|
|
|
|
|
|
|
Nowy prezes TVP przedstawił swoją wizję Telewizji Polskiej
W najbliższych latach planujemy pogłębienie współpracy międzynarodowej, przede wszystkim w ramach Trójkąta Lubelskiego - zapowiedział w czwartek podczas zorganizowanej przez Centrum Kultury i Historii (CKiH) Telewizji Polskiej konferencji prasowej prezes zarządu TVP Mateusz Matyszkowicz.
więcej
|
Kontrola wydatków Kurskiego? Poseł mówi o ,,sporych nadużyciach"
Choć Jacek Kurski już nie kieruje TVP, to jego decyzjom może przyjrzeć się Najwyższa Izba Kontroli. Wnioskuje o to m.in. poseł Koalicji Obywatelskiej Adam Szłapka. Co mogą wykazać kontrole? - Myślę, że spore nadużycia finansowe - twierdzi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl parlamentarzysta.
więcej
|
TVP1 liderem w wakacje w 4+, TVN na czele w 16-49. Mecz Polska-USA i "Fakty" hitami
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w wakacje 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupie 16-49 na czele znalazł się TVN. Najwięcej widzów zgromadziły mecz MŚ w siatkówce pomiędzy Polską a USA i "Fakty" - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Finał US Open z Igą Świątek w otwartym TVN. Stacja sprzeda czas reklamowy na aukcji
Iga Świątek po pokonaniu w półfinale US Open Arynę Sabalenkę 3:6, 6:1, 6:4 awansowała do finału turnieju. Mecz finałowy z jej udziałem pokazany zostanie w sobotę 10 września nie tylko w Eurosporcie 1 i Playerze, ale także w naziemnym TVN. Biuro reklamy stacji sprzeda czas reklamowy przy spotkaniu w formie aukcji.
więcej
|
Królowa głównym tematem stacji newsowych na świecie? Są wyjątki
W wieku 96 lat zmarła królowa Wielkiej Brytanii Elżbieta II. Specjalne wydania programów w czwartek wieczorem rozpoczęły kanały informacyjne na całym świecie.Największe amerykańskie sieci ABC, CBS i NBC zmieniły ramówkę i relacjonowały wydarzenia z wysp brytyjskich. Znacznie mniej miejsca wydarzeniu poświęcają tylko stacje z Rosji, Pakistanu i Argentyny.
więcej
|
Para jednopłciowa bohaterem jednego z odcinków ,,Świnki Peppy"
W jednym z najnowszych odcinków bajki „Świnka Peppa” w Wielkiej Brytanii pojawiła się para jednopłciowa. To dwie mamy, które zostały przyjaciółkami rodziny.
więcej
|
672 tys. widzów reaktywowanego programu ,,Hell's kitchen - piekielna kuchnia" w Polsacie
Pierwsze dwa odcinki reaktywowanego talent-show „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” oglądało średnio 672 tys. widzów.
więcej
|
Marta Manowska zdobędzie najpiękniejsze szczyty Polski w nowym programie TVP HD
Od 15 października w TVP HD będzie można oglądać nowy program „Korona gór Polski”. Cykl poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
Właściciel polskich wersji kanałów AXN kupuje sieć kin
Grecka Antenna Group, do której należą m.in. polskie kanały AXN, porozumiała się z Eurobankiem w sprawie przejęcia Village Roadshow Operations Hellas. Do spółki należy kilka multipleksów kinowych. Większość z nich działa w Atenach i Salonikach.
więcej
|
Nowy prezes TVP zdecydował: nie będzie koncertu na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej
Telewizja Polska nie zorganizuje koncertu z okazji otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej, który był planowany na 17 września - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To decyzja nowego prezesa telewizji publicznej, Mateusza Matyszkowicza.
więcej
|
Zmarła królowa Elżbieta II
W wieku 96 lat zmarła brytyjska królowa Elżbieta II. Zasiadała na brytyjskim tronie od 1952 r. i była drugą z najdłużej panujących głów państwa w historii.
więcej
|
Zwolniony z TVP za bycie gejem? Jest opinia rzeczniczki TSUE
Rzeczniczka generalna Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydała opinię dotyczącą sprawy sądowej, jaką TVP wytoczył Jakub Kwieciński. Były współpracownik telewizji publicznej zarzuca spółce, że powodem jego zwolnienia była jego orientacja seksualna. - Orientacja seksualna nie może być powodem odmowy zawarcia umowy z osobą samozatrudnioną - napisano w opinii rzeczniczki TSUE.
więcej
|
Nowy program ,,Ja nie zrobię?!" od 11 września w Vox Music TV, Paweł Pawelec i Norbert Bieńkowski gospodarzami
Od niedzieli, 11 września Vox Music TV emitować będzie nowy program „Ja nie zrobię?!”, który poprowadzą Paweł Pawelec i Norbert Bieńkowski.
więcej
|
Bolt otwiera w Polsce hub technologiczny
Bolt w dziewiątą rocznicę swojej działalności otwiera nowy, drugi po Estonii co do wielkości hub w Polsce, gdzie łącznie zatrudnia ponad 300 osób. Aktualnie firma obecna jest w 45 krajach i ponad 500 miastach, co stanowi wzrost o ponad 200 proc., w porównaniu do wielkości biznesu przed pandemią
więcej
|
BBC nagle zmienia program ze względu na stan zdrowia Elżbiety II
Brytyjski nadawca publiczny BBC One w czwartek popołudniu nagle zawiesił nadawanie regularnego programu telewizyjnego. Do godziny 18:00 stacja ma podawać tylko informacje o stanie zdrowia królowej Elżbiety II.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z tytułem Firmy Roku 31. Forum Ekonomicznego w Karpaczu. "Zygmunt Solorz wszystko to robi pod polską flagą"
Cyfrowy Polsat SA został Firmą Roku 31. Forum Ekonomicznego w Karpaczu. W uzasadnieniu decyzji o przyznaniu wyróżnienia podkreślano nie tylko sukces biznesowy spółki i całej Grupy Polsat Plus, ale także inicjatywy społeczne i charytatywne Polsatu oraz jego założyciela – Zygmunta Solorza.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMS i Ströer Polska przedłużyły umowę na nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie
Konsorcjum firm reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska podpisały z władzami Warszawy aneks do umowy koncesji na budowę i eksploatację wiat przystankowych w Warszawie przez AMS.
więcej
|
PGE jako mecenas kultury "zaprasza wszystkich do bywania"
Rozpoczęła się kampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania”, która zachęca i inspiruje do uczestniczenia i korzystania z kultury.
więcej
|
Rynek piwa bezalkoholowego wart jest ponad miliard złotych
Obecnie piwa zero stanowią 6,5 proc. wartości całego rynku piwa. Roczny wolumen to 12 proc. unijnej produkcji, co plasuje Polskę w czołówce producentów „zerówek” - wynika z raportu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, przygotowanego na podstawie danych NielsenIQ. Obecnie wartość sprzedaży piw bezalkoholowych przekracza 1 mld zł.
więcej
|
The Body Shop rezygnuje z "anti-aging" w swojej komunikacji
Marka kosmetyczna The Body Shop chce zmienić narrację na temat swoich produktów zapobiegających starzeniu się. Zapowiada, że nie będzie wykorzystywać w komunikacji marketingowej elementów i tematyki przeciwstarzeniowej (tzw. anti-aging).
więcej
|
Kaufland rozdaje dzieciom naklejki z Rozrabiakami
Sieć sklepów Kaufland od czwartku prowadzi akcję, w ramach której rozdaje dzieciom naklejki z Rozrabiakami Literakami. Akcja ma kształtować u najmłodszych świadome postawy poprzez zabawę.
więcej
|
Marcin Kydryński ambasadorem akcji "Czujesz klimat?" Rossmanna
Dziennikarz muzyczny, fotograf i podróżnik Marcin Kydryński został ambasadorem akcji "Czujesz klimat?" sieci drogerii Rossmann. W projekt zaangażował się wcześniej także Artur Rojek.
więcej
|
Michał Kołodziej dołącza do better. gaming agency
Michał Kołodziej (wcześniej LTTM) dołączył do zespołu better. gaming agency. Jako chief business officer będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów z branży gamingowej i tech oraz rozwojem usług w ofercie agencji.
więcej
|
Paweł Kurtycz wzmacnia zespół Leo Burnett
Do zespołu agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) dołączył w roli senior strategy plannera Paweł Kurtycz. Pracuje w team'ie kierowanym przez Bartka Hanusa, strategy directora.
więcej
|
Milion klientów korzysta z aplikacji mobilnej Stokrotki
Po pół roku od wprowadzenia aplikacja mobilna sieci sklepów Stokrotka ma ponad milion użytkowników. Można z niej korzystać we wszystkich z 850 sklepów sieci.
więcej
|
Butelka Fibre Bottle Carlsberga do wygrania w Żabce
Firma Carslberg, producent piwa rozpoczęła testy papierowej butelki Fibre Bottle. Nie można jej jednak kupić, ale można wygrać robiąc zakupy w sieci sklepów Żabka.
więcej
|
Aleksandra Danielewicz: z CCC do Nieagencji
Do zespołu Nieagencji dołączyła Aleksandra Danielewicz.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Zwierciadło" wystartowało z podcastami. Wśród autorów - Katarzyna Miller
Miesięcznik „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) ruszył z ofertą podcastową. Wśród audycji znajdą się rozmowy o psychologii, wychowaniu, kulturze, podróżach i dobrym życiu. W gronie autorów - m.in. Katarzyna Miller, Joanna Oleszyk i Alina Gutek.
