Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 28 Września 2022
 
 
 
Prezes TVP powołał pełnomocników zarządu. Olechowski i Kuczkowski z szerokimi kompetencjami
 
Marek Solon-Lipiński, Jarosław Olechowski, Aneta Woźniak i Krystian Kuczkowski to czwórka nowych pełnomocników zarządu Telewizji Polskiej, którzy mają wspierać prezesa Mateusza Matyszkiewicza przy podejmowaniu kluczowych decyzji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To znaczy, że Matyszkowicz poczuł się przytłoczony ogromem nowych obowiązków i jako jednoosobowy zarząd szuka wsparcia u sprawdzonych dyrektorów - mówi nam osoba z centrali TVP. więcej
 
 
Plany Polskiego Radia na 2023 rok. Jedynka powalczy o młodszych słuchaczy, w Trójce wróci "Powtórka z rozrywki"
 
Mniej informacji i publicystyki, za to więcej rozrywki ma być w przyszłym roku w ofercie programowej Programu Pierwszego Polskiego Radia. Z kolei Trójka chce przywrócić na antenę "Powtórkę z rozrywki" oraz wprowadzić niedzielne wydania "Śniadania w Trójce", tym razem bez polityków - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
UKE analizuje przeniesienie MUX-8 do pasma MUX-5. ,,Wstęp do dyskusji"
 
UKE analizuje możliwość migracji multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej do pasma przewidzianego dla MUX-5. Rzecznik prasowy UKE zdradza Wirtualnemedia.pl, że to dopiero wstęp do dyskusji w tej sprawie. KRRiT chce, żeby pasmo MUX-8 trafiło na potrzeby cyfryzacji radia. więcej
 
 
Polsat chce ułatwić odbiorcom naziemnym dostęp do Polsat Go
 
Na multipleksie czwartym naziemnej telewizji cyfrowej pojawiła się plansza pod nazwą „HbbTV”. Za jej pośrednictwem odbiorcy z urządzeniami obsługującymi telewizję hybrydową i podłączonymi do internetu, będą mogli szybko połączyć się z serwisem streamingowym Polsat Go. więcej
 
 
Justyna Mazur za Łukasza Kozłowskiego na czele Initiative w Polsce
 
Justyna Mazur i Michał Jasiński objęli funkcje dyrektorów zarządzających grupy Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej. Równocześnie Justyna Mazur została szefem agencji Initiative w Polsce, zastępując Łukasza Kozłowskiego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Po awarii transmisji Bayern-Barcelona na Polsat posypały się rekordowe skargi do UOKiK więcej
 
Nowe rekomendacje UOKiK na temat oznaczeń reklamy w social mediach mają uporządkować rynek infuencer marketingu więcej
 
Bez anteny nie trzeba płacić abonamentu RTV? ,,Obowiązek nie ma zastosowania" więcej
 
Potężna kara finansowa za hejt w sieci. Znana stylistka modowa przegrywa w sądzie z marką odzieżową więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca/ Wydawczyni Strony Głównej Onet Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Koordynator Procesów VOD TVP
Koordynator Działu Programowego (m/k) Kino Polska TV SA
Producent telewizyjno - filmowy (m/k) Kino Polska TV SA
Account Director McCANN
Copywriter/ Content creator Peppermint powered by Quad
Wydawca/ Wydawczyni Forbes.pl Ringier Axel Springer
Wydawca/Wydawczyni Serwisów Lifestyle TVN Warner Bros. Discovery
Technik Rejestracji Przekazów TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ka Serwisów Lifestyle TVN Warner Bros. Discovery
Commercial Product Manager Clear Channel Poland
ACCOUNT MANAGER / SENIOR ACCOUNT MANAGER Mediafarm
DYREKTOR DS. REKLAMY I SPONSORINGU STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Prezes TVP powołał pełnomocników zarządu. Olechowski i Kuczkowski z szerokimi kompetencjami

Marek Solon-Lipiński, Jarosław Olechowski, Aneta Woźniak i Krystian Kuczkowski to czwórka nowych pełnomocników zarządu Telewizji Polskiej, którzy mają wspierać prezesa Mateusza Matyszkiewicza przy podejmowaniu kluczowych decyzji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To znaczy, że Matyszkowicz poczuł się przytłoczony ogromem nowych obowiązków i jako jednoosobowy zarząd szuka wsparcia u sprawdzonych dyrektorów - mówi nam osoba z centrali TVP. więcej

UKE analizuje przeniesienie MUX-8 do pasma MUX-5. ,,Wstęp do dyskusji"

UKE analizuje możliwość migracji multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej do pasma przewidzianego dla MUX-5. Rzecznik prasowy UKE zdradza Wirtualnemedia.pl, że to dopiero wstęp do dyskusji w tej sprawie. KRRiT chce, żeby pasmo MUX-8 trafiło na potrzeby cyfryzacji radia. więcej

Polsat chce ułatwić odbiorcom naziemnym dostęp do Polsat Go

Na multipleksie czwartym naziemnej telewizji cyfrowej pojawiła się plansza pod nazwą „HbbTV”. Za jej pośrednictwem odbiorcy z urządzeniami obsługującymi telewizję hybrydową i podłączonymi do internetu, będą mogli szybko połączyć się z serwisem streamingowym Polsat Go. więcej

Andrzej Twarowski przejdzie do Viaplay

Andrzej Twarowski przejdzie w listopadzie do Viaplay, gdzie będzie komentował mecze ligi angielskiej. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Platforma cyfrowa może zastąpić dekodery i anteny satelitarne przystawką

Działająca m.in. w Wielkiej Brytanii platforma cyfrowa Sky, która może do końca 2023 roku zakończyć instalacje nowych anten satelitarnych, wprowadzi do sprzedaży przystawkę Sky Stream. Będzie alternatywą dla dekoderów satelitarnych i telewizorów do streamingu Sky Glass. więcej

1,46 mln widzów ,,Barw szczęścia" w nowym sezonie

„Barwy szczęścia” na początku sezonu 2022/2023 śledzi 1,46 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

14 pirackich multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej. W ofercie porno i wróżki

Plaga pirackich kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej w Hiszpanii. Tylko Audiowizualna Rada Andaluzji (CAA) doliczyła się 14 nielegalnych multipleksów. Przez całą dobę nadają one stacje m.in. z treściami pornograficznymi, reklamami i poradami wróżek. więcej

,,Kabaret. Super show Dwójki" w nowym paśmie stracił widzów

Po trzech pierwszych tygodniach trzeci sezon programu „Kabaret. Super show Dwójki” w piątkowe wieczory ogląda średnio 493 tys. widzów, o 127 tys. osób mniej niż cykl miał jesienią ub.r. w czwartki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Co nowego w Disney+ w październiku?

Disney+ przygotował na październik propozycje, które umilą coraz dłuższe wieczory. Oprócz nowych produkcji, jak serial "The Bear", na widzów czekają nowe odcinki lubianych serii, jak „The Kardashians”, „Mecenas She-Hulk” i inne. więcej

DAZN kupuje właściciela kanałów Eleven Sports

Specjalizująca się w transmisjach sportowych platforma streamingowa DAZN poinformowała, że przejmuje Eleven Group, do której należą kanały sportowe Eleven Sports działające m.in. w Portugalii czy Belgii. Właścicielem polskich stacji pozostaje Polsat.  więcej

Nowy cykl ,,Kryminalne zagadki Mazur" od 1 października w Romance TV

Od 1 października Romance TV premierowo emitować będzie niemiecką serię detektywistyczną „Kryminalne zagadki Mazur”, której akcja dzieje się na Pojezierzu Mazurskim. więcej

Noweinwestycje.pl - ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego

Grupa Morizon-Gratka uruchomiła serwis dedykowany dla ogłoszeń nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki nowatorskiej technologii i przy użyciu systemu rekomendacji poszukiwanie nowego mieszkania nigdy nie było tak proste i intuicyjne. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Plany Polskiego Radia na 2023 rok. Jedynka powalczy o młodszych słuchaczy, w Trójce wróci "Powtórka z rozrywki"

Mniej informacji i publicystyki, za to więcej rozrywki ma być w przyszłym roku w ofercie programowej Programu Pierwszego Polskiego Radia. Z kolei Trójka chce przywrócić na antenę "Powtórkę z rozrywki" oraz wprowadzić niedzielne wydania "Śniadania w Trójce", tym razem bez polityków - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eurozet zwiększył wpływy o 11 proc., wypłacił Agorze 24 mln zł dywidendy

W ub.r. Eurozet osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 10,7 proc. do 195 mln zł, a jego zysk netto zwiększył się z 29,5 do 35,82 mln zł. Na dywidendę od nadawcy przeznaczono 60 mln zł, Agora już dostała 24 mln zł. więcej

 
W sobotę prawie 100 stacji radiowych i telewizji muzycznych zagra przez godzinę tylko po polsku

W najbliższą sobotę, 1 października znów stacje radiowe i telewizje muzyczne będą obchodzić Dzień Polskiej Muzyki. Akcja odbędzie się po raz czwarty, a jej celem jest promowanie rodzimych artystów. więcej

 
KRRiT rozpisała radiowe konkursy na nadawanie w czterech miastach

W Monitorze Polskim opublikowano aż cztery nowe ogłoszenia przewodniczącego KRRiT o możliwości uzyskania (bądź rozszerzenia) koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego. Dotyczą Słupska, Łowicza, Lęborka i Redy. Zainteresowanych nadawaniem w tych miastach powinniśmy poznać w połowie listopada. więcej

 
Sprawa karna zarządu nadawcy TV Trwam umorzona, apelację wniosła prokuratura

Sąd Okręgowy w Warszawie uwzględnił w poniedziałek apelację warszawskiej Prokuratury Okręgowej i umorzył sprawę przeciw zarządowi fundacji Lux Veritatis o nieudostępnienie informacji publicznej stowarzyszeniu Sieć Obywatelska Watchdog. więcej

 
Justyna Dżbik-Kluge odchodzi z Radia 357

Z końcem października z Radiem 357 pożegna się Justyna Dżbik-Kluge, prowadząca na tej antenie audycję o książkach - "Książki. Lubię to!". Z internetową rozgłośnią związana jest od jesieni ub. roku. Z radia odchodzi tuż po ogłoszeniu zmian w ramówce, skutkujących skróceniem i przesunięciem jej audycji.   więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Radio ZET i Eska uzupełniają podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Justyna Mazur za Łukasza Kozłowskiego na czele Initiative w Polsce

Justyna Mazur i Michał Jasiński objęli funkcje dyrektorów zarządzających grupy Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej. Równocześnie Justyna Mazur została szefem agencji Initiative w Polsce, zastępując Łukasza Kozłowskiego. więcej

Shopee ma swoją "Tarczę Antyinflacyjną", promuje ją Sławomir

"10.10 Tarcza Antyinflacyjna" to kolejna kampania reklamowa platformy zakupowej Shopee. Produkty z kategorii FMCG są już dostępne w tzw. Koszyku Antyinflacyjnym na platformie. Akcję promuje ambasador marki, piosenkarz Sławomir. więcej

Citroën ma nowe logo

Francuska marka Citroën ma nowe logo. Znak jest reinterpretacją oryginalnej identyfikacji marki jeszcze z 1919 roku. więcej

Potrzebna agencja do kampanii "Bezpieczny przejazd", do wzięcia ponad 12 mln zł

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe ruszyła z przetargiem na realizację kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Ma na to ponad 12 mln zł netto. więcej

Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamującej lokatę mobilną z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. W reklamach razem z Dawidem Podsiadło występuje Sanah. więcej

Polacy w dobie inflacji bardziej ufają promocjom i ograniczają zbędne zakupy

Inflacja spowodowała, że co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Jednocześnie w porównaniu z ubiegłym rokiem konsumenci znacząco ograniczyli robienie zakupów na zapas (38 proc. versus 48 proc. w 2021 roku) oraz kupowanie niepotrzebnych produktów (15 proc. versus 21 proc. w 2021 roku). Z roku na rok także coraz mniej konsumentów deklaruje, że zdarza im się robić zakupy nieplanowane tylko dlatego, że coś jest w promocji - wynika z najnowszego raportu Monitor Promocji 2022 ARC Rynek i Opinia. więcej

Żabka Jush promuje się w programach Meczyków

Aplikacja Żabka Jush zaczęła współpracę reklamową z serwisem Meczyki.pl. więcej

Nowy Styl wyposażył w meble studio Kanału Sportowego

Firma Nowy Styl z Krosna rozpoczęła współpracę z Kanałem Sportowym. Polski producent wyposażył także w krzesełka sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania w Katarze. więcej

Apple zamiast Pepsi oficjalnym sponsorem Super Bowl Halftime Show

NFL i Apple ogłosiły pięcioletnią umowę, na mocy której producent iPhone'a zostanie oficjalnym sponsorem widowiska Super Bowl Halftime show. Umowa według nieoficjalnych informacji opiewa na 50 milionów dolarów (51,5 mln euro) rocznie. więcej

Jakub Pietraszek dyrektorem ds. przychodów Nethansy

Jakub Pietraszek dołączył do polskiej firmy technologicznej Nethansa, tworzącej oprogramowanie do optymalizacji sprzedaży na platformach handlowych. Objął stanowisko dyrektora ds. przychodów (chief revenue officer). więcej

Group One policzyła swój ślad węglowy

Spółka Group One, do której należą takie agencje, jak m.in. Change Serviceplan, Gong i Value Media swój ślad węglowy. Firma wytworzyła w ub.r.  31,309.19 tCO2e emisji dwutlenku węgla netto - tyle, ile 4705 lotów samolotem dookoła Ziemi nad równikiem. więcej

Rihanna główną gwiazdą Super Bowl 2023

Piosenkarka Rihanna będzie główną gwiazdą pokazu Super Bowl, finałowego meczu o tytuł US National Football League (NFL), który odbędzie się 12 lutego 2023 roku w Glendale w Arizonie. więcej

Puma chce dotrzeć do młodych kampanią z udziałem Jana Wieteski i Daniela Walaska

Ruszyła kampania butów Puma Slipstream, której twarzami zostali aktorzy młodego pokolenia - Jan Wieteska i Daniel Walasek. więcej

Łukasz ,,Lotek" Lodkowski i Rafał ,,Rutek" Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký

Marka piwa Žatecký (Carlsberg Polska) wystartowała z kolejnym programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. więcej

Lars Silberbauer dyrektorem marketingu HMD Global

Lars Silberbauer objął stanowisko chief marketing officera w firmie HMD Global, domu urządzeń Nokia. więcej

CBRE rozszerza portfolio o doradztwo strategiczne. Działem pokieruje Joanna Mroczek

Firma doradcza CBRE wzbogaca swoją ofertę dla firm i inwestorów o nową usługę doradztwa strategicznego. Działem, którego zadaniem będzie oferowanie kompleksowego pakietu usług w zakresie strategii nieruchomości i rozwoju biznesu, pokieruje Joanna Mroczek. więcej

Motorola oficjalnym partnerem Chicago Bulls

Motorola została oficjalnym partnerem klubu koszykarskiego Chicago Bulls. Będzie też jego oficjalnym partnerem smartfonowym. więcej

CukierAsy na froncie koszulek Lecha Poznań

CukierAsy - Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą -  wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego meczu z Hapoelem Beer Sheva 13 października. Z inicjatywą akcji wyszedł bukmacher STS, sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem izraelskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów. więcej

Reżyser Rafał Skalski dołącza do Bluebird Artists

Do grona reżyserów fabularnych reprezentowanych przez Bluebird Artists dołącza kolejny twórca – Rafał Skalski. więcej

Nowy konkurs napojów Hemp Tea, produkt dostępny sklepach Lidl oraz Netto

Produkty marki Hemp Tea, które miały swoja premierę w wakacje rozszerzają sieć dystrybucji. Od 19.09 dostępne są w sklepach Lidl oraz Netto na terenie całej Polski. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagroda główna to gotówka o wartości 10 000 PLN. W kampanię promocyjną marki w dalszym ciągu zaangażowany jest Karol „Blowek” Gązwa. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Łukasz Sowiński nowym dyrektorem ds. pracowniczych w Agorze

W październiku do zespołu Agory dołączy Łukasz Sowiński, który obejmie stanowisko dyrektora ds. pracowniczych. Do jego zadań należeć będzie m.in. opracowanie i wdrożenie strategii HR uwzględniającej wyzwania i cele biznesów Agory. Ze stanowiskiem żegna się Agnieszka Siuzdak-Zyga. więcej

Izabela Sakowicz na czele wydawnictwa VFP Communications. Odchodzi Piotr Myszak

Od 1 października 2022 r. Izabela Sakowicz obejmuje stanowisko managing directora wydawnictwa VFP Communications, wydawcy “Media Marketing Polska”, “Handel” i “Food Service”. Zastąpi Piotra Myszaka. więcej

XXVII Targi Wydawców Katolickich w Warszawie rozpoczną się we czwartek

Blisko 140 wystawców z całego kraju zapowiedziało udział XXVII Targach Wydawców Katolickich. Podczas wydarzenia organizowanego w warszawskich Arkadach Kubickiego od 29 września do 2 października zaprezentowanych zostanie ponad 10 tys. publikacji. Swoją ofertę zaprezentują m.in. wydawcy z Ukrainy, Białorusi i Watykanu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix buduje własne centrum gier

W Helsinkach powstanie studio produkcji gier Netfliksa, którego dyrektorem będzie Marko Lastikka. więcej

Shopee ma swoją "Tarczę Antyinflacyjną", promuje ją Sławomir

"10.10 Tarcza Antyinflacyjna" to kolejna kampania reklamowa platformy zakupowej Shopee. Produkty z kategorii FMCG są już dostępne w tzw. Koszyku Antyinflacyjnym na platformie. Akcję promuje ambasador marki, piosenkarz Sławomir. więcej

Janusz Mirowski szefem markeingu WebWave

Stanowisko head of global marketing startupu technologicznego WebWave objął Janusz Mirowski, wcześniej związany z rynkiem technologii internetowych oraz usługami dostępności cyfrowej. więcej

WhatsApp uruchomi funkcję call-to-call podobną do Zoom

WhatsApp zapowiedział uruchomienie funkcji call-to-call podobnej do Zoom. Umożliwi to każdemu użytkownikowi WhatsApp dołączenie do rozmowy audio lub wideo. więcej

TikTok zagrożony grzywną 29 mln dolarów

Platformie TikTok grozi grzywna w wysokości 29 milionów dolarów za nielegalne gromadzenie danych osobowych dzieci. Oskarżenie zostało wszczęte przez Anne Longfield, byłą rzecznik praw dziecka w Anglii. więcej

Łukasz ,,Lotek" Lodkowski i Rafał ,,Rutek" Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký

Marka piwa Žatecký (Carlsberg Polska) wystartowała z kolejnym programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. więcej

Na Allegro Lokalnie oferty nieruchomości z serwisów Grupy Morizon-Gratka

Ogłoszenia z witryn Grupy Morizon-Gratka dotyczące nieruchomości będą publikowane także na platformie Allegro Lokalnie. więcej

Grupa Pracuj zwiększyła wydatki reklamowe. Na Ukrainie bez 70 proc. wpływów i z 6 mln zł straty

W zeszłym kwartale Grupa Pracuj przy wzroście przychodów ze 116,7 do 138,2 mln zł zanotowała spadek zysku netto ze 122,7 do 47,2 mln zł. Na Ukrainie wpływy firmy poszły w dół z 12,3 do 3,7 mln zł, a wynik operacyjny - z 3,1 mln zł zysku do 6,1 mln zł straty. więcej

SEO360 - game changer w branży SEO

Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Netflix buduje własne centrum gier
Ekspert od dezinformacji: Pikieta Brauna wykorzystana przez rosyjską propagandę
Android Auto z nowym interfejsem Coolwalk
Apple zamiast Pepsi oficjalnym sponsorem Super Bowl Halftime Show
WhatsApp uruchomi funkcję call-to-call podobną do Zoom
Apple Watch Ultra przetestowany młotkiem (wideo)
TikTok zagrożony grzywną 29 mln dolarów
T-Mobile sprzedaje telewizory z pakietem Magenta Dom od 999 zł
Chipsy szkodzą zdrowiu psychicznemu
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj