Maksymalna pojemność i gwarancja dłuższej świeżości produktów – to główne cechy lodówek Samsung, które podkreśla letnia kampania marketingowa firmy. Działania promocyjne pod hasłem „Więcej miejsca, więcej świeżości” rozpoczynają się 21 lipca br.
Celem kampanii wspierającej sprzedaż chłodziarko-zamrażarek jest komunikacja trzech najważniejszych technologii, w które wyposażono urządzenia Samsung. Pierwsza z nich to Space Max – dzięki zastosowaniu cieńszych ścian, zyskujemy dodatkową powierzchnię do przechowywania jedzenia. Modele Food ShowCase, z podziałem komory na dwie strefy oddzielone dodatkowymi drzwiami, ułatwiają dostęp do produktów i oferują jeszcze więcej miejsca. Z kolei technologia No Frost, zastosowana we wszystkich lodówkach Samsung, eliminuje wilgoć z wnętrza i zapobiega powstawaniu szronu. Mając na uwadze wszystkie innowacyjne rozwiązania, które zapewniają większą pojemność, wygodę użytkowania oraz dłuższą przydatność produktów, kampania oparta została na haśle „Więcej miejsca, więcej świeżości”.
Działania marketingowe będą prowadzone m.in. w radiu, Internecie (w tym kanałach społecznościowych), OOH, prasie oraz punktach sprzedaży. Aby podkreślić cechy flagowych modeli i technologii lodówek Samsung, wykorzystany zostanie szeroki wachlarz narzędzi promocyjnych. Na okres wakacyjny zaplanowano m.in. emisję spotów w najpopularniejszych stacjach radiowych, reklamy zewnętrzne zlokalizowane przy sklepach partnerów, a także internetowe akcje specjalne i konkursy dla konsumentów. Kampania zostanie wsparta działaniami PR, w których szczególny nacisk położony zostanie na obecność w mediach kulinarnych, wnętrzarskich i kobiecych.
dostarczył infoWire.pl