RAJA prezentuje katalog z okazji 70-lecia firmy, a w nim ponad 3000 dostępnych od ręki innowacyjnych opakowań, materiałów do biur, wyposażenia dla firm, oraz pełnej gamy produktów dla branży e-commerce. Najnowsza oferta europejskiego lidera w branży na rynku opakowań jest odpowiedzią na szybko zmieniające się trendy w e-commerce dot. zasad zrównoważonego rozwoju oraz zapotrzebowanie na innowacyjne produkty.
Od samego początku istnienia RAJA, stawiano zarówno na innowacje w dziedzinie użyteczności produktów, jak i tego, aby dystrybuowane przez firmę produkty były ekologiczne. Dziś aż 100% dostawców zobowiązało się do przestrzegania zasad polityki firmy dot. zrównoważonego rozwoju, a 86% produktów wytwarzanych jest w Europie, co oznacza krótsze łańcuchy dostaw. Zdając sobie sprawę z tego, w jak szybkim tempie rozwija się branża e-commerce - będąca głównym odbiorcą produktów RAJA - wprowadzono pięć zasad eko-pakowania: recykling, ponowne użycie, redukcja, zamiana oraz odnowa.
• RECYKLING: z roku na rok RAJA oferuje coraz więcej opakowań nadających się do recyklingu i pomaga klientom w doskonaleniu praktyk ekoodpowiedzialnych.
• PONOWNE UŻYCIE: firma świadomie wprowadza bardziej ekologiczne opakowania, które mogą być wielokrotnie użyte. Przykładem są coraz bardziej popularne w branży e-commerce opakowania zwrotne - pudełka z dodatkowym paskiem klejącym, służącym do ponownego zamknięcia w przypadku chęci dokonania zwrotu przez klienta.
• REDUKCJA: aby maksymalnie dostosować rozmiar opakowania do wysyłanej zawartości firma wprowadziła ponad 550 formatów pudeł kartonowych dopasowanych tak, aby do minimum zredukować puste miejsce, przez to jednocześnie wyeliminować zbędną ilości wypełniaczy. To oznacza także, że koszty są mniejsze.
• ZAMIANA: papierowe zamienniki dla taśm pakowych, folii bąbelkowej, folii stretch to tylko wybrane produkty, dzięki którym można zredukować ślad węglowy do minimum.
• ODNOWA: firma systematycznie wprowadza produkty wytworzone z naturalnych surowców, takich jak papier, drewno lub skrobia kukurydziana
– Nowy, przygotowany specjalnie na 70-lecie firmy, katalog to także praktyczne porady i inspiracje dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę w sektorze e-commerce. Jako lider branży, w przejrzysty sposób pokazaliśmy w nim, w jaki sposób zaoszczędzić na wysyłaniu do klientów swoich produktów, jak dobrać odpowiednie opakowanie, a także jak zredukować uszkodzenia paczek i zoptymalizować procesy logistyczne – mówi Jarosław Kamiński, Prezes polskiego oddziału grupy RAJA.
W przygotowanym w wersji elektronicznej katalogu znajdziemy ponad 300 bestsellerów RAJA w specjalnych obniżonych cenach, w tym szeroką gamę kartonów, od standardowych, ekonomicznych, przez eleganckie pudełka fasonowe i ozdobne, aż po sprawdzone w branży e-commerce kartony z automatycznym dnem oraz pudełka specjalnego przeznaczenia. . Z okazji 70-lecia RAJA atrakcyjne ceny – ze szczególnym uwzględnieniem produktów ekologicznych oraz innowacyjnych – będą wprowadzane przez cały rok. Nowa oferta to także duży wybór urządzeń oraz narzędzi niezbędnych w każdym magazynie i w pracy pakowacza, jak również artykuły biurowe oraz te związane z higieną i bezpieczeństwem
Katalog jest do pobrania pod linkiem: https://www.rajapack.pl/catalogues.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Brand&utm_term=raja&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkOqLvJ7fhAMVToZoCR3nPgPhEAAYASACEgJTp_D_BwE&gclsrc=aw.ds&ForceCustomerType=true