MOTO GRABER porada
2017-01-23 15:34:06 - niemiec141
Czy znacie sprzedawcę z Ostrowi Mazowieckiej "moto graber" posiada parę
fajnych motocykli w swojej ofercie ale nie wiem czy mozna zaufac temu
sprzedawcy. dla przykładu oferty które mnie interesują :)
https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-daytona-675-r6
-636-zx6-gsx-r-cbr-600-rr-ID6yDLYL.html
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gsx-r-1000-k6-k
7-35kw-a2-wydech-shark-transport-raty-r6-r1-zx6-zx10
-rr-600-ID6yGykL.html
https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yzf-r6-a2-35kw-
z-niemiec-transport-raty-r1-gsx-r-600-750-zx6-636-cb
r-600rr-ID6yIK3b.html
Proszę o szczera odpowiedź :)
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Re: MOTO GRABER porada
2017-01-24 17:07:11 - Yorick
> Czy znacie sprzedawcę z Ostrowi Mazowieckiej "moto graber" posiada parę
> fajnych motocykli w swojej ofercie ale nie wiem czy mozna zaufac temu
> sprzedawcy. dla przykładu oferty które mnie interesują :)
Sprzedawcy nie znam. Natomiast mam zastrzeżenia do ofert, które
podlinkowałeś. Sprzedawca oferuje R6-tkę i litrowego GSX-a, pisząc, że są
zdławione i mogą być używane przez kierowców z kategorią A2. Być może w
Niemczech jest to dopuszczalne, ale w Polsce na pewno nie. Zgodnie z naszym
prawem motocykl na kategorię A2 nie może być zdławiony więcej niż o 50%.
Zatem, jeżeli motocykl miał fabrycznie ponad 96 KM, to niezależnie od tego
co w nim zostało zrobione, nie można nim w Polsce jeździć legalnie z
kategorią A2. Kropka.
Może to drobiazg, ale rodzi się pytanie, czy sprzedawca tego nie wie (czyli
marnie się zna na branży motocyklowej), czy po prostu świadomie kłamie w
ogłoszeniu?
--
Yorick
MG Nevada 750
Re: MOTO GRABER porada
2017-01-25 11:26:31 - v...@g...com
> Sprzedawcy nie znam. Natomiast mam zastrzeżenia do ofert, które
> podlinkowałeś. Sprzedawca oferuje R6-tkę i litrowego GSX-a, pisząc, że są
> zdławione i mogą być używane przez kierowców z kategorią A2. Być może w
> Niemczech jest to dopuszczalne, ale w Polsce na pewno nie. Zgodnie z naszym
> prawem motocykl na kategorię A2 nie może być zdławiony więcej niż o 50%.
> Zatem, jeżeli motocykl miał fabrycznie ponad 96 KM, to niezależnie od tego
> co w nim zostało zrobione, nie można nim w Polsce jeździć legalnie z
> kategorią A2. Kropka.
Uważaj na bardzo ważny niuans w przepisach - jeżeli coś wyjeżdża z fabryki z mocą
35kW, i ma na to homologację, to znaczy że w myśl przepisów ani nie jest przerobione,
ani nigdy nie było dławione z większej mocy. I wtedy przepis o dwukrotności mocy nie
ma zastosowania - na A2 można jeździć nawet w Polsce.
--
J.
Re: MOTO GRABER porada
2017-01-25 16:27:24 - rufin
> Może to drobiazg, ale rodzi się pytanie, czy sprzedawca tego nie wie (czyli
> marnie się zna na branży motocyklowej), czy po prostu świadomie kłamie w
> ogłoszeniu?
Moze troche OT, ale po obejrzeniu niedawno tego odcinka:
https://youtu.be/0PWUUdE-sxU,
mam wrażenie, ze chodzi o to drugie...
pzdr,
rufin