Value Media (Group One), gracz numer jeden na rynku mediów digitalowych odpowiada za strategię mediową i zakup mediów dla Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu z branży „Internet of Things”. Długofalowa współpraca obejmie zaawansowane działania w obszarze digital i kampanię telewizyjną. Pierwsze działania mediowe zaplanowane są jeszcze w tym roku na rynku polskim, a w 2018 roku na rynku austriackim, szwajcarskim i niemieckim. Produkty Fibaro, sterowane np. za pomocą iPhone’ów, iPadów i Apple Watch, są dostępne m.in. na platformie Apple dedykowanej produktom automatyki domowej. Fibaro wybrał do współpracy Value Media z short listy, na której znalazł się również dom mediowy Zenith.
Value Media wesprze Fibaro w ekspansji mediowej na europejskie rynki
Współpraca z Fibaro, jedną z wiodących na świecie marek inteligentnych rozwiązań dla domu, to dla Value Media kolejny krok w strategii międzynarodowego rozwoju i obsłudze rosnących polskich biznesów na światowych rynkach. Poznańska firma Fibaro, która od sześciu lat działa w branży „Internet of Things” jest producentem najbardziej zaawansowanych rozwiązań automatyki budynkowej na rynku. Produkty Fibaro dostępne są również na rynku brytyjskim, francuskim, amerykańskimi i chilijskim i planowana jest dalsza ekspansja na rynkach światowych. Zaawansowane technologicznie produkty, które zdobywają coraz większą popularność, umożliwiają zarządzanie domowymi sprzętami, oświetleniem i energią z dowolnego miejsca na Ziemi. Wystarczy dostęp do internetu, żeby w dowolnej chwili zajrzeć do domu. Fibaro współpracuje m.in. z technologiami sterowania głosowego, co pozwala wydać komendę głosową i otrzymać m.in. informację o temperaturze w pomieszczeniach domu lub zdalne sprawdzenie, czy okna w domu zostały zamknięte.
Value Media w ramach Group One od grudnia zeszłego roku jest partnerem strategicznym Serviceplan Group - gracza nr 1 na europejskim rynku podmiotów agencyjnych, który działa w 35 filiach na całym świecie, pracując dla wielu niemieckich i globalnych marek. Otwarcie na światowe rynki, a jednocześnie niezależność i właścicielska struktura, pozwalają agencji w krótkim czasie reagować, by lepiej dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. W świecie post-medialnym, na rynku, który zmienia się z dnia na dzień, bycie szybkim i elastycznym, ma kluczowe znaczenie.
Value Media zaproponowało najbardziej efektywne rozwiązania. Zespół pokazał, że doskonale rozumie świat biznesu zaawansowanego technologicznie, którego istotnym obszarem działań jest digital. Potrzebowaliśmy partnera, który będzie mógł wypracować z nami model współpracy, opierający się na dużym zaangażowaniu, dużej responsywności i wejściu w środek naszego biznesu. Z taką ofertą przyszło do nas Value Media – mówi Anna Adrian, Dyrektor Marketingu i PR, Fibaro Group.
Wsparcie polskich biznesów w ekspansji mediowej na światowe rynki dla marek takich jak Fibaro, to jedna z naszych kluczowych gałęzi rozwoju. W grudniu zeszłego roku zawarliśmy partnerstwo strategiczne z Servicpelan Group, jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm reklamowych na świecie. Jesteśmy ciągle agencją niezależną - błyskawicznie podejmujemy decyzje, potrafimy działać w niestandardowych formatach, a jednocześnie mamy wyjście na 35 światowych rynków. To unikalne połączenia docenia coraz więcej Klientów, którzy powierzają nam obsługę również na rynkach zagranicznych – mówi Iga Wachowicz, Communication Director, Value Media.