odkryj nowy wymiar orzeźwienia, obejmująca działania digitalowe i dedykowane materiały promocyjne w sklepach.

 

„Sukces naszej współpracy z The Coca-Cola Company to połączenie dwóch ikonicznych smaków. Obie nasze marki są cenione za smak swoich produktów, a my nieustannie działamy, by jeszcze intensywniej rozbudzić zmysły naszych fanów. Możliwość stworzenia pierwszej w historii pastylki Tic Tac o smaku kultowego Sprite'a była zbyt kusząca, by z niej nie skorzystać. Szczególnie że nasze marki łączy podobne DNA – kochamy dobrą zabawę i orzeźwienie. Liczymy więc, że dzięki tej współpracy nasi fani odkryją nowy wymiar orzeźwienia! – tak wspólny projekt podsumował Scott Perry z zespołu Tic Tac.

 

Tic Tac® to jedna z największych międzynarodowych marek Grupy Ferrero. Tic Tac® narodził się w 1969 roku i natychmiast odniósł sukces – jako odświeżająca pastylka w charakterystycznym grzechoczącym opakowaniu. Tic Tac® w oryginalnych smakach mięty i pomarańczy dosłownie podbił świat, ugruntowując swoją obecność na pięciu kontynentach. Tic Tac® jest obecnie jedną z wiodących na świecie marek pastylek w oryginalnych smakach.





Słowa kluczowe:Ferrero

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS