|
|
|
|
|
|
|
Koniec Arka "Megakota" w "Królowych życia" TTV. Skargi do KRRiT
Produkcja show "Królowe życia" emitowanego w TTV podjęła decyzję o zakończeniu współpracy z uczestnikiem Arkadiuszem "Megakotem" Zgorzelskim - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To pokłosie nagłośnienia w mediach niejasnej przeszłości szczecińskiego dewelopera przez aktywistę Jana Śpiewaka. Jak ustaliliśmy, w ostatnich dniach do KRRiT wpłynęło sześć skarg na "Królowe życia", w których widzowie krytykują dobór uczestników show.
więcej
|
MTV Polska stawia na media społecznościowe. ,,Większość przekazu uspójniona"
ViacomCBS zamyka węgierską wersję MTV. Strona internetowa MTV Polska nie jest aktualizowana. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielka stacji zapewnia, że zmian w polskim portfolio kanałów na razie nie będzie, ale przekaz jest uspójniany z innymi krajami.
więcej
|
TV Trwam stara się o przedłużenie koncesji naziemnej
Koncesja dla telewizji Trwam wygasa 12 marca 2023 roku. Zapobiegawcza fundacja „Lux Veritatis” już złożyła wniosek o jej przedłużenie. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jeszcze nie wie jak szybko zajmie się jego rozpatrzeniem.
więcej
|
,,Kowalscy kontra Kowalscy 2" wiosną w Polsacie
Wiosną 2022 roku Polsat pokaże drugi sezon serialu „Kowalscy kontra Kowalscy”. Stacja zakończyła już zdjęcia do nowych odcinków produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Koronawirus Raport" w Polsat News. Gawryluk: Bardzo poważna sytuacja
W sobotę na antenie kanału informacyjnego Polsat News zadebiutuje program „Koronawirus Raport”. Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki telewizji Polsat zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl, że decyzję podjęto w związku z poważną sytuacją pandemiczną.
więcej
|
Streaming pozwoli na fuzję platform cyfrowych? Wznowiono rozmowy
Amerykańskie platformy cyfrowe DirecTV i Dish Network miały wznowić rozmowy o fuzji - doniósł „New York Post”. Dziennik twierdzi, że wcześniej firmy obawiały się, że nie uzyskają zgody urzędu antymonopolowego. Konkurencja w postaci platform streamingowych zmieniła sytuację.
więcej
|
UKE: zmiana standardu nadawania pozwoli połączyć telewizję z internetem
Wraz ze zmianą standardu nadawania sygnału pojawi się tzw. telewizja hybrydowa, która łączy telewizję z internetem i pozwoli np. za naciśnięciem guzika kupić reklamowane przedmioty albo zobaczyć informacje o aktorach w filmie - powiedział rzecznik UKE Witold Tomaszewski.
więcej
|
Koncert przebojów Ireny Jarockiej ,,Motylem jestem" 23 stycznia w TVP1 (zdjęcia)
W niedzielę, 23 stycznia telewizyjna Jedynka wyemituje koncert przebojów Ireny Jarockiej „Motylem jestem”. Wydarzenie poprowadzi Tomasz Kammel - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Mare z Easttown" hitem roku 2021 w HBO Go
"Mare z Easttown" z Kate Winslet w roli głównej był najchętniej wybieranym serialem w polskim serwisie HBO GO - podał nadawca. Z biblioteki filmowej widzowie najchętniej wybierali "Ligę Sprawiedliwości Zacka Snydera".
więcej
|
TVP Sport pokaże rozgrywki Super Bowl na żywo
Podobnie jak w roku ubiegłym także i tegoroczne finały ligi futbolu amerykańskiego - NFL Super Bowl - będą do zobaczenia na żywo na antenie TVP Sport. Publiczny nadawca nie ogłosił jeszcze publicznie tej informacji, udało nam się jednak potwierdzić ją w biurze prasowym TVP. Zapowiedź transmisji znalazła się też w ramówce kanału na luty.
więcej
|
Zmiana standardu nadawania telewizji. "Do wymiany tylko najstarsze telewizory"
Po zmianie standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej, co nastąpi w tym roku, do wymiany będą tylko odbiorniki starsze niż 25 lat. Do nowszych można dokupić dekoder, który pozwoli odbierać sygnał - poinformował Instytut Łączności.
więcej
|
Kanał BBC Three powraca do telewizji. Startuje 1 lutego 2022 roku
Na 1 lutego 2022 roku zapowiedziano powtórne nadawanie w tradycyjnej telewizji kanału BBC Three. Oferta programowa ma być skierowana przede wszystkim do młodych odbiorców, na początek przewidziano między innymi transmisje z piłkarskiego Pucharu Narodów Afryki.
więcej
|
Monty Sarhan szefem SkyShowtime
Monty Sarhan, wiceprezes Comcast Cable został mianowany szefem serwisu SkyShowtime. Platforma typu SVoD ma zadebiutować w 2022 roku na 20 europejskich rynkach.
więcej
|
Sprzeczka w ,,Minęła 20", poseł PiS wyszedł ze studia. Klarenbach do polityka PO: pan też przegiął
W trakcie wtorkowego programu „Minęła 20” w TVP Info doszło do sprzeczki między posłem PiS Danielem Milewskim a parlamentarzystą PO Jarosławem Urbaniakiem. Interweniował prowadzący Adrian Klarenbach, ale urażony Milewski opuścił studio. Po programie posłowie podali sobie ręce.
więcej
|
Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych w praktyce? Poznaj filary nowoczesnego SEO! Firma musi być doskonale widoczna w sieci, by klienci byli w stanie ją odnaleźć. Każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą w jakiejkolwiek dziedzinie, powinien zdawać sobie z tego sprawę. Zwłaszcza teraz, kiedy od 80 do 85% stacjonarnych kontaktów na linii B2C rozpoczyna się od wysłania zapytania do Google przez konsumenta. Specjaliści SEO z agencji AFTERWEB przedstawią nam, w jaki sposób działają algorytmy wyszukiwarki. I co zrobić, by utrzymać się na szczytach jej rankingów przez jak najdłuższy czas. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruszyły dwa nowe multipleksy cyfrowego radia
W Toruniu i Rzeszowie wystartowały dwa nowe regularne multipleksy radia cyfrowego, uruchomione przez firmę PSN Infrastruktura. Rzeszowski MUX DAB+ oferuje odbiór pięciu lokalnych stacji, podobnie jak toruński. W ciągu kilku ostatnich dni uruchomiono łącznie trzy multipleksy.
więcej
|
|
Urodzinowa zabawa Radia 357: słuchacze piszą opowiadanie, które trafi na antenę
Wojciech Chmielarz jest autorem początkowej części opowiadania, do którego słuchacze Radia 357 mają dopisywać własne rozwinięcia. Najlepsze wątki na stałe trafią do tekstu, z którego ostatecznie powstać ma urodzinowe, wspólne opowiadanie. Co będzie z nim dalej? Prawdopodobnie trafi na antenę, choć radiowcy oficjalnie nie potwierdzają tej informacji.
więcej
|
|
Mimo zmiany prawa rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time
W listopadzie rozgłośnie radiowe nie nadawały więcej reklam w pasmach najwyższej słuchalności, mimo że nowe prawo na to zezwala - wynika z analizy I Love Radio na bazie danych Kantar Media. Rozkład reklam w ciągu doby w listopadzie 2021 roku nie zmienił się znacząco ani rok do roku ani w porównaniu do października.
więcej
|
|
Anna Justka szefową promocji stacji muzycznych Agory
Do zespołu Grupy Radiowej Agory dołączyła Anna Justka, która została szefową promocji stacji muzycznych. Będzie odpowiadała za działania wpierające wizerunek i rozpoznawalność radiowych marek spółki: Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda oraz Rock Radio.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Ponad 400 stacji Lotos zmieni szyld na MOL
Węgierska Grupa MOL zaraz po przejęciu 417 stacji paliwowych od Grupy Lotos przemianuje je na własną markę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Lotos jest bardzo dobrą marką, ale Orlen nie zamierzał nam jej sprzedać - mówi Peter Ratatics, wiceprezes Grupy MOL. Orlen nie ujawnia, pod którym szyldem będą działać pozostałe stacje Lotos i czy marka dalej będzie sponsorować m.in. reprezentację piłkarzy i skoczków narciarskich.
więcej
|
Powstała agencja mediowa Rozgłos
Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała założyły agencję mediową Rozgłos, oferującą obsługę mediową full service od strategii po egzekucję oraz consulting mediowy. Nowa marka powstała z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.
więcej
|
Łukasz Zaleśny szefem zespołu strategy & growth w OMD
Grupa agencji mediowych OMD stworzyła w swoich strukturach nowy zespół - strategy & growth. Jego liderem został Łukasz Zaleśny, strategy & growth director. Do teamu dołączyła także Agnieszka Petla awansująca na stanowisko digital strategy lead oraz Anna Ćwiklińska, communication & marketing lead.
więcej
|
Carrefour w nowej kampanii celebruje różnorodność klientów
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa sieci sklepów Carrefour Polska. Działania reklamowe nawiązują do jubileuszu 25-lecia działalności marki w Polsce i celebrują różnorodność klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe).
więcej
|
Marek Buzun head of product w Clear Channel Polska
Do zespołu firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska dołączył Marek Buzun, przez ostatnie dwa lata związany z biurem reklamy Polsat Media.
więcej
|
Mimo zmiany prawa rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time
W listopadzie rozgłośnie radiowe nie nadawały więcej reklam w pasmach najwyższej słuchalności, mimo że nowe prawo na to zezwala - wynika z analizy I Love Radio na bazie danych Kantar Media. Rozkład reklam w ciągu doby w listopadzie 2021 roku nie zmienił się znacząco ani rok do roku ani w porównaniu do października.
więcej
|
Peja namawia do zjedzenia wegeburgera w kampaniii Pyszne.pl i Pasibusa
Platforma online do zamawiania posiłków Pszyne.pl i sieć gastronomiczna Pasibus zaprosiły do kampanii reklamowej rapera Peję. Artysta zachęca do wypróbowania burgerów bez mięsa.
więcej
|
Bottega Veneta przejęła Wielki Mur Chiński
Bottega Veneta, włoski dom mody "przejął" na kilka dni Wielki Chiński Mur i umieściła na nim - z okazji chińskiego Nowego Roku - swoje logo oraz życzenia w języku chińskim.
więcej
|
Iwona Kołodziejek na czele sprzedaży TikToka w Europie Centralnej
Do serwisu TikTok dołączyła Iwona Kołodziejek, która objęła stanowisko head of sales - key accounts dla Europy Centralnej.
więcej
|
Ewa Lis marketing managerem w Hisense Group
Ewa Lis objęła stanowisko marketing manager TV brand w Hisense Group, firmie produkującej sprzęt AGD.
więcej
|
Circle K wprowadza roślinnego Burgera Vege
Na stacjach Circle K pojawił się w 100% roślinny Burger Vege.
więcej
|
Maciej Nowicki z Saatchi&Saatchi w jury The ANDYs
Maciej Nowicki, creative director agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) został jurorem międzynarodowego konkursu kreatywnego – The ANDYs. Oceni prace w regionalnej edycji tego konkursu, w jury dla obszaru Europy.
więcej
|
Mateusz Osiecki country managerem na Polskę w PrestaShop
Mateusz Osiecki obejmuje stanowisko country managera na Polskę w platformie e-commerce PrestaShop.
więcej
|
Nnenna Ilomechina global chief operating officer w Dentsu International
Nnenna Ilomechina została mianowana na stanowisko global chief operating officer w sieci reklamowej Dentsu International. Dołącza do międzynarodowego zespołu wykonawczego podległego bezpośrednio Wendy Clark.
więcej
|
Jessica Claar przejmuje zarządzanie marketingiem Mastercard w Europie
Jessica Claar, dotychczasowa kierowniczka marketingu Mastercard na Niemcy i Szwajcarię awansowała na stanowisko wiceprezeski komunikacji marketingowej na Europę Centralną.
więcej
|
Krzysztof Heyda w Future Mind
Krzysztof Heyda objął stanowisko digital product consultant w firmie Future Mind.
więcej
|
Kacper Jasiński z "Top Model" w kampanii Lenovo Legion
Firma Lenovo Polska rozpoczęła kampanię z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”. W ramach współpracy promowana będzie linia gamingowych komputerów Lenovo Legion.
więcej
|
Spektakularny mural Yves Saint Laurent dla L'Oreal w ścisłym centrum Warszawy! W grudniu 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural luksusowej marki Yves Saint Laurent L’Oreal, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Akcje InPostu w kolejnym dołku, Brzoska znów ratował kurs. ,,Dotychczas Paczkomaty nie sprawdziły się poza Polską"
Kurs giełdowy InPostu zmalał do rekordowo niskiego poziomu ok. 8,5 euro, o prawie połowę mniej od ceny z debiutu giełdowego przed rokiem. Szef firmy Rafał Brzoska kolejny raz dokupił jej walorów. - Moim zdaniem spadek kursu InPostu to bardziej sprawa ogólnorynkowa niż skutek złych posunięć firmy - komentuje Łukasz Wachełko z Wood & Co.
więcej
|
Filmowa historia ,,Nikosia" hitem Netfliksa. Jest na podium zestawienia Top 10
Polski film „Jak pokochałam gangstera” okazał się jednym ze styczniowych hitów Netfliksa. Tytuł znalazł się na trzecim miejscu zestawienia Top 10 serwisu w kategorii filmów nieanglojęzycznych, a widzowie spędzili na oglądaniu filmu ponad 6,1 miliona godzin.
więcej
|
Onet Sport wyprzedził WP SportoweFakty, Polsat Sport i Flashscore ze spadkami
W grudniu ub.r. WP SportoweFakty po straciły pozycję lidera zasięgowego wśród platform sportowych, wyprzedził je dział sportowy Onetu. Po ponad 10 proc. użytkowników straciły witryna Polsat Sport i Flashscore.pl, natomiast podobny wzrost osiągnęła sekcja sportowa Interii.
więcej
|
IMM: Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórcza w grudniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl
Serwis Wirtualna Polska był w grudniu najczęściej cytowanym medium w Polsce - podaje Instytut Monitorowania Mediów. W czołówce redakcji internetowych utrzymują się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fact-checkerzy wzywają YouTube do działania wobec dezinformacji szerzącej się na platformie
Ponad 80 organizacji fact-checkingowych z całego świata wezwało szefostwo YouTube’a do podjęcia zdecydowanych działań celem wyeliminowania dezinformacji na tej platformie. W liście otwartym przedstawiciele organizacji zaproponowali minimum cztery kroki, które mogłyby w tym pomóc.
więcej
|
Iwona Kołodziejek na czele sprzedaży TikToka w Europie Centralnej
Do serwisu TikTok dołączyła Iwona Kołodziejek, która objęła stanowisko head of sales - key accounts dla Europy Centralnej.
więcej
|
Gmail na Androida z 10 mld instalacji w Google Play
Aplikacja Gmail na urządzenia z systemem Android przekroczyła granicę 10 mld instalacji w sklepie Google Play.
więcej
|
Kasia Babis kończy działalność na YouTube i podcast
Influencerka Kasia Babis zamyka swój kanał na YouTube oraz podcast "Powiedz, Siostro". W ostatnim czasie było o niej głośno z powodu krytyki, która spadła na twórczynię po udziale w reklamie Zalando.
