Specjalista ds. Obsługi Klienta/Kraków/Praca Stała
2012-06-08 10:41:14 - praca@netart.pl
rejestracji domen i usług hostingowych. Naszą misją jest wsparcie w
poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych oraz
inspirowanie Klientów do innowacji i rozwoju.
Jesteśmy jedną z największych polskich firm branży IT. Ten sukces
osiągnęliśmy dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu naszego
Zespołu. Wspólną cechą ludzi tworzących nazwa.pl jest pasja, która
pozwala nam każdego dnia odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows,
- dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą Internetu,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- nienaganna dykcja,
- bardzo dobra znajomość zasad pisowni.
Obowiązki:
- kontakt z Klientami poprzez Call Center, e-mail oraz aplikację LiveChat,
- profesjonalna pomoc w zakresie świadczonych usług.
Mile widziane:
- studenci studiów zaocznych,
- znajomość branży domenowej oraz hostingowej,
- doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w Call Center ,
- doświadczenie w obsłudze serwisu internetowego.
Oferujemy:
- 8h dziennie w przyjaznej atmosferze,
- szkolenia oraz możliwość uczenia się od najlepszych,
- atrakcyjne bonusy pozapłacowe (Prywatna Opieka Medyczna, MultiSport i
inne),
- miejsce pracy w centrum Krakowa.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres:
praca@netart.pl z tematem wiadomości: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dodatkowe informacje pod numerem (12) 42 44 032
Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy przez NetArt Spółka Akcyjna S.K.A. dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997
roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla
potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji
Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie ich danych dla potrzeb
kolejnych procesów rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego
zdania w oświadczeniu.