Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

WPROST: wszystkie twarze PiS

One mają odmienić wizerunek PiS: młode kobiety, które idą do polityki, dobrze się sprzedają. Z tym że nad elektoratem od wielu miesięcy pracują inne twarze. Nie w telewizji. Prawdziwe aniołki PiS to posłanki Wróbel, Szczypińska, Sobecka czy Kempa. Wszystkie twarze Prawa i Sprawiedliwości – w najnowszym wydaniu tygodnika WPROST.

Ponadto w nowym WPROST: Tomasz Lis o pułapkach grzecznej kampanii, Lech Wałęsa w wywiadzie dla Piotra Najsztuba o nieszczęściu płynącym z wygranej PiS, Joanna Kluzik-Rostkowska w rozmowie z Tomaszem Machałą - o woltach Jarosława Kaczyńskiego, Wojciech Cieśla – o ludziach z list Janusza Palikota, Rafał Kalukin o kampanii z autobusu, Renata Kim – o polityce i rozczarowaniu młodych. A ponadto: kobiety, które biją mężczyzn oraz telewizyjna rewolucja w publicznej Dwójce.

Miliony Polaków z utęsknieniem wyczekują końca kampanii wyborczej. Ja nie. Tak grzecznie i elegancko w naszej polityce jest tylko w czasie kampanii – pisze we wstępniaku do najnowszego WPROST redaktor naczelny Tomasz Lis. I jak podkreśla, milo jest dzięki Jarosławowi Kaczyńskiemu, który w czasie kampanii zachowuje się tak, jak powinien się zachowywać zawsze. Ale nie należy za bardzo przywiązywać wagi do tego, co prezes mówi teraz, bo teraz jest gotów powiedzieć wszystko – pisze naczelny WPROST.

O tym, że na czas kampanii nie tylko prezes, ale całe Prawo i Sprawiedliwość zmienił oblicze świadczą billboardy tej partii. Trzy tygodnie przed wyborami PiS wypuściło nowy plakat wyborczy. Siedem młodych kobiet i napis „Chodźcie z nami”. Na plakacie urodziwe działaczki, kandydatki na posłanki. Na plakacie z „aniołkami Kaczyńskiego” powinien być dopisek: głosujesz, a w pakiecie dostajesz Kempę i Fotygę –  żartuje jeden z posłów PO. Ładne buzie łagodzą wizerunek PiS, ale to nie one zdobywają głosy. Od trzech miesięcy po całej Polsce jeżdżą posłowie i działacze PiS znani z telewizji. Kandydaci na ministrów, byli członkowie komisji śledczych, byli ministrowie, partyjne nosorożce od czarnej roboty. „Aniołki i nosorożce” – w najnowszym wydaniu tygodnika WPROST.  

Na łamach WPROST także były aniołek PiS. W rozmowie z Tomaszem Machałą Joanna Kluzik-Rostkowska nie kryje zdumienia, że są ludzie skłonni wierzyć w przemianę Jarosława Kaczyńskiego. Zastanawiam się, co musi siedzieć dzisiaj w duszach sztabowców PiS. Żeby tak po prostu odwrócić wszystko, i już. Bez słowa wyjaśnienia. To jest taki rodzaj cynizmu, związanego z kampanią, który mnie po prostu powala – mówi kandydatka PO. Jej zdaniem Jarosław Kaczyński chciałby wygrać wybory, ale nie chciałby rządzić. Tak naprawdę czeka na następne rozdanie.

We WPROST również twarze ugrupowania, które wyrasta na czarnego konia nadchodzących wyborów. Według  najnowszych sondaży Ruch Poparcia Palikota ma szansę znaleźć się w Sejmie. Kim są kandydaci Ruchu? Można ich podzielić na trzy grupy. Pierwszą, najmniejszą, stanowią celebryci i osoby rozpoznawalne. Do tej dość przypadkowej grupy należy dziennikarz muzyczny Robert Leszczyński oraz działacz gejowski Robert Biedroń i feministka Wanda Nowicka. Drugi, szerszy zbiór to pospolite ruszenie pierwszych członków Ruchu: drobnych przedsiębiorców, antyklerykałów i przeciwników Jarosława Kaczyńskiego. Trzeci zbiór uzupełniają przedstawiciele ruchu gejowskiego i transgenderowego oraz aktywiści Wolnych Konopi opowiadający się za legalizacją miękkich narkotyków. Kto stoi za plecami Janusza Palikota -  o tym w najnowszym wydaniu tygodnika WPROST.