więcej
|
Zmarł Adam Florczyk z częstochowskiego miesięcznika ,,Co, gdzie, kiedy"
Nie żyje Adam Florczyk - redaktor częstochowskiego miesięcznika „Co, gdzie, kiedy”, animator Festiwalu Dekonstrukcji Słowa Czytaj! O jego zgonie poinformowali współpracownicy. Miał 41 lat. Jego śmierć oznacza przerwanie trwającej właśnie kolejnej edycji Festiwalu.
więcej
|
Onet rusza z trzecią edycją akcji #NiechŻyjePlaneta
Onet oraz serwisy Ringier Axel Springer Polska ruszają z trzecią edycją akcji proekologicznej #NiechŻyjePlaneta, której celem jest inspirowanie Polaków do zmiany codziennych nawyków. W tej edycji postawiono na nowe podejście połączenia ekologii i ekonomii – równoczesne dbanie o planetę i budżet domowy. Partnerem głównym akcji jest Biedronka.
więcej
|
"National Geographic" zwalnia i tnie koszty
Magazyn popularnonaukowy "National Geographic" zwolnił sześcioro redaktorów w ramach reorganizacji struktury. Ma to zredukować koszty prowadzenia pisma i jego wersji internetowej.
więcej
|
|
|
Allegro chce zarejestrować kolor jako znak towarowy
Grupa Allegro wystąpiła z wnioskiem do Urzędu Patentowego o rejestrację znaku towarowego odcienia pomarańczowego, którym posługuje się w swojej komunikacji.
więcej
|
5,3 tys. serwisów streamingowych na świecie. Coraz więcej treści europejskich
Na świecie działa już 5,3 tys. serwisów streamingowych. Z ankiety firmy Kaltura wynika, że prawie połowa menadżerów z tej branży nie do końca rozumie potrzeby klientów. Według Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego rosną inwestycje globalnych graczy w oryginalne produkcje na „starym kontynencie”.
więcej
|
Netflix pokaże Teletubisie
Netflix ogłosił plany ponownego uruchomienia słynnego telewizyjnego programu dla dzieci Teletubisie. Premiera zaplanowana jest na 14 listopada.
więcej
|
Hakerzy włamali się na konto Janiny Ochojskiej na Instagramie
Treści pornograficzne, swastyki, grafiki z wizerunkiem Adolfa Hitlera pojawiły się w czwartek na profilu Janiny Ochojskiej na Instagramie. "Konto padło ofiarą hakerów" - przyznała na Facebooku europosłanka Koalicji Obywatelskiej i prezeska Polskiej Akcji Humanitarnej.
więcej
|
Inflacja odwraca pandemiczny trend i ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek
Badanie EY Decoding the digital home 2022 pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji, wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów.
więcej
|
Michał Rogalski w zespole data journalism Onetu
Michał Rogalski, który od początku pandemii tworzył bazy danych na temat koronawirusa, dołączył do nowo utworzonego zespołu data journalism Onetu (Ringier Axel Springer Polska). Będzie się zajmował nie tylko danymi na temat COVID-19, ale także dotyczącymi miast, transportu i klimatu.
więcej
|
Julia Izmałkowa z podcastem o rodzinie w Onecie
Na Onecie rusza "Matcha Talks w Onecie” - nowy podcast badaczki i psycholożki Julii Izmałkowej, poświęcony rodzinie.
więcej
|
Koniec przyjmowania zgłoszeń na ,,Podcast Roku". Wpłynęło 330 prac
330 podcastów zgłoszono do drugiej edycji Konkursu imienia Janusza Majki - „Podcast Roku”. Najlepsze prace wyłoni 30 osobowe Jury, które 20 października ogłosi nominacje w sześciu kategoriach. Rozstrzygnięcie konkursu - miesiąc później w Rzeszowie.
więcej
|
TikTok będzie przeciwdziałać ,,brutalnemu ekstremizmowi" w sieci
TikTok dołączył do Tech Against Terrorism, inicjatywy zrzeszającej firmy z branży technologicznej, akademików oraz społeczeństwo obywatelskie, w celu przeciwdziałania tzw. „brutalnemu ekstremizmowi” w sieci.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Inflacja odwraca pandemiczny trend i ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek
Badanie EY Decoding the digital home 2022 pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji, wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów.
więcej
|
Firmy z branży mody i dóbr luksusowych miały 19-procentowy wzrost przychodów w 2021 roku
Wywołany przez pandemiczne ograniczenia globalny niedobór podaży surowców stanowił poważny problem dla branży mody i towarów luksusowych, która między rokiem 2019 a 2020 zanotowała spadki sprzedaży: 11 proc. dla dóbr osobistych i 10,5 proc. w pozostałych przypadkach – wynika z raportu Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2022, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Po tym nagłym spowolnieniu gospodarczym w ubiegłym roku nastroje stopniowo się poprawiały, a analizowane firmy były w stanie sprostać znacznemu odbiciu popytu konsumenckiego.
więcej
|
|
|