|
|
|
|
|
|
|
Rynek TV zabetonowany? ,,Są jeszcze częstotliwości naziemne"
Pół roku po debiucie, kanału News24 nie oferuje żaden z największych operatorów płatnej telewizji. Jan Dworak, który zasiada w radzie nadzorczej nadawcy stacji stwierdził na konferencji KIKE w Łodzi, że budowa zasięgu nowych stacji to droga przez mękę. Zdaniem szefa KRRiT Witolda Kołodziejskiego szansą dla nowych stacji mogą być multipleksy lokalne.
więcej
|
Nowy program ,,Dolny Śląsk: zaginione skarby" od 11 października w History
Od 11 października History będzie emitować nowy program „Dolny Śląsk: zaginione skarby”. Cykl poprowadzi Łukasz Kazek. - Widzowie pasjonują się lokalną historią, zwłaszcza taką opowiedzianą w zaskakujący sposób. Dzięki tej serii przeniesiemy się do najbardziej tajemniczego regionu Polski - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, svp, general manager w A+E Networks CEE.
więcej
|
Bożydar Iwanow o swojej chorobie: mam czystą głowę, jestem w leczeniu i terapii
Komentator piłkarski Polsatu Bożydar Iwanow stwierdził, że ponadroczna przerwa w pracy zawodowej wynikała z zaostrzenia się u niego choroby podobnej do depresji. - Dzisiaj mam czystą głowę, czuję się bardzo dobrze, poukładałem sobie wiele spraw. Cały czas jestem w leczeniu, jestem w terapii - zaznaczył.
więcej
|
,,M jak miłość" zyskało widzów w nowym sezonie, TVP2 zdecydowanym liderem
21. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,04 mln widzów, o 60 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dwie nowości ,,Polskie żony" i ,,10 lat młodsza w 10 dni" od października w Polsat Cafe
Od 3 października w Polsat Cafe będzie można oglądać nowy program „Polskie żony”. Trzy dni później w stacji zadebiutuje druga nowość - „10 lat młodsza w 10 dni”.
więcej
|
Były dziennikarz Radosław M. z zarzutami dot. pedofilii. TVP nie zgadza się na kojarzenie z nim
Radosław M., w przeszłości dziennikarz m.in. Telewizji Polskiej, Polskiego Radia, Nowa TV i Polsat News, w środę usłyszał cztery zarzuty prokuratorskie dot. pedofilii i został aresztowany na trzy miesiące. Telewizja Polska w oświadczeniu podkreśliła, że „nie zgadza się na jakiekolwiek próby kojarzenia jej z osobą Radosława M.”
więcej
|
Formuła 1 w Viaplay. Kiedy transmisje?
Międzynarodowa Federacja Samochodowa zatwierdziła kalendarz wyścigów Formuły 1 w 2023 roku. Zmagania kierowców rozpoczną się 5 marca w Bahrajnie. Ostatnią, 24 rundę przewidziano na 26 listopada w Abu Zabi. Transmisje po raz pierwszy będą dostępne w serwisie streamingowym Viaplay.
więcej
|
Dwa nowe kanały filmowo-serialowe SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2
20 września w Skandynawii ruszyła platforma streamingowa SkyShowtime. W tym samym dniu kanały filmowo-serialowe Paramount+ Series oraz Paramount+ Movies w krajach nordyckich zmieniły nazwy na SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2.
więcej
|
Toya ze stratą w 2021 roku
Łódzka sieć kablowa Toya zakończyła ub.r. z 1,5 mln zł straty netto, podczas gdy rok wcześniej miała 12,8 mln zł zysku. Jej przychody sprzedażowe wzrosły o 7 proc., natomiast nie dostała żadnych dywidend od swoich spółek zależnych.
więcej
|
HBO prezentuje spot na 50. urodziny
8 listopada stacja HBO obchodzi 50-lecie istnienia. Z tej okazji opublikowała specjalny spot i zapowiedziała atrakcje dla fanów.
więcej
|
Fundacja TVN podczas Balu Nocy Letniej zebrała 5 mln złotych na budowę Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży
Niemal 5 mln zł zebrano na rzecz Fundacji TVN podczas charytatywnego Balu Nocy Letniej, który odbył się 17 września 2022 roku. Całość pozyskanych środków zostanie przeznaczona na realizację budowę pierwszego w Polsce Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży przy Centrum Zdrowia Dziecka.
więcej
|
Noweinwestycje.pl - ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego Grupa Morizon-Gratka uruchomiła serwis dedykowany dla ogłoszeń nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki nowatorskiej technologii i przy użyciu systemu rekomendacji poszukiwanie nowego mieszkania nigdy nie było tak proste i intuicyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DAB+ nieprędko zastąpi FM. Szef KRRiT: Kwestie techniczne kluczowe
Prezes UKE Jacek Oko uważa, że do wyłączenia analogowego radia FM powinno dojść nie wcześniej niż z końcem 2032 roku. Tymczasem przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zdradza Wirtualnemedia.pl, że regulator zawiesił konkurs dotyczący ogólnopolskiego multipleksu DAB+, bo kluczowe są kwestie techniczne.
więcej
|
|
Radio 357 zmienia ramówkę. Nowe pasmo o 13
Jesienią część audycji na antenie Radia 357 zostanie wydłużonych, kilka zmieni dni lub godziny nadawania. Niektórzy autorzy pojawią się w nowych rolach, jak Michał Olszański, który poprowadzi wraz z Anetą Awtoniuk nową audycję o zwierzętach. Nowością będzie też „Sobota i Gomora” Antoniego Grudniewskiego i Krzysztofa Tubilewicza. Zamiast programu Tomasza Michniewicza słuchacze usłyszą teraz "Gruzję" Pawła Joźwickiego.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat chce zdobywać kolejnych patronów. Rusza z kampanią informacyjną
"Nie słucham na gapę, wspieram Radio Nowy Świat" - to hasło nowej kampanii internetowego Radia Nowy Świat, która rusza w najbliższy piątek, 23 września. Ma zachęcać niezdecydowanych słuchaczy do wpłat na rzecz rozgłośni w serwisie Patronite.pl.
więcej
|
|
Paweł Chudzio dołączył do Grupy Radiowej Agory
Do krakowskiej redakcji Radia Złote Przeboje dołączył Paweł Chudzio. Przez kilkanaście lat był związany z Radiem ESKA.
więcej
|
|
Były dziennikarz TVP i Polsatu aresztowany, usłyszał zarzuty dot. pedofilii
W środę policja zatrzymała Radosława M. byłego dziennikarza telewizyjnego i radiowego. M. usłyszał od prokuratury cztery zarzuty związane z pedofilią, a sąd zdecydował o aresztowaniu go na trzy miesiące.
więcej
|
|
Rośnie przewaga RMF FM w Krakowie, Antyradio ostro do góry
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od marca do sierpnia 2022 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
PGE wybiera agencję digital do rocznej współpracy
Spółka PGE Obrót rozpoczęła przetarg na wybór agencji digital, z którą chce pracować przez cały przyszły rok - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 1,9 mln zł netto.
więcej
|
Słodycze Wawel zmieniają logo, Dariusz Chwierut na czele marketingu
Dariusz Chwierut został nowym dyrektorem marketingu w firmie Wawel produkującej słodycze. Zastąpił Monikę Kowalewską. Wawel wprowadza nową komunikację, zaczynając od odświeżenia logo swojej marki.
więcej
|
W Biedronce można kupić kubki Kanału Sportowego
Od czwartku w sklepach Biedronka będzie można kupić kilka rodzajów kubku z wizerunkiem youtube’owego Kanału Sportowego i jego głównych twórców: Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego.
więcej
|
GPD Agency po wygranym przetargu pracuje dla Spółdzielczej Grupy Bankowej
Agencja GPD Agency wygrała przetarg Spółdzielczej Grupy Bankowej. Będzie dla niej pracować przez najbliższe dwa lata.
więcej
|
GroupM: retail media z 12 proc. udziałem w rynku reklamy cyfrowej w Polsce
Przychody reklamowe platform e-commerce globalnie wyniosą w tym roku 101 miliardów dolarów, co przekłada się na 18 proc. światowych inwestycji w media digital. W Polsce wydatki na retail-media sięgną w tym roku blisko 800 mln zł, co zapewni im 12 proc. udziału w wydatkach na reklamę cyfrową - szacuje holding mediowo-technologiczny GroupM.
więcej
|
Artur Sztarbało creative directorem w Kamikaze
Do warszawskiego zespołu agencji Kamikaze dołączył Artur Sztarbało obejmując funkcję creative directora.
więcej
|
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości wybrało logo
Laureatem konkursu na logo Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości został komisarz Mariusz Dubielecki z CBŚP - podała polska policja.
więcej
|
Bartek Kotowicz head of brand development w Semcore
Bartek Kotowicz, członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, dołączył do zespołu agencji SXO Semcore na nowe stanowisko head of brand development.
więcej
|
W branży mody i dóbr luksusowych w 2021 r. 284 fuzji i przejęć
W branży mody i dóbr luksusowych w 2021 r. zawarto 284 transakcji fuzji i przejęć. Najwięcej umów dotyczyło ubrań i akcesoriów, kosmetyków i perfum oraz mebli - wskazano w raporcie firmy doradczej Deloitte.
więcej
|
Magdalena Olszewska awansowała w L'Oreal Polska
Magdalena Olszewska po czterech latach pracy awansowała w strukturach marketingu firmy kosmetycznej L'Oreal Polska. Objęła stanowisko brand engagement leader US brands hub.
więcej
|
Platige prezentuje reklamę Giorgio Armani przeznaczoną na ekrany 3D DOOH
Platige Image przygotował najnowszą odsłonę kampanii dla marki Giorgio Armani na zlecenie L'Oréal Polska. To już kolejna produkcja warszawskiego studia Platige Image, które wyspecjalizowało się w tworzeniu i adaptacji treści reklamowych w formacie 3D Digital Out of Home.
więcej
|
Rekordowe przychody klubów PKO BP Ekstraklasy. Na czele Legia Warszawa
Przychody klubów piłkarskiej ekstraklasy za sezon 2021/22 wyniosły 715,1 mln zł i były najwyższe, od kiedy sporządzany jest raport Deloitte - wynika z najnowszej edycji zestawienia. To o ok. 88 mln więcej niż w poprzednim sezonie, który dotychczas był rekordowy.
więcej
|
Nowy konkurs napojów Hemp Tea, produkt dostępny sklepach Lidl oraz Netto
Produkty marki Hemp Tea, które miały swoja premierę w wakacje rozszerzają sieć dystrybucji. Od 19.09 dostępne są w sklepach Lidl oraz Netto na terenie całej Polski. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagroda główna to gotówka o wartości 10 000 PLN. W kampanię promocyjną marki w dalszym ciągu zaangażowany jest Karol „Blowek” Gązwa.
więcej
|
PKN Orlen zakończy w styczniu 2023 r. rebranding stacji przejętych od Lotosu
PKN Orlen planuje zakończyć w styczniu 2023 r. rebranding około 100 stacji paliw przejętych od Lotosu - poinformował PAP PKN Orlen. Koncern nie planuje likwidacji żadnych stacji Lotosu ze względu na lokalizację w pobliżu placówek Orlenu - zapewniono.
więcej
|
Noweinwestycje.pl - ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego Grupa Morizon-Gratka uruchomiła serwis dedykowany dla ogłoszeń nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki nowatorskiej technologii i przy użyciu systemu rekomendacji poszukiwanie nowego mieszkania nigdy nie było tak proste i intuicyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dziennikarze z długoletnim stażem odchodzą z bydgoskich redakcji Polska Press
Z bydgoskim oddziałem Polska Press żegna się dwójka doświadczonych dziennikarzy. Z „Gazety Pomorskiej” po niemal ćwierćwieczu odchodzi specjalizujący się w polityce Roman Laudański, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z kolei z „Expressem Bydgoskim” pożegnał się po 19 latach pracy Sławomir Bobbe.
więcej
|
Axel Springer udziałowcem nowej sportowej platformy streamingowej
W Niemczech latem 2023 roku wystartuje nowa platforma streamingowa poświęcona sportowi. Będzie się nazywać DYN. To skrót od słowa „dein”, czyli „twoja”. Za projektem stoi wieloletni szef Niemieckiej Ligi Piłkarskiej (DFL) Christian Seifert i koncern Axel Springer. Na razie serwis nie będzie skupiać się na piłce nożnej.
więcej
|
Nina Graboś przestaje być dyrektorką ds. komunikacji korporacyjnej Agory
Od listopada obszary PR, IR i ESG Agory będą funkcjonowały samodzielnie i raportowały bezpośrednio do wyznaczonych członków zarządu spółki. Stanowisko dyrektorki ds. PR Agory obejmie Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy, menedżera ds. IR - Krzysztof Mazur, a menedżerki ds. ESG - Anna Fidos. Z firmą pożegna się dotychczasowa dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Nina Graboś.
więcej
|
Jan Wachtel szefem pionu wydawniczego Grupy Bauer Media
Jan Wachtel od przyszłego roku będzie prezydentem pionu wydawniczego Grupy Bauer Media, w skład której w Polsce wchodzą Wydawnictwo Bauer i Grupa RMF.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" współpracuje z 8 europejskimi redakcjami przy newsletterze ,,European Focus"
28 września ukaże się pierwsze wydanie anglojęzycznego newslettera „European Focus”. W projekcie siły połączyło dziewięć redakcji medialnych z całej Europy, chcących przedstawić swoim czytelnikom i czytelniczkom wspólne, pełne informacji i zaskakujące perspektywy na europejskie tematy. Polskę reprezentuje w tej inicjatywie „Gazeta Wyborcza” (Agora).
więcej
|
Zmarł Tomasz Wołek
W wieku 74 lat zmarł dziennikarz i pisarz Tomasz Wołek. Był m.in. redaktorem naczelnym „Życia Warszawy” i „Życia”, publicystą TOK FM i komentatorem sportowym.
więcej
|
Pismo z urzędu to często jedyny druk, jaki czytają Polacy. Rezygnujemy z czytania książek i prasy
Gdy wielu Polaków rezygnuje z czytania książek i prasy, pismo z urzędu to dla nich często jedyny kontakt ze słowem pisanym. Także dlatego ważne jest, jaką polszczyzną pisane są wysyłane Polakom dokumenty - powiedział PAP językoznawca, prof. UAM dr hab. Jarosław Liberek.
więcej
|
|
|
Instagram nie daje się w Polsce TikTokowi, godzinę krócej na Facebooku
Zdecydowana większość czołowych platform społecznościowych w sierpniu osiągnęła znaczące wzrosty odwiedzalności. Średni czas korzystania z Facebooka zmalał o ponad godzinę, a Instagram zyskał 1,4 mln użytkowników, zwiększając przewagę zasięgową nad TikTokiem, w którym odwiedzjący spędzają najwięcej czasu.
więcej
|
Meta ma oszczędzić 10 proc., zmniejszy zatrudnienie
W najbliższym okresie Meta Platforms ma zmniejszyć wydatki o przynajmniej 10 proc., m.in. poprzez reorganizację przynoszącą zmniejszenie zatrudnienia.
więcej
|
Axel Springer udziałowcem nowej sportowej platformy streamingowej
W Niemczech latem 2023 roku wystartuje nowa platforma streamingowa poświęcona sportowi. Będzie się nazywać DYN. To skrót od słowa „dein”, czyli „twoja”. Za projektem stoi wieloletni szef Niemieckiej Ligi Piłkarskiej (DFL) Christian Seifert i koncern Axel Springer. Na razie serwis nie będzie skupiać się na piłce nożnej.
więcej
|
Spotify wchodzi w audiobooki
Platforma Spotify wprowadziła do swojej oferty audiobooki, na razie w USA, subskrybenci muszą za nie dodatkowo płacić.
więcej
|
Starlink zwalnia na całym świecie, także w Polsce. Powodem rosnąca liczba użytkowników
Firma Ookla, właściciel Speedtestu, opublikowała dane za drugi kwartał, dotyczące wydajności satelitów w Europie, Oceanii i obu Amerykach: Północnej oraz Południowej. Z raportu wynika, że prędkości Starlink spadły w każdym kraju, badanym w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Także w Polsce, gdzie Starlink oferuje prędkości niższe niż wynosi średnia operatorów stacjonarnych.
więcej
|
W Biedronce można kupić kubki Kanału Sportowego
Od czwartku w sklepach Biedronka będzie można kupić kilka rodzajów kubku z wizerunkiem youtube’owego Kanału Sportowego i jego głównych twórców: Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego.
więcej
|
Serwis Bestcena wraca pod nazwą Beneko Mobile
Sklep internetowy Bestcena, w przeszłości oskarżany przez część klientów o nieuczciwe praktyki, teraz wraca pod marką Beneko Mobile i chce wynajmować sprzęt elektroniczny, głównie smartfony.
więcej
|
UOKiK zarzuca OLX wprowadzanie użytkowników w błąd
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił platformie ogłoszeniowej OLX zarzuty dotyczące wprowadzającego konsumentów w błąd sortowania ofert oraz iluzorycznej ochrony kupujących w ramach „Pakietu ochronnego”. Platforma zapowiedziała już współpracę z regulatorem w kwestii prowadzonego postępowania.
więcej
|
Glovo ukarane za nieprawidłowości przy umowach z kurierami. Ma zapłacić 79 mln euro
Firma Glovo, dostawca gotowych posiłków, została w środę ukarana przez hiszpańskie władze rekordową grzywną za nieprawidłowości w zawieranych z kurierami umowach o pracę. Sięga ona kwoty 79 mln euro.
więcej
|
GroupM: retail media z 12 proc. udziałem w rynku reklamy cyfrowej w Polsce
Przychody reklamowe platform e-commerce globalnie wyniosą w tym roku 101 miliardów dolarów, co przekłada się na 18 proc. światowych inwestycji w media digital. W Polsce wydatki na retail-media sięgną w tym roku blisko 800 mln zł, co zapewni im 12 proc. udziału w wydatkach na reklamę cyfrową - szacuje holding mediowo-technologiczny GroupM.
więcej
|
Korzystanie z "łapki w dół" na YouTubie nie ma sensu. Wskazuje na to raport Mozilli
Kliknięcie ikony kciuka skierowanego w dół, która służy do wyrażania dezaprobaty dla treści zamieszczanych w serwisie YouTube, nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu badaczy Mozilli. Okazuje się, że korzystanie z "łapki w dół" wcale nie ma wpływu na to, jakie filmy są nam rekomendowane przez serwis.
więcej
|
TikTok wprowadza nowe zasady dla kont prowadzonych przez polityków i partie polityczne
Konta na TikToku należące do polityków i partii politycznych stracą dostęp do funkcji reklamowych. Politycy nie będą mogli monetyzować swoich treści. W wyjątkowych sytuacjach (np. kampania proszczepienna) rządowe konta będą mogły prowadzić działania reklamowe wyłącznie we współpracy z przedstawicielem platformy.
więcej
|
Fundacja Pomagam.pl zaczyna zimową zbiórkę dla Ukrainy
Fundacja Pomagam.pl inicjuje zimową zbiórkę dla ukraińskiej armii oraz mieszkańców zaatakowanego państwa, po tym jak Putin ogłosił w orędziu mobilizację wojsk rosyjskich.
więcej
|
MCI ze stratą przez przecenę Morele Group i Answear.com, liczy na okazje inwestycyjne w 2023 r.
Menedżerowie grupy MCI Capital oczekują, że 2023 r. będzie mniej sprzyjającym okresem jeśli chodzi o wyjścia z inwestycji, a raczej czasem na budowanie wartości portfela. W najbliższych kilku latach MCI szacuje wartość wyjść na ok. 2 mld zł. W zeszłym półroczu zanotowała stratę, bo jej fundusz zależny obniżył wyceny posiadanych udziałów Morele Group, Gett i Answear.com.
więcej
|
Kantar rozszerza zasięg swoich usług pomiarowych o YouTube
Firma badawcza Kantar rozszerzyła zakres swoich usług pomiarowych o YouTube wraz z telewizją i innymi znanymi kanałami medialnymi. Dzięki temu marketerzy mogą teraz mierzyć skuteczność kampanii reklamowych w YouTube.
więcej
|
Drogerie Jawa uruchomiły sklep internetowy, reklamuje się pod hasłem "#JeszczeBliżejCiebie"
Wystartował internetowy sklep sieci Drogerie Jawa. To polska sieć drogeryjna, posiadająca 70 sklepów własnych. Jednocześnie rusza też kampania wizerunkowa pod hasłem "#JeszczeBliżejCiebie".
więcej
|
Rosjanie zasypują Google i Yandex pytaniami, jak opuścić kraj
„Mobilizacja", „jak opuścić Rosję" i „jak wydostać się z Rosji 2022" to obecnie najpopularniejsze hasła wyszukiwane przez rosyjskich internautów w Google i lokalnej wyszukiwarce Yandex - informuje belgijski dziennik „De Standaard". „Het Laatste Nieuws" pisze z kolei, że Rosjanie masowo kupują bilety lotnicze, mimo że po ogłoszeniu przez Kreml częściowej mobilizacji ich ceny mocno wzrosły.
więcej
|
"Gang Zielonej Rękawiczki" kolejnym polskim serialem Netfliksa. Ogłoszono datę premiery
Magdalena Kuta, Małgorzata Potocka i Anna Romantowska grają główne role w polskiej komedii platformy Netflix "Gang Zielonej Rękawiczki". Premiera 19 października.
więcej
|
SEO360 - game changer w branży SEO Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nina Graboś przestaje być dyrektorką ds. komunikacji korporacyjnej Agory
Od listopada obszary PR, IR i ESG Agory będą funkcjonowały samodzielnie i raportowały bezpośrednio do wyznaczonych członków zarządu spółki. Stanowisko dyrektorki ds. PR Agory obejmie Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy, menedżera ds. IR - Krzysztof Mazur, a menedżerki ds. ESG - Anna Fidos. Z firmą pożegna się dotychczasowa dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Nina Graboś.
więcej
|
|
|