więcej
|
900 tys. kar od UOKiK za pokazy handlowe, grzywna także dla szefa firmy
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ok. 916 tys. zł grzywien na cztery podmioty za naruszenia praw konsumentów związane ze sprzedażą na pokazach handlowych. W przypadku jednej ze spółek ukarano także jedynego członka jej zarządu. - Menedżer, który umyślnie dopuścił do nieuczciwych praktyk wobec konsumentów, powinien osobiście ponosić za to odpowiedzialność - podkreśla Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.
więcej
|
Szef DoorDash w radzie dyrektorów koncernu Meta
Tony Xu, szef platformy DoorDash został członkiem rady dyrektorów koncernu Meta, do którego należy obecnie Facebook. Nowy menedżer w kierownictwie firmy ma pomóc w budowaniu metawersum od strony handlowej i biznesowej.
więcej
|
Leksiu po zarzutach molestowania nastolatek odchodzi z Team X i znika z social media
Youtuber Leksiu poinformował, że odchodzi z Team X i zawiesza swoją aktywność w internecie. - Muszę skupić się na sobie i swoich sprawach - uzasadnił. W zeszłym tygodniu Leksiowi zarzucono, że proponował seks nastoletnim dziewczynom.
więcej
|
Magdalena Walma wicenaczelną Plotek.pl, Karolina Bodura szefową newsroomu
W styczniu br. nastąpił zmiany w zespole serwisu Plotek.pl (Agora). Funkcję zastępczyni redaktor naczelnej objęła Magdalena Walma, a szefowej newsroomu Karolina Bodura, która zastąpiła Andrzeja Kulaska. Robert Głowacki został koordynatorem ds. wideo serwisu.
więcej
|
Twitter ukryje w sekcji Eksploruj zablokowane i wyciszone konta
Twitter zapowiedział wprowadzenie nowego mechanizmu, który ma zwiększyć komfort korzystania z serwisu przez użytkowników. W zakładce Eksploruj nie będą się już pojawiały treści z zablokowanych lub wyciszonych kont, a także słowa kluczowe niechciane przez użytkownika.
więcej
|
Mateusz Osiecki country managerem na Polskę w PrestaShop
Mateusz Osiecki obejmuje stanowisko country managera na Polskę w platformie e-commerce PrestaShop.
więcej
|
O dylematach internetu. Trzeci sezon Rozmów Facebooka to seria ciekawych rozmów o cyfrowych problemach, która stawia też nowe pytania Trzeci sezon “Rozmów Facebooka” podjął temat wyzwań, jakie tworzy cyfrowa rzeczywistość. W dyskusjach o tym, jak we właściwy sposób na nie odpowiadać, wzięli udział uznani polscy eksperci zajmujący się nowymi technologiami i ich implikacjami na społeczeństwo - m.in. filozof i eseista Tomasz Stawiszyński, futurolożka Natalia Hatalska, czy Wojtek Sawicki i Agata Tomaszewska tworzący projekt Life On Wheelz. Osiem zróżnicowanych rozmów tworzy kompletną mozaikę nakreślającą najważniejsze dylematy życia online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Badanie Kryzysometr 2022: PR-owcy boją się fake newsów
Ryzyko cyberataków coraz śmielej zagląda w oczy firm i instytucji, siejąc strach również w działach PR. Eksperci od komunikacji niezmiennie najbardziej obawiają się fake newsów oraz fal negatywnych komentarzy - wynika z badania Kryzysometr 2022. Jednak coraz większym strachem zaczynają napawać cyberprzestępstwa i ich wpływ na wizerunek – strach przed wyciekami danych oraz atakami hakerskimi ma coraz większe oczy, a zagrożenia te zbliżają się wielkimi krokami.
więcej
|
Paweł Sobczak liderem Fin & Tech Practice w PR Calling
Do agencji PR Calling dołączył Paweł Sobczak, obejmując stanowisko lidera nowo utworzonego działu Fin & Tech.
więcej
|
|
|