Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Zupełnie nowe podejście do sprzątania!

PIERWSZA ŚWIATOWA KAMPANIA CILLIT BANG: CLEANTERTAINMENT!

Większości ludzi sprzątanie kojarzy się ze żmudną, ciężką pracą, która w dodatku przynosi krótkotrwałe efekty: wystarczy kilka chwil a wyczyszczona na błysk kuchenka, piekarnik czy kabina prysznicowa wyglądają znowu tak, jakby w ogóle nie były czyszczone. A sprzątanie wcale nie musi być nudne i frustrujące – z odpowiednią pomocą, może stać się źródłem olbrzymiej satysfakcji, a nawet przyjemności – to główny przekaz pierwszej globalnej kampanii marki Cillit Bang, która miała swoją premierę w styczniu 2016 r.

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym młody mechanik dostał polecenie, by w ciągu jednej nocy wyczyścić cały, zapuszczony warsztat samochodowy. Zadanie wydawało się na pierwszy rzut oka niewykonalne – ale bohater odkrył cichego pomocnika w postaci środków czyszczących Cillit Bang. Potem wystarczyło tylko włączyć odpowiednią muzykę… i żmudne zadanie zamieniło się w niewiarygodny pokaz taneczny, w trakcie którego warsztat został wysprzątany „na błysk”. W rolę młodego mechanika wcielił się Daniel Cloud Campos, światowej sławy tancerz i performer.

Spot dostępny jest na kanale YouTube https://youtu.be/LHizW4PLw2Q

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS