|
|
|
|
|
|
|
Dyrektor ośrodka inwestycji i transportu TVP odwołany. Co dalej z budową hali zdjęciowej na Woronicza?
Jarosław Ścisk, dyrektor ośrodka inwestycji i transportu Telewizji Polskiej, został w czwartek odwołany ze stanowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Został skierowany na emeryturę, choć wiek emerytalny osiągnął już cztery lata temu. Ścisk był nadzorcą największych inwestycji publicznego nadawcy, m.in. rozpoczętej w styczniu budowy hali zdjęciowej przy Woronicza.
więcej
|
Wystartowały zdjęcia do ,,Azji Express 3", Daria Ładocha gospodynią
Gospodynią trzeciej edycji programu „Azja Express” będzie Daria Ładocha - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym tygodniu wystartowały zdjęcia do programu, które realizowane są w Turcji, Gruzji i Uzbekistanie. Wśród uczestników show znajdą się m.in.: Reni Jusis, Paulina Krupińska i Adam Zdrójkowski.
więcej
|
,,Nasi w mundurach" w TTV. Gwiazdy odbędą szkolenie wojskowe
We wtorek, 25 października w TTV zadebiutuje nowy program „Nasi w mundurach", w którym gwiazdy stacji odbędą szkolenie wojskowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uczestnikami będą Jan Pirowski, Krzysztof Ufnal, Piotr „Stalowy" Sikora, Maciej Liziniewicz, Damian Nagana, Mateusz „Tarzan" Leśniak, Andrzej Gąsienica i Joachim Zeiske.
więcej
|
Canal+ dogadał się z Ekstraklasą. Jest wstępna umowa
Canal+ Polska porozumiał się z piłkarską Ekstraklasą co do umowy na transmisje z tych rozgrywek przez kolejne cztery sezony. Jeśli nadawca sprzeda sublicencję, pieniądze trafią do klubów.
więcej
|
Nowy cykl ,,Jedziemy na ryby" od 7 października w Polsat Play
Od 7 października w piątkowe wieczory Polsat Play emitować będzie nowy program „Jedziemy na ryby” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Warner Bros. Discovery znów na sprzedaż? David Zaslav zabrał głos
Szef koncernu Warner Bros. Discovery (do którego należy grupa TVN) zapewnił, że nie ma mowy o sprzedaży firmy, utworzonej wiosną br. z fuzji WarnerMedia i Discovery, nowemu inwestorowi.
więcej
|
Jarosław Pijanowski odchodzi z Vectry
Jarosław Pijanowski, dyrektor marketingu odchodzi z Vectry. Pracował tu blisko dwa lata.
więcej
|
Sportklub pozyskał prawa do australijskiej NBL
Stacja Sportklub pozyskała prawa do transmisji australijskiej NBL w sezonie 2022/2023. Rozgrywki pokazywane będą po raz pierwszy w historii polskiej telewizji.
więcej
|
Serial ,,Wywiad z wampirem" od 7 listopada w AMC (wideo)
Od 7 listopada w AMC będzie można oglądać nowy serial „Wywiad z wampirem”.
więcej
|
Nowa seria ,,Zbrodnia bez ciała" od 4 października w CBS Reality (zwiastun)
We wtorek, 4 października w CBS Reality zadebiutuje nowa serię true crime „Zbrodnia bez ciała”. Stacja udostępniła zwiastun produkcji.
więcej
|
LINK4 z nagrodą ZPP - Firma Przyjazna Klientom 2022 roku! LINK4 znalazł się w gronie laureatów Nagród Gospodarczych zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Firma Przyjazna Klientom. Prestiżowe wyróżnienia przyznaje co roku Związek Przedsiębiorców i Pracodawców za osiągnięcia w zakresie przedsiębiorczości lub jej wspierania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT zezwala na rozszczepienia programowe. Kołodziejski: Szansa dla stacji lokalnych
Choć przez lata KRRiT widziała zagrożenie w rozszczepieniach programowych ogólnopolskich stacji dla lokalnych nadawców, to teraz regulator zezwolił na nie. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zdradza, że to kolejny krok w kierunku reklamy adresowalnej, która poprawi sytuację lokalnych stacji.
więcej
|
|
Polskie Radio bez rekompensaty będzie mieć 187 mln zł straty
Polskie Radio spodziewa się że w br. przy 318,2 mln zł wpływów i 380,4 mln zł kosztów operacyjnych zanotuje 63,6 mln zł straty, ponad trzy raz więcej niż przed rokiem. Jeśli nadawca w przyszłym roku nie otrzyma rekompensaty abonamentowej, jego strata sięgnie 187 mln zł.
więcej
|
|
Zebrano pieniądze na posadzenie 3,57 ha lasu - teraz Radio 357 chce posadzić 7,35 ha
Społeczność Radia 357 w trzy dni zebrała pieniądze potrzebne do posadzenia 3,75 ha lasu. Dlatego radio zmienia teraz cel: do zasadzenia jest obecnie 7,35 ha drzewostanu. Do czwartku zebrano pieniądze potrzebne do zalesienia 4,5 hektara lasu - akcja rozwija się w błyskawicznym tempie.
więcej
|
|
Dziś pogrzeb Tomasza Wołka. W piątkowe poranki w TOK FM na razie dwoje komentatorów
W piątek, 30 września odbędzie się pogrzeb Tomasza Wołka, dziennikarza, publicysty i działacza opozycji w okresie PRL, który przez ostatnie 19 lat co piątek pojawiał się w "Poranku Radia TOK FM" w roli komentatora. Jacek Żakowski w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zapowiada, że na razie nie będzie poszerzać składu zapraszanych przez siebie publicystów.
więcej
|
|
Dziennikarze i publicyści Radia Poznań odznaczeni przez prezydenta
Złoty Krzyż Zasługi za działalność na rzecz rozwoju edukacji otrzymała w czwartek Barbara Miczko-Malcher, dziennikarka Radia Poznań. Srebrny Krzyż przypadł Romanowi Wawrzyniakowi i Witoldowi Gładkijemu, także z tej rozgłośni, a brązowe Krzyże publicyście - Łukaszowi Kaźmierczakowi i dyrektorowi programowemu radia, Arkadiuszowi Kozłowskiemu.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Meloradio awansowało na podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Rewolucja w reklamie telewizyjnej? Testy reklam adresowalnych w telewizji już za nami
Agencja mediowa GroupM w tym roku zrealizowała już pierwsze kampanie z wykorzystaniem systemu addressable TV, pozwalającego na podmianę reklamy w telewizji zależnie od lokalizacji odbiorcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Testy miały miejsce w naziemnym przekazie telewizji TVN, a także w serwisach streamingowych. Wśród reklamodawców, którzy wzięli udział w projekcie, była m.in. sieć Kaufland. Wkrótce zaprezentowana ma zostać oficjalna oferta usługi.
więcej
|
Finlandia i Jack Daniel's pracują z Grupą Freundschaft
Brown-Forman Polska, oddział Brown-Forman Corporation, jednego z najstarszych amerykańskich koncernów produkujących alkohole z segmentu premium, wybrał Grupę Freundschaft do obsługi marek Finlandia i Jack Daniel's.
więcej
|
Biedronka ze sklepem w eleganckiej galerii handlowej. Sieć odświeża format ultra mini
Biedronka ma obecnie około 100 sklepów w małym formacie nazywanym ultra mini. Sieć odświeżył ten format, otwierając sklep w warszawskiej Elektrowni Powiśle, designerskim centrum handlowym w Warszawie. Dotąd galeria wyróżniała się tym, że nie ma typowego supermarketu.
więcej
|
Jarosław Pijanowski odchodzi z Vectry
Jarosław Pijanowski, dyrektor marketingu odchodzi z Vectry. Pracował tu blisko dwa lata.
więcej
|
Sąd przyznał rację UOKiK: Biedronka ma zapłacić 115 mln zł kary za mylące oznaczanie cen
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał 115 mln zł grzywny nałożonej przez prezesa UOKiK na właściciela sieci Biedronka. Firmę ukarano za nieprawidłowe, mylące dla klientów oznaczanie cen produktów.
więcej
|
T-Mobile rusza w Polsce z własną marką smartfonów 5G
5 października, w ramach ogólnoeuropejskiej premiery, do salonów T-Mobile trafią pierwsