Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 9 Września 2022
 
 
 
Nowy prezes TVP przedstawił swoją wizję Telewizji Polskiej
 
W najbliższych latach planujemy pogłębienie współpracy międzynarodowej, przede wszystkim w ramach Trójkąta Lubelskiego - zapowiedział w czwartek podczas zorganizowanej przez Centrum Kultury i Historii (CKiH) Telewizji Polskiej konferencji prasowej prezes zarządu TVP Mateusz Matyszkowicz. więcej
 
 
Kontrola wydatków Kurskiego? Poseł mówi o ,,sporych nadużyciach"
 
Choć Jacek Kurski już nie kieruje TVP, to jego decyzjom może przyjrzeć się Najwyższa Izba Kontroli. Wnioskuje o to m.in. poseł Koalicji Obywatelskiej Adam Szłapka. Co mogą wykazać kontrole? - Myślę, że spore nadużycia finansowe - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl parlamentarzysta. więcej
 
 
Rządowa aplikacja na każdym telefonie? Eskperci: więcej pytań niż odpowiedzi
 
Projekt nowelizacji ustawy o ochronie ludności oraz o stanie klęski, w którym znalazł się zapis o obowiązku instalacji rządowych aplikacji na nowych telefonach komórkowych, wprowadza wiele zamieszania - twierdzą eksperci. - Po co nam kolejna aplikacja? Czy nie można zintegrować jej z mObywatelem? Czy RSO ma zastąpić wysyłane dzisiaj SMS-y? Kim są autoryzowani sprzedawcy? - zastanawia się Adam Haertle. więcej
 
 
TVP1 liderem w wakacje w 4+, TVN na czele w 16-49. Mecz Polska-USA i "Fakty" hitami
 
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w wakacje 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupie 16-49 na czele znalazł się TVN. Najwięcej widzów zgromadziły mecz MŚ w siatkówce pomiędzy Polską a USA i "Fakty" - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Finał US Open z Igą Świątek w otwartym TVN. Stacja sprzeda czas reklamowy na aukcji
 
Iga Świątek po pokonaniu w półfinale US Open Arynę Sabalenkę 3:6, 6:1, 6:4 awansowała do finału turnieju. Mecz finałowy z jej udziałem pokazany zostanie w sobotę 10 września nie tylko w Eurosporcie 1 i Playerze, ale także w naziemnym TVN. Biuro reklamy stacji sprzeda czas reklamowy przy spotkaniu w formie aukcji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rząd będzie walczył z reklamami suplementów diety więcej
 
TVP złagodzi przekaz informacji? ,,Pracujemy normalnie" więcej
 
WP.pl przed Onetem, Facebook wyprzedził Allegro (Mediapanel z sierpnia) więcej
 
Jaka będzie TVP bez Kurskiego? Były szef TVP1 mówi o ,,pieriestrojce" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
ACCOUNT MANAGER / SENIOR ACCOUNT MANAGER Mediafarm
Analityk/czka Danych w Redakcji Ringier Axel Springer
PR Consultant MSL
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
DZIENNIKARZ Telewizja Polsat
DYREKTOR DS. REKLAMY I SPONSORINGU STUDIOMED TV
Wydawca strony głównej portalu TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
DIRECT SALES MANAGER Screen Network
Realizator Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery
Młodszy redaktor / Junior Language Editor Smakjam
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowy prezes TVP przedstawił swoją wizję Telewizji Polskiej

W najbliższych latach planujemy pogłębienie współpracy międzynarodowej, przede wszystkim w ramach Trójkąta Lubelskiego - zapowiedział w czwartek podczas zorganizowanej przez Centrum Kultury i Historii (CKiH) Telewizji Polskiej konferencji prasowej prezes zarządu TVP Mateusz Matyszkowicz. więcej

Kontrola wydatków Kurskiego? Poseł mówi o ,,sporych nadużyciach"

Choć Jacek Kurski już nie kieruje TVP, to jego decyzjom może przyjrzeć się Najwyższa Izba Kontroli. Wnioskuje o to m.in. poseł Koalicji Obywatelskiej Adam Szłapka. Co mogą wykazać kontrole? - Myślę, że spore nadużycia finansowe - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl parlamentarzysta. więcej

TVP1 liderem w wakacje w 4+, TVN na czele w 16-49. Mecz Polska-USA i "Fakty" hitami

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w wakacje 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupie 16-49 na czele znalazł się TVN. Najwięcej widzów zgromadziły mecz MŚ w siatkówce pomiędzy Polską a USA i "Fakty" - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Finał US Open z Igą Świątek w otwartym TVN. Stacja sprzeda czas reklamowy na aukcji

Iga Świątek po pokonaniu w półfinale US Open Arynę Sabalenkę 3:6, 6:1, 6:4 awansowała do finału turnieju. Mecz finałowy z jej udziałem pokazany zostanie w sobotę 10 września nie tylko w Eurosporcie 1 i Playerze, ale także w naziemnym TVN. Biuro reklamy stacji sprzeda czas reklamowy przy spotkaniu w formie aukcji. więcej

Królowa głównym tematem stacji newsowych na świecie? Są wyjątki

W wieku 96 lat zmarła królowa Wielkiej Brytanii Elżbieta II. Specjalne wydania programów w czwartek wieczorem rozpoczęły kanały informacyjne na całym świecie.Największe amerykańskie sieci ABC, CBS i NBC zmieniły ramówkę i relacjonowały wydarzenia z wysp brytyjskich. Znacznie mniej miejsca wydarzeniu poświęcają tylko stacje z Rosji, Pakistanu i Argentyny. więcej

Para jednopłciowa bohaterem jednego z odcinków ,,Świnki Peppy"

W jednym z najnowszych odcinków bajki „Świnka Peppa” w Wielkiej Brytanii pojawiła się para jednopłciowa. To dwie mamy, które zostały przyjaciółkami rodziny. więcej

672 tys. widzów reaktywowanego programu ,,Hell's kitchen - piekielna kuchnia" w Polsacie

Pierwsze dwa odcinki reaktywowanego talent-show „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” oglądało średnio 672 tys. widzów. więcej

Marta Manowska zdobędzie najpiękniejsze szczyty Polski w nowym programie TVP HD

Od 15 października w TVP HD będzie można oglądać nowy program „Korona gór Polski”. Cykl poprowadzi Marta Manowska. więcej

Właściciel polskich wersji kanałów AXN kupuje sieć kin

Grecka Antenna Group, do której należą m.in. polskie kanały AXN, porozumiała się z Eurobankiem w sprawie przejęcia Village Roadshow Operations Hellas. Do spółki należy kilka multipleksów kinowych. Większość z nich działa w Atenach i Salonikach. więcej

Nowy prezes TVP zdecydował: nie będzie koncertu na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej

Telewizja Polska nie zorganizuje koncertu z okazji otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej, który był planowany na 17 września - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To decyzja nowego prezesa telewizji publicznej, Mateusza Matyszkowicza. więcej

Zmarła królowa Elżbieta II

W wieku 96 lat zmarła brytyjska królowa Elżbieta II. Zasiadała na brytyjskim tronie od 1952 r. i była drugą z najdłużej panujących głów państwa w historii. więcej

Zwolniony z TVP za bycie gejem? Jest opinia rzeczniczki TSUE

Rzeczniczka generalna Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydała opinię dotyczącą sprawy sądowej, jaką TVP wytoczył Jakub Kwieciński. Były współpracownik telewizji publicznej zarzuca spółce, że powodem jego zwolnienia była jego orientacja seksualna. - Orientacja seksualna nie może być powodem odmowy zawarcia umowy z osobą samozatrudnioną - napisano w opinii rzeczniczki TSUE. więcej

Nowy program ,,Ja nie zrobię?!" od 11 września w Vox Music TV, Paweł Pawelec i Norbert Bieńkowski gospodarzami

Od niedzieli, 11 września Vox Music TV emitować będzie nowy program „Ja nie zrobię?!”, który poprowadzą Paweł Pawelec i Norbert Bieńkowski. więcej

Bolt otwiera w Polsce hub technologiczny

Bolt w dziewiątą rocznicę swojej działalności otwiera nowy, drugi po Estonii co do wielkości hub w Polsce, gdzie łącznie zatrudnia ponad 300 osób. Aktualnie firma obecna jest w 45 krajach i ponad 500 miastach, co stanowi wzrost o ponad 200 proc., w porównaniu do wielkości biznesu przed pandemią więcej

BBC nagle zmienia program ze względu na stan zdrowia Elżbiety II

Brytyjski nadawca publiczny BBC One w czwartek popołudniu nagle zawiesił nadawanie regularnego programu telewizyjnego. Do godziny 18:00 stacja ma podawać tylko informacje o stanie zdrowia królowej Elżbiety II. więcej

Cyfrowy Polsat z tytułem Firmy Roku 31. Forum Ekonomicznego w Karpaczu. "Zygmunt Solorz wszystko to robi pod polską flagą"

Cyfrowy Polsat SA został Firmą Roku 31. Forum Ekonomicznego w Karpaczu. W uzasadnieniu decyzji o przyznaniu wyróżnienia podkreślano nie tylko sukces biznesowy spółki i całej Grupy Polsat Plus, ale także inicjatywy społeczne i charytatywne Polsatu oraz jego założyciela – Zygmunta Solorza. więcej

Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe

W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką.   materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Reset Obywatelski wprowadza do ramówki program dla osób transpłciowych

"Trans Show" to nowy program Angeli Getler, transpłciowej artystki i aktywistki, który w przyszłym tygodniu zadebiutuje na antenie Resetu Obywatelskiego. Pierwszym gościem będzie Anna Grodzka. - Program będzie traktował o prawach osób transpłciowych - zapowiada w rozmowie z nami Angela Getler. więcej

 
REM: materiały Radia Łódź i TVP3 naruszyły zasady prawdy, obiektywizmu i szacunku

Rzecznik prasowy prezydenta Łodzi poskarżył się Radzie Etyki Mediów na dwie łódzkie dziennikarki: Aleksandrę Matuszewską z Radia Łódź oraz Monikę Bojanowska z lokalnego oddziału TVP. W swoich materiałach, poświęconych jednej z miejskich spółek, miały one naruszyć zasady prawdy, obiektywizmu oraz szacunku i tolerancji Karty Etycznej Mediów. REM podzieliła te przypuszczenia. więcej

 
Tomasz Cichoń p.o. redaktorem naczelnym Radia Opole

Dziennikarz Radia Opole Tomasz Cichoń został p.o. redaktorem naczelnym stacji. Dzień wcześniej Rada Mediów Narodowych powołała na prezesa rozgłośni Piotra Wójtowicza. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, Eska awansowała na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
AMS i Ströer Polska przedłużyły umowę na nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie

Konsorcjum firm reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska podpisały z władzami Warszawy aneks do umowy koncesji na budowę i eksploatację wiat przystankowych w Warszawie przez AMS. więcej

PGE jako mecenas kultury "zaprasza wszystkich do bywania"

Rozpoczęła się kampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania”, która zachęca i inspiruje do uczestniczenia i korzystania z kultury. więcej

Rynek piwa bezalkoholowego wart jest ponad miliard złotych

Obecnie piwa zero stanowią 6,5 proc. wartości całego rynku piwa. Roczny wolumen to 12 proc. unijnej produkcji, co plasuje Polskę w czołówce producentów „zerówek” - wynika z raportu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, przygotowanego na podstawie danych NielsenIQ. Obecnie wartość sprzedaży piw bezalkoholowych przekracza 1 mld zł. więcej

The Body Shop rezygnuje z "anti-aging" w swojej komunikacji

Marka kosmetyczna The Body Shop chce zmienić narrację na temat swoich produktów zapobiegających starzeniu się. Zapowiada, że nie będzie wykorzystywać w komunikacji marketingowej elementów i tematyki przeciwstarzeniowej (tzw. anti-aging). więcej

Kaufland rozdaje dzieciom naklejki z Rozrabiakami

Sieć sklepów Kaufland od czwartku prowadzi akcję, w ramach której rozdaje dzieciom naklejki z Rozrabiakami Literakami. Akcja ma kształtować u najmłodszych świadome postawy poprzez zabawę. więcej

Marcin Kydryński ambasadorem akcji "Czujesz klimat?" Rossmanna

Dziennikarz muzyczny, fotograf i podróżnik Marcin Kydryński został ambasadorem akcji "Czujesz klimat?" sieci drogerii Rossmann. W projekt zaangażował się wcześniej także Artur Rojek. więcej

Michał Kołodziej dołącza do better. gaming agency

Michał Kołodziej (wcześniej LTTM) dołączył do zespołu better. gaming agency. Jako chief business officer będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów z branży gamingowej i tech oraz rozwojem usług w ofercie agencji. więcej

Paweł Kurtycz wzmacnia zespół Leo Burnett

Do zespołu agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) dołączył w roli senior strategy plannera Paweł Kurtycz. Pracuje w team'ie kierowanym przez Bartka Hanusa, strategy directora. więcej

Milion klientów korzysta z aplikacji mobilnej Stokrotki

Po pół roku od wprowadzenia aplikacja mobilna sieci sklepów Stokrotka ma ponad milion użytkowników. Można z niej korzystać we wszystkich z 850 sklepów sieci. więcej

Butelka Fibre Bottle Carlsberga do wygrania w Żabce

Firma Carslberg, producent piwa rozpoczęła testy papierowej butelki Fibre Bottle. Nie można jej jednak kupić, ale można wygrać robiąc zakupy w sieci sklepów Żabka. więcej

Aleksandra Danielewicz: z CCC do Nieagencji

Do zespołu Nieagencji dołączyła Aleksandra Danielewicz. więcej

Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe

W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką.   materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Zwierciadło" wystartowało z podcastami. Wśród autorów - Katarzyna Miller

Miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) ruszył z ofertą podcastową. Wśród audycji znajdą się rozmowy o psychologii, wychowaniu, kulturze, podróżach i dobrym życiu. W gronie autorów - m.in. Katarzyna Miller, Joanna Oleszyk i Alina Gutek. więcej

Zmarł Adam Florczyk z częstochowskiego miesięcznika ,,Co, gdzie, kiedy"

Nie żyje Adam Florczyk - redaktor częstochowskiego miesięcznika „Co, gdzie, kiedy”, animator Festiwalu Dekonstrukcji Słowa Czytaj! O jego zgonie poinformowali współpracownicy. Miał 41 lat. Jego śmierć oznacza przerwanie trwającej właśnie kolejnej edycji Festiwalu. więcej

Onet rusza z trzecią edycją akcji #NiechŻyjePlaneta

Onet oraz serwisy Ringier Axel Springer Polska ruszają z trzecią edycją akcji proekologicznej #NiechŻyjePlaneta, której celem jest inspirowanie Polaków do zmiany codziennych nawyków. W tej edycji postawiono na nowe podejście połączenia ekologii i ekonomii – równoczesne dbanie o planetę i budżet domowy. Partnerem głównym akcji jest Biedronka. więcej

"National Geographic" zwalnia i tnie koszty

Magazyn popularnonaukowy "National Geographic" zwolnił sześcioro redaktorów w ramach reorganizacji struktury. Ma to zredukować koszty prowadzenia pisma i jego wersji internetowej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro chce zarejestrować kolor jako znak towarowy

Grupa Allegro wystąpiła z wnioskiem do Urzędu Patentowego o rejestrację znaku towarowego odcienia pomarańczowego, którym posługuje się w swojej komunikacji. więcej

5,3 tys. serwisów streamingowych na świecie. Coraz więcej treści europejskich

Na świecie działa już 5,3 tys. serwisów streamingowych. Z ankiety firmy Kaltura wynika, że prawie połowa menadżerów z tej branży nie do końca rozumie potrzeby klientów. Według Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego rosną inwestycje globalnych graczy w oryginalne produkcje na „starym kontynencie”. więcej

Netflix pokaże Teletubisie

Netflix ogłosił plany ponownego uruchomienia słynnego telewizyjnego programu dla dzieci Teletubisie. Premiera zaplanowana jest na 14 listopada. więcej

Hakerzy włamali się na konto Janiny Ochojskiej na Instagramie

Treści pornograficzne, swastyki, grafiki z wizerunkiem Adolfa Hitlera pojawiły się w czwartek na profilu Janiny Ochojskiej na Instagramie. "Konto padło ofiarą hakerów" - przyznała na Facebooku europosłanka Koalicji Obywatelskiej i prezeska Polskiej Akcji Humanitarnej. więcej

Inflacja odwraca pandemiczny trend i ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek

Badanie EY Decoding the digital home 2022 pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji, wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów. więcej

Michał Rogalski w zespole data journalism Onetu

Michał Rogalski, który od początku pandemii tworzył bazy danych na temat koronawirusa, dołączył do nowo utworzonego zespołu data journalism Onetu (Ringier Axel Springer Polska). Będzie się zajmował nie tylko danymi na temat COVID-19, ale także dotyczącymi miast, transportu i klimatu. więcej

Julia Izmałkowa z podcastem o rodzinie w Onecie

Na Onecie rusza "Matcha Talks w Onecie” - nowy podcast badaczki i psycholożki Julii Izmałkowej, poświęcony rodzinie. więcej

Koniec przyjmowania zgłoszeń na ,,Podcast Roku". Wpłynęło 330 prac

330 podcastów zgłoszono do drugiej edycji Konkursu imienia Janusza Majki - „Podcast Roku”. Najlepsze prace wyłoni 30 osobowe Jury, które 20 października ogłosi nominacje w sześciu kategoriach. Rozstrzygnięcie konkursu - miesiąc później w Rzeszowie. więcej

TikTok będzie przeciwdziałać ,,brutalnemu ekstremizmowi" w sieci

TikTok dołączył do Tech Against Terrorism, inicjatywy zrzeszającej firmy z branży technologicznej, akademików oraz społeczeństwo obywatelskie, w celu przeciwdziałania tzw. „brutalnemu ekstremizmowi” w sieci. więcej

Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works

YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Inflacja odwraca pandemiczny trend i ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek

Badanie EY Decoding the digital home 2022 pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji, wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów. więcej

Firmy z branży mody i dóbr luksusowych miały 19-procentowy wzrost przychodów w 2021 roku

Wywołany przez pandemiczne ograniczenia globalny niedobór podaży surowców stanowił poważny problem dla branży mody i towarów luksusowych, która między rokiem 2019 a 2020 zanotowała spadki sprzedaży: 11 proc. dla dóbr osobistych i 10,5 proc. w pozostałych przypadkach – wynika z raportu Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2022, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Po tym nagłym spowolnieniu gospodarczym w ubiegłym roku nastroje stopniowo się poprawiały, a analizowane firmy były w stanie sprostać znacznemu odbiciu popytu konsumenckiego. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PiS chce audytu w biurze prezydent miasta Gdańska. Chodzi o umowy z agencją Personal PR

Radni PiS w Gdańsku zarzucają "sieć nieformalnych powiązań" pracownikom biura prezydent miasta z agencją Personal PR. Ich zdaniem miasto udostępnia informacje poufne, które ułatwiają wygranie organizowanych przetargów jednej agencji public relations. Radni PiS domagają się przeprowadzenia audytu w urzędzie. więcej

Kamila Petrus i Mateusz Paradowski dołączają do managementu InnerValue

Wieloletni współpracownicy agencji i dotychczasowi szefowie głównych działów InnerValue – Kamila Petrus i Mateusz Paradowski – dołączają do managementu firmy. więcej

Marcin Zięba dyrektorem w dziale korporacyjnym Lighthouse

Do zespołu firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Marcin Zięba, który objął stanowisko dyrektora w dziale korporacyjnym. więcej

Michał Kołodziej dołącza do better. gaming agency

Michał Kołodziej (wcześniej LTTM) dołączył do zespołu better. gaming agency. Jako chief business officer będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów z branży gamingowej i tech oraz rozwojem usług w ofercie agencji. więcej

Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców

Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. więcej

Pranamat Eco ma nową agencję PR

Producent Pranamat ECO, rozpoczął współpracę z A PRiori Communications. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rządowa aplikacja na każdym telefonie? Eskperci: więcej pytań niż odpowiedzi
Huuuge ma rozwijać flagowe gry. W opracowaniu strona z wersjami gier na PC
Hakerzy włamali się na konto Janiny Ochojskiej na Instagramie
T-Mobile przed Orange w rankingu mobilnego internetu
Milion klientów korzysta z aplikacji mobilnej Stokrotki
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa do likwidacji. Co dalej z alertami RCB?
Cyberataki na infrastrukturę krytyczną - coraz bardziej wyrafinowane
Polskie studio Ten Square Games pomoże zarybić Odrę dzięki mobilnej grze wędkarskiej Fishing Clash
Apple: słuchawki AirPods Pro nowej generacji za 1449 zł (wideo)
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj