W wiosenno-letniej kolekcji OCHNIKA odnaleźć można odzież i galanterię skórzaną
w odcieniach rudości, brązy, zielenie, inspirowane klimatem safari, czy też błękity i zielenie kojarzone z motywami wodnym, a także kurtki i torebki w energetyzujących barwach. Ciekawym elementem są perforacje pojawiające się zarówno w kurtkach, spódnicach
jak i w sukienkach. Autorkami kolekcji są młode i utalentowane projektantki i stylistki: Jagoda Piekarska i Agata Zwolińska.
„To wyjątkowa kolekcja. Autorki tej kolekcji udowodniły, że można pokazać skórzane ubrania tak, by wyglądały modnie, seksownie i lekko. Myślę, że skuszę się na kilka projektów, bo są naprawdę świetne” – mówi Anna Dereszowska.
Pokaz odbył się na spektakularnych marmurowych schodach, które stanowiły oryginalne tło dla stylizacji wykonanych przez Pawła Marczewskiego.
Sylwetki modeli i modelek uzupełniła biżuteria Marcina Giebułtowskiego, bielizna i kostiumy kąpielowe z sieci Lanoro, a także buty marki Aldo. Uroku całości dodały okulary marki Vision Fashion. Nad fryzurami pracowali fryzjerzy z Academy of Hair Design Berendowicz&Kublin,
a subtelny make-up i świetlisty look modelek został wyczarowany dzięki zastosowaniu profesjonalnych kosmetyków Nouba.
Gwiazdą wieczoru była niezwykła Patricia Kazadi, której akustyczny koncert wprowadził bardzo przyjemny klimat.
Dodatkowe urozmaicenie stanowiła prezentacja najnowszego Volvo V60.
Wieczór poprowadzili Anna Wendzikowska i Olivier Janiak.
Dokumentacja zdjęciowa z pokazu powstała przy udziale aparatów marki Exilim. O znakomity nastrój uczestników i doskonałą atmosferę wieczoru zadbał zespół Stock Prestige oraz producent napojów energetycznych XL. Niezapomniany smak potraw zapewniła firma Solivoda.
„OCHNIK to kolekcje dla osób ceniących jakość i styl. Cieszę się, że podczas tego wyjątkowego wieczoru każdy z gości mógł znaleźć coś dla siebie.”- mówi Katarzyna Nowicka, Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK.