|
|
|
|
|
|
|
Prezes TVP powołał pełnomocników zarządu. Olechowski i Kuczkowski z szerokimi kompetencjami
Marek Solon-Lipiński, Jarosław Olechowski, Aneta Woźniak i Krystian Kuczkowski to czwórka nowych pełnomocników zarządu Telewizji Polskiej, którzy mają wspierać prezesa Mateusza Matyszkiewicza przy podejmowaniu kluczowych decyzji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To znaczy, że Matyszkowicz poczuł się przytłoczony ogromem nowych obowiązków i jako jednoosobowy zarząd szuka wsparcia u sprawdzonych dyrektorów - mówi nam osoba z centrali TVP.
więcej
|
UKE analizuje przeniesienie MUX-8 do pasma MUX-5. ,,Wstęp do dyskusji"
UKE analizuje możliwość migracji multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej do pasma przewidzianego dla MUX-5. Rzecznik prasowy UKE zdradza Wirtualnemedia.pl, że to dopiero wstęp do dyskusji w tej sprawie. KRRiT chce, żeby pasmo MUX-8 trafiło na potrzeby cyfryzacji radia.
więcej
|
Polsat chce ułatwić odbiorcom naziemnym dostęp do Polsat Go
Na multipleksie czwartym naziemnej telewizji cyfrowej pojawiła się plansza pod nazwą „HbbTV”. Za jej pośrednictwem odbiorcy z urządzeniami obsługującymi telewizję hybrydową i podłączonymi do internetu, będą mogli szybko połączyć się z serwisem streamingowym Polsat Go.
więcej
|
Andrzej Twarowski przejdzie do Viaplay
Andrzej Twarowski przejdzie w listopadzie do Viaplay, gdzie będzie komentował mecze ligi angielskiej. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Platforma cyfrowa może zastąpić dekodery i anteny satelitarne przystawką
Działająca m.in. w Wielkiej Brytanii platforma cyfrowa Sky, która może do końca 2023 roku zakończyć instalacje nowych anten satelitarnych, wprowadzi do sprzedaży przystawkę Sky Stream. Będzie alternatywą dla dekoderów satelitarnych i telewizorów do streamingu Sky Glass.
więcej
|
1,46 mln widzów ,,Barw szczęścia" w nowym sezonie
„Barwy szczęścia” na początku sezonu 2022/2023 śledzi 1,46 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
14 pirackich multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej. W ofercie porno i wróżki
Plaga pirackich kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej w Hiszpanii. Tylko Audiowizualna Rada Andaluzji (CAA) doliczyła się 14 nielegalnych multipleksów. Przez całą dobę nadają one stacje m.in. z treściami pornograficznymi, reklamami i poradami wróżek.
więcej
|
,,Kabaret. Super show Dwójki" w nowym paśmie stracił widzów
Po trzech pierwszych tygodniach trzeci sezon programu „Kabaret. Super show Dwójki” w piątkowe wieczory ogląda średnio 493 tys. widzów, o 127 tys. osób mniej niż cykl miał jesienią ub.r. w czwartki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Co nowego w Disney+ w październiku?
Disney+ przygotował na październik propozycje, które umilą coraz dłuższe wieczory. Oprócz nowych produkcji, jak serial "The Bear", na widzów czekają nowe odcinki lubianych serii, jak „The Kardashians”, „Mecenas She-Hulk” i inne.
więcej
|
DAZN kupuje właściciela kanałów Eleven Sports
Specjalizująca się w transmisjach sportowych platforma streamingowa DAZN poinformowała, że przejmuje Eleven Group, do której należą kanały sportowe Eleven Sports działające m.in. w Portugalii czy Belgii. Właścicielem polskich stacji pozostaje Polsat.
więcej
|
Nowy cykl ,,Kryminalne zagadki Mazur" od 1 października w Romance TV
Od 1 października Romance TV premierowo emitować będzie niemiecką serię detektywistyczną „Kryminalne zagadki Mazur”, której akcja dzieje się na Pojezierzu Mazurskim.
więcej
|
Noweinwestycje.pl - ruszył nowoczesny serwis z ogłoszeniami nieruchomości z rynku pierwotnego Grupa Morizon-Gratka uruchomiła serwis dedykowany dla ogłoszeń nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki nowatorskiej technologii i przy użyciu systemu rekomendacji poszukiwanie nowego mieszkania nigdy nie było tak proste i intuicyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plany Polskiego Radia na 2023 rok. Jedynka powalczy o młodszych słuchaczy, w Trójce wróci "Powtórka z rozrywki"
Mniej informacji i publicystyki, za to więcej rozrywki ma być w przyszłym roku w ofercie programowej Programu Pierwszego Polskiego Radia. Z kolei Trójka chce przywrócić na antenę "Powtórkę z rozrywki" oraz wprowadzić niedzielne wydania "Śniadania w Trójce", tym razem bez polityków - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Eurozet zwiększył wpływy o 11 proc., wypłacił Agorze 24 mln zł dywidendy
W ub.r. Eurozet osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 10,7 proc. do 195 mln zł, a jego zysk netto zwiększył się z 29,5 do 35,82 mln zł. Na dywidendę od nadawcy przeznaczono 60 mln zł, Agora już dostała 24 mln zł.
więcej
|
|
W sobotę prawie 100 stacji radiowych i telewizji muzycznych zagra przez godzinę tylko po polsku
W najbliższą sobotę, 1 października znów stacje radiowe i telewizje muzyczne będą obchodzić Dzień Polskiej Muzyki. Akcja odbędzie się po raz czwarty, a jej celem jest promowanie rodzimych artystów.
więcej
|
|
KRRiT rozpisała radiowe konkursy na nadawanie w czterech miastach
W Monitorze Polskim opublikowano aż cztery nowe ogłoszenia przewodniczącego KRRiT o możliwości uzyskania (bądź rozszerzenia) koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego. Dotyczą Słupska, Łowicza, Lęborka i Redy. Zainteresowanych nadawaniem w tych miastach powinniśmy poznać w połowie listopada.
więcej
|
|
Sprawa karna zarządu nadawcy TV Trwam umorzona, apelację wniosła prokuratura
Sąd Okręgowy w Warszawie uwzględnił w poniedziałek apelację warszawskiej Prokuratury Okręgowej i umorzył sprawę przeciw zarządowi fundacji Lux Veritatis o nieudostępnienie informacji publicznej stowarzyszeniu Sieć Obywatelska Watchdog.
więcej
|
|
Justyna Dżbik-Kluge odchodzi z Radia 357
Z końcem października z Radiem 357 pożegna się Justyna Dżbik-Kluge, prowadząca na tej antenie audycję o książkach - "Książki. Lubię to!". Z internetową rozgłośnią związana jest od jesieni ub. roku. Z radia odchodzi tuż po ogłoszeniu zmian w ramówce, skutkujących skróceniem i przesunięciem jej audycji.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Radio ZET i Eska uzupełniają podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Justyna Mazur za Łukasza Kozłowskiego na czele Initiative w Polsce
Justyna Mazur i Michał Jasiński objęli funkcje dyrektorów zarządzających grupy Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej. Równocześnie Justyna Mazur została szefem agencji Initiative w Polsce, zastępując Łukasza Kozłowskiego.
więcej
|
Shopee ma swoją "Tarczę Antyinflacyjną", promuje ją Sławomir
"10.10 Tarcza Antyinflacyjna" to kolejna kampania reklamowa platformy zakupowej Shopee. Produkty z kategorii FMCG są już dostępne w tzw. Koszyku Antyinflacyjnym na platformie. Akcję promuje ambasador marki, piosenkarz Sławomir.
więcej
|
Citroën ma nowe logo
Francuska marka Citroën ma nowe logo. Znak jest reinterpretacją oryginalnej identyfikacji marki jeszcze z 1919 roku.
więcej
|
Potrzebna agencja do kampanii "Bezpieczny przejazd", do wzięcia ponad 12 mln zł
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe ruszyła z przetargiem na realizację kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Ma na to ponad 12 mln zł netto.
więcej
|
Sanah reklamuje lokatę na 8 proc. w Credit Agricole
Bank Credit Agricole rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamującej lokatę mobilną z oprocentowaniem w wysokości 8 proc. W reklamach razem z Dawidem Podsiadło występuje Sanah.
więcej
|
Polacy w dobie inflacji bardziej ufają promocjom i ograniczają zbędne zakupy
Inflacja spowodowała, że co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Jednocześnie w porównaniu z ubiegłym rokiem konsumenci znacząco ograniczyli robienie zakupów na zapas (38 proc. versus 48 proc. w 2021 roku) oraz kupowanie niepotrzebnych produktów (15 proc. versus 21 proc. w 2021 roku). Z roku na rok także coraz mniej konsumentów deklaruje, że zdarza im się robić zakupy nieplanowane tylko dlatego, że coś jest w promocji - wynika z najnowszego raportu Monitor Promocji 2022 ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Żabka Jush promuje się w programach Meczyków
Aplikacja Żabka Jush zaczęła współpracę reklamową z serwisem Meczyki.pl.
więcej
|
Nowy Styl wyposażył w meble studio Kanału Sportowego
Firma Nowy Styl z Krosna rozpoczęła współpracę z Kanałem Sportowym. Polski producent wyposażył także w krzesełka sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania w Katarze.
więcej
|
Apple zamiast Pepsi oficjalnym sponsorem Super Bowl Halftime Show
NFL i Apple ogłosiły pięcioletnią umowę, na mocy której producent iPhone'a zostanie oficjalnym sponsorem widowiska Super Bowl Halftime show. Umowa według nieoficjalnych informacji opiewa na 50 milionów dolarów (51,5 mln euro) rocznie.
więcej
|
Jakub Pietraszek dyrektorem ds. przychodów Nethansy
Jakub Pietraszek dołączył do polskiej firmy technologicznej Nethansa, tworzącej oprogramowanie do optymalizacji sprzedaży na platformach handlowych. Objął stanowisko dyrektora ds. przychodów (chief revenue officer).
więcej
|
Group One policzyła swój ślad węglowy
Spółka Group One, do której należą takie agencje, jak m.in. Change Serviceplan, Gong i Value Media swój ślad węglowy. Firma wytworzyła w ub.r. 31,309.19 tCO2e emisji dwutlenku węgla netto - tyle, ile 4705 lotów samolotem dookoła Ziemi nad równikiem.
więcej
|
Rihanna główną gwiazdą Super Bowl 2023
Piosenkarka Rihanna będzie główną gwiazdą pokazu Super Bowl, finałowego meczu o tytuł US National Football League (NFL), który odbędzie się 12 lutego 2023 roku w Glendale w Arizonie.
więcej
|
Puma chce dotrzeć do młodych kampanią z udziałem Jana Wieteski i Daniela Walaska
Ruszyła kampania butów Puma Slipstream, której twarzami zostali aktorzy młodego pokolenia - Jan Wieteska i Daniel Walasek.
więcej
|
Łukasz ,,Lotek" Lodkowski i Rafał ,,Rutek" Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký
Marka piwa Žatecký (Carlsberg Polska) wystartowała z kolejnym programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji.
więcej
|
Lars Silberbauer dyrektorem marketingu HMD Global
Lars Silberbauer objął stanowisko chief marketing officera w firmie HMD Global, domu urządzeń Nokia.
więcej
|
CBRE rozszerza portfolio o doradztwo strategiczne. Działem pokieruje Joanna Mroczek
Firma doradcza CBRE wzbogaca swoją ofertę dla firm i inwestorów o nową usługę doradztwa strategicznego. Działem, którego zadaniem będzie oferowanie kompleksowego pakietu usług w zakresie strategii nieruchomości i rozwoju biznesu, pokieruje Joanna Mroczek.
więcej
|
Motorola oficjalnym partnerem Chicago Bulls
Motorola została oficjalnym partnerem klubu koszykarskiego Chicago Bulls. Będzie też jego oficjalnym partnerem smartfonowym.
więcej
|
CukierAsy na froncie koszulek Lecha Poznań
CukierAsy - Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą - wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego meczu z Hapoelem Beer Sheva 13 października. Z inicjatywą akcji wyszedł bukmacher STS, sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem izraelskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.
więcej
|
Reżyser Rafał Skalski dołącza do Bluebird Artists
Do grona reżyserów fabularnych reprezentowanych przez Bluebird Artists dołącza kolejny twórca – Rafał Skalski.
więcej
|
Nowy konkurs napojów Hemp Tea, produkt dostępny sklepach Lidl oraz Netto Produkty marki Hemp Tea, które miały swoja premierę w wakacje rozszerzają sieć dystrybucji. Od 19.09 dostępne są w sklepach Lidl oraz Netto na terenie całej Polski. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagroda główna to gotówka o wartości 10 000 PLN. W kampanię promocyjną marki w dalszym ciągu zaangażowany jest Karol „Blowek” Gązwa. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Netflix buduje własne centrum gier
W Helsinkach powstanie studio produkcji gier Netfliksa, którego dyrektorem będzie Marko Lastikka.
więcej
|
Shopee ma swoją "Tarczę Antyinflacyjną", promuje ją Sławomir
"10.10 Tarcza Antyinflacyjna" to kolejna kampania reklamowa platformy zakupowej Shopee. Produkty z kategorii FMCG są już dostępne w tzw. Koszyku Antyinflacyjnym na platformie. Akcję promuje ambasador marki, piosenkarz Sławomir.
więcej
|
Janusz Mirowski szefem markeingu WebWave
Stanowisko head of global marketing startupu technologicznego WebWave objął Janusz Mirowski, wcześniej związany z rynkiem technologii internetowych oraz usługami dostępności cyfrowej.
więcej
|
WhatsApp uruchomi funkcję call-to-call podobną do Zoom
WhatsApp zapowiedział uruchomienie funkcji call-to-call podobnej do Zoom. Umożliwi to każdemu użytkownikowi WhatsApp dołączenie do rozmowy audio lub wideo.
więcej
|
TikTok zagrożony grzywną 29 mln dolarów
Platformie TikTok grozi grzywna w wysokości 29 milionów dolarów za nielegalne gromadzenie danych osobowych dzieci. Oskarżenie zostało wszczęte przez Anne Longfield, byłą rzecznik praw dziecka w Anglii.
więcej
|
Łukasz ,,Lotek" Lodkowski i Rafał ,,Rutek" Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký
Marka piwa Žatecký (Carlsberg Polska) wystartowała z kolejnym programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji.
więcej
|
Na Allegro Lokalnie oferty nieruchomości z serwisów Grupy Morizon-Gratka
Ogłoszenia z witryn Grupy Morizon-Gratka dotyczące nieruchomości będą publikowane także na platformie Allegro Lokalnie.
więcej
|
Grupa Pracuj zwiększyła wydatki reklamowe. Na Ukrainie bez 70 proc. wpływów i z 6 mln zł straty
W zeszłym kwartale Grupa Pracuj przy wzroście przychodów ze 116,7 do 138,2 mln zł zanotowała spadek zysku netto ze 122,7 do 47,2 mln zł. Na Ukrainie wpływy firmy poszły w dół z 12,3 do 3,7 mln zł, a wynik operacyjny - z 3,1 mln zł zysku do 6,1 mln zł straty.
więcej
|
SEO360 - game changer w branży SEO Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem. materiał partnerskiwięcej |
|
|