Unia chce wolniej
2017-12-06 13:27:36 - "J.F."
-nowych-ograniczen-predkosci-w-polsce,12727666/
"Ograniczenia prędkości na autostradach do 120 km/h (zamiast obecnych
140 km/h) oraz nocą na terenie zabudowanym do 50 km/h (zamiast
obecnych 60 km/h) domaga się od Polski Unia Europejska
Zalecenia dotyczące ograniczenia prędkości w Polsce wydała Europejska
Rada Bezpieczeństwa Transportu w Brukseli. Pisze o nich
"Rzeczpospolita". Dokument trafił już do europarlamentu i Komisji
Europejskiej"
I tu sie z PiS rzadem zgadzam - nie bedzie Unia pluc nam w twarz.
Ale proponuje przewrotnie - zlikwidowac ograniczenie predkosci na
autostradach.
To nie beda mogli mowic, ze jest zbyt wysokie.
I co najwazniejsze - chocby nie wiadomo jak im sie nie podobalo, to
nie beda mogli nawet pisnac :-)
J.
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 13:55:33 - p...@g...com
sobie pozwolic :-) no chyba ze Niemcom bedzie nadal wolno jezdzic bez ograniczen a w
Polsce dowala limit 120 km/h bo za duzo wypadkow mamy :-)
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 14:16:01 - "J.F."
dyskusyjnych:44868f27-fdb5-4d65-83db-3c9978b0c92e@go
oglegroups.com...
>nie przejdzie, to bylby cios w niemiecki przemysl samochodowy a na to
>nie mozemy sobie pozwolic :-)
Unia chce wolniej u nas, na to Unia moze sobie pozwolic :)
> no chyba ze Niemcom bedzie nadal wolno jezdzic bez ograniczen a w
> Polsce dowala limit 120 km/h bo za duzo wypadkow mamy :-)
I to jest dobry (dla Unii) kierunek myslenia.
Problem w tym, ze Niemcy tych wypadkow nie maja tak mało, wiec trzeba
by sie dodatkowo czyms podeprzec.
J.
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 14:41:25 - p...@g...com
https://www.welt.de/politik/ausland/article153722917
/Zahl-der-Verkehrstoten-in-Europa-erstmals-wieder-ge
stiegen.html
Polska 77 Niemcy 43
ale nie widze zwiazku z prekoscia na autostradach
--Problem w tym, ze Niemcy tych wypadkow nie maja tak mało, wiec trzeba
by sie dodatkowo czyms podeprzec.
Niemcy sa ponizej sredniej a my w scislej czolowce
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 14:54:37 - "J.F."
dyskusyjnych:b4ecd24b-0403-4492-acfe-e10193066774@go
oglegroups.com...
>--Unia chce wolniej u nas, na to Unia moze sobie pozwolic :)
>https://www.welt.de/politik/ausland/article15372291
7/Zahl-der-Verkehrstoten-in-Europa-erstmals-wieder-g
estiegen.html
>Polska 77 Niemcy 43
>ale nie widze zwiazku z prekoscia na autostradach
Ty sie nie patrz na ilosc wypadkow, Ty sie patrz ile nowych
niemieckich samochodow Polacy kupuja.
Na to Unia moze sobie pozwolic :-)
>--Problem w tym, ze Niemcy tych wypadkow nie maja tak mało, wiec
>trzeba
>by sie dodatkowo czyms podeprzec.
>Niemcy sa ponizej sredniej a my w scislej czolowce
popatrz we wlasnego linka
Hiszpania 36,
Dania 30,
GB 29,
Holandia ? 28 ?
a gdzie Szwecja ?
U Niemcow tez cos wymaga poprawy, moga bezpieczniej jezdzic i trzeba
im w tym pomoc :-P
J.
