Havas PR wygrywa przetarg na obsługę public relations, organizowany przez Żywiec Zdrój - lidera rynku wody butelkowanej.
Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu public relations Klienta w komunikacji projektów z obszaru społecznego zaangażowania marki, w tym jednej z najważniejszych inicjatyw ekologicznych w Polsce - programu „Po Stronie Natury”. Agencja będzie również świadczyć usługi dla Żywiec Zdrój w obszarze doradztwa korporacyjnego.
- Współpraca z Havas PR będzie skoncentrowana na komunikacji projektów, poprzez które realizujemy naszą misję i ,,zachęcamy ludzi, by pili zdrowiej i byli po stronie natury” - mówi Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR Żywiec Zdrój – Wierzymy, że wspólnie z nowym partnerem dokonamy realnej zmiany w uwrażliwianiu Polaków na potrzeby natury, pokazując jednocześnie wagę odpowiedniego nawodnienia w diecie każdego z nas.
- Cieszymy się, że kolejna firma, dla której priorytetem w działalności jest zrównoważony rozwój, dołącza do grona naszych Klientów. Wierzymy, że nasze doświadczenie w obszarze CSR i programów edukacyjnych wzbogaci komunikację inicjatyw ekologicznych Żywiec Zdrój oraz produktów firmy - dodaje Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.
Współpraca z Havas PR została rozpoczęta od 1 stycznia br.
dostarczył infoWire.pl