Na łamach WPROST także kampania z perspektywy autobusu. Tuskobus jedzie przez Polskę. Donald Tusk jest bliżej ludu. Choć nie za blisko. Premier Tusk – taki wielki napis zdobi luksusowy autokar, którym od tygodnia przemierza Polskę. Premier z autobusu jest zapobiegliwym i zatroskanym o przyszłość gospodarzem Polski. Całe widowisko ma dowieść, że warto oddać głos na Tuska, gdyż on jeden zabiega o rozwiązanie problemów Polaków. Za autokarem premiera krok w krok podąża autobus wiozący dziennikarzy…

Czy premier z autobusu przekona do głosowania młodych? Cztery lata temu to najmłodsi wyborcy dali PO zwycięstwo. Dziś są rozczarowani Platformą, mają żal do Tuska. Jeśli znów pójdą poprzeć PO, to z zaciśniętymi zębami. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – młodzi Polacy o zawiedzonych nadziejach, rozczarowaniach i tym, na kogo oddadzą swój głos. O ile go oddadzą.

Na pewno Donald Tusk przekonał do siebie … Lecha Wałęsę. On okazał się wyjątkowo silny! Pamiętam, że kiedy został wybrany, mówiłem „wybieram pana jako mniejsze zło”. A okazało się, że mamy naprawdę świetnego premiera. (…) te cztery lata naprawdę mu wyszły, w tych trudnych czasach, w tych nieszczęściach, katastrofach, kryzysach – mówi w rozmowie z Piotrem Najsztubem były prezydent. Przestrzega natomiast przed zwycięstwem PiS. To będzie wielkie nieszczęście dla Polski. Bo to ludzie niezadowoleni, nietwórczy, bez dobrych programów, takich nie może być w sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. W związku z tym nieszczęście jest pewne. Dlatego trzeba zrobić wszystko, by to nieszczęście nie doszło do władzy! – mówi Wałęsa. 

We WPROST także temat społeczny – kobieca przemoc. Polskie kobiety coraz częściej dręczą polskich mężczyzn. Najczęściej obrzucają wyzwiskami, poniżają. Czasem szturchną lub wymierzą policzek. Zdarza się, że pobiją, tak do krwi. Według policyjnych statystyk, w ubiegłym roku Niebieską Kartę miało 12 651 mężczyzn, o blisko tysiąc więcej niż rok wcześniej. Ta liczba znaczy tylko tyle, że ponad 12,5 tys. mężczyzn przyznało się interweniującym w czasie domowej kłótni policjantom, iż żona czy partnerka się nad nimi w ten czy inny sposób znęca. „Mężczyźni do bicia” – w najnowszym wydaniu tygodnika WPROST.

WPROST zapowiada również rewolucję w telewizyjnej Dwójce. Nowy dyrektor anteny, Jerzy Kapuściński, chce w programie więcej kultury, a mniej komercyjnej sieczki. Jedni mówią: Nareszcie! Inni: to się skończy klęską! Kapuściński chce przyciągnąć przed ekrany młodzież i inteligencję. A najlepiej młodą inteligencję z dużych miast. Chce, by Dwójka była telewizją ambitną. Czy mu się to uda? Czy ma szansę przeprowadzić prawdziwą telewizyjną rewolucję – o tym w najnowszym WPROST.

Nowy WPROST w kioskach od poniedziałku, 26 września 2011 r. E-wydanie tygodnika – w sobotę o północy. E-wydanie jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl). WPROST jest również dostępne w wydaniu na tablety i smartfony w App Store oraz na Android Market. Szczegóły - na www.wprost24.pl.

*****

Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS