Wakacyjne przygody, romanse i gorące noce to skojarzenia, które przychodzą na myśl podczas słuchaniaplaylisty „Wspomnienie letnich nocy”. Lista 70 utworów dostępnych na Spotify na kanale The Dumplings to kawałki wyłonione w konkursie zorganizowanym przez markę Durex. Jego uczestnicy mieli za zadanie wybrać piosenkę, która przywołuje ich wspomnienie gorącej letniej miłości oraz zdradzić nieco szczegółów tej wakacyjnej historii. Playlista jest zwieńczeniem kampanii Gorące Letnie Noce, która zachęcała do cieszenia się prawdziwym seksem i bliskością, pamiętając o bezpieczeństwie.
Najnowsza playlista „Wspomnienie letnich nocy” dostępna od połowy września na kanale zespołu The Dumplings to składanka sentymentalnych wakacyjnych utworów. Playlista składa się ze zwycięskich utworów nagrodzonych w konkursie marki Durex, a także kawałków The Dumplings, które Justynie Święs i Kubie Karasiowi przywołują przyjemne wspomnienia.
Letnia miłość to dla niektórych subtelna i intymna sprawa, a dla innych pełna emocji oraz intensywnych doznań przygoda. W efekcie znajdujące się na playliście utwory wywodzą się z różnych gatunków muzycznych, a ich dynamika utrzymana jest na niejednostajnym poziomie. Znalazły się tutaj legendarne kawałki, takie jak Bohemian Rhapsody, a także najświeższe hity. Wykonawcami utworów są zarówno polscy artyści, np. Daria Zawiałow czy Taco Hemigway oraz zagraniczni, m.in. Massive Attack i The Kooks. Przekrój jest szeroki, jednak wspólnym mianownikiem wszystkich piosenek są wywoływane dzięki nim odczucia, przywodzące na myśl najgorętsze wspomnienia wakacji. Playlista z pewnością pomoże na dłużej utrzymać w pamięci odczucia towarzyszące podczas najgorętszych, letnich nocy i pozwoli przeżywać wyjątkowe emocje wielokrotnie.
Starannie skomponowana lista utworów jest zwieńczeniem kampanii marki Durex – Gorące Letnie Noce. Projekt zapoczątkowany premierą utworu i teledysku „Bez słów” The Dumplings x Durex trwał przez całe wakacje. Tekst piosenki w liryczny sposób opisuje budowane napięcie i przyjemność, którą przynosi doświadczanie miłości. W klipie występują prawdziwe pary, bez doświadczenia aktorskiego, dzięki czemu widoczne są silne uczucie i intymność, jakimi darzą się zakochani. Przedstawiono cztery różne pary, podkreślając tym samym, że temat seksu dotyczy każdego, niezależnie od wieku, płci czy stażu związku.
Celem kampanii była zmiana postrzegania tematu seksu, polegająca na pokazaniu, że seks jest bardzo różny, ale każdy jest równie dobry, jeśli jest prawdziwy. Projekt miał również na celu zwiększenie otwartości wokół tego tematu. Lato to czas, który sprzyja namiętności, bliskości, miłości i chęci przeżycia nowych doznań. Marka Durex pragnęła przeprowadzoną kampanią utwierdzić wagę bezpieczeństwa i zdrowia, które świadczą o prawdziwej trosce zarówno o siebie, jak i partnera.
Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=N-vYyTuzIOo
Link do listy “Wspomnienie letnich nocy” na Spotify: http://bit.ly/WspomnienieLetnichNocy