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 15:04:53 - p...@g...com
pozwolic :-)
aha a te uzywane co Niemiec sprzedaje to gdzie laduja na Marsie ? aspekt ekologiczny
tez mozna wycenic sztrucel ktory gnilby w Niemczech gnije w Polsce :-)
--U Niemcow tez cos wymaga poprawy, moga bezpieczniej jezdzic i trzeba
im w tym pomoc :-P
najpierw przodownicy czyli Polska bo to kluje w oczy w unijnych statystykach :-)
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 15:24:08 - z
Szanujemy ich :-)
z
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 21:08:21 - Myjk
> "Ograniczenia prędkości na autostradach do 120 km/h
> (zamiast obecnych 140 km/h) oraz nocą na terenie
> zabudowanym do 50 km/h (zamiast obecnych 60 km/h)
> domaga się od Polski Unia Europejska
I tak zdecydowana większość na autostradzie jeździ średnio 120, bo to
najbardziej ekonomiczna prędkość. Ja tyle bym najchetniej jechał, niestety
trzeba co chwilę wyprzedzać maruderów jadących nawet wolniej niż 100.
Średnia w mieście też wychodzi znacznie poniżej 50/h, a w obszarze
zabudowanym w nocy też się przydaje cisza, bardziej chyba niż w dzień.
--
Pozdor
Myjk
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 21:57:47 - ddddddddddddd
> Wed, 6 Dec 2017 13:27:36 +0100, J.F.
>
>> "Ograniczenia prędkości na autostradach do 120 km/h
>> (zamiast obecnych 140 km/h) oraz nocą na terenie
>> zabudowanym do 50 km/h (zamiast obecnych 60 km/h)
>> domaga się od Polski Unia Europejska
>
> I tak zdecydowana większość na autostradzie jeździ średnio 120, bo to
> najbardziej ekonomiczna prędkość. Ja tyle bym najchetniej jechał, niestety
> trzeba co chwilę wyprzedzać maruderów jadących nawet wolniej niż 100.
jakby autostrada była w każdą stronę to te 120 by nie przeszkadzało.
tyle mają w UK... i czasem przekraczają, jak bardziej pusto to ze
140-150 część jedzie, szybszy bardzo rzadko się trafia
> Średnia w mieście też wychodzi znacznie poniżej 50/h,
to wyjdzie jeszcze znaczniej
a w obszarze
> zabudowanym w nocy też się przydaje cisza, bardziej chyba niż w dzień.
nie sądzę by tą ciszę burzyli jadący 50 czy 60km/h
odniosę się do uk bo jeżdżę tu kilka miesięcy - w mieście jest 50 (30
mil), ale taką drogą jedziesz kilka minut, za chwilę masz dwupasmówkę na
której masz 80, 100 czy 120km/h ograniczenia
--
Pozdrawiam
Łukasz
Re: Unia chce wolniej
2017-12-06 22:51:43 - "J.F."
> W dniu 06.12.2017 o 20:08, Myjk pisze:
>> Wed, 6 Dec 2017 13:27:36 +0100, J.F.
>>
>>> "Ograniczenia prędkości na autostradach do 120 km/h
>>> (zamiast obecnych 140 km/h) oraz nocą na terenie
>>> zabudowanym do 50 km/h (zamiast obecnych 60 km/h)
>>> domaga się od Polski Unia Europejska
>>
>> I tak zdecydowana większość na autostradzie jeździ średnio 120, bo to
>> najbardziej ekonomiczna prędkość. Ja tyle bym najchetniej jechał, niestety
>> trzeba co chwilę wyprzedzać maruderów jadących nawet wolniej niż 100.
>
> jakby autostrada była w każdą stronę to te 120 by nie przeszkadzało.
> tyle mają w UK... i czasem przekraczają, jak bardziej pusto to ze
> 140-150 część jedzie, szybszy bardzo rzadko się trafia
A maja inne wyjscie ?
Jak co kawalek FR stoi :-)
Niemcy wez na przyklad - wolno dowolnie, takich co jada 150 widuje sie
sporo. ale takich 180 to juz niewiele.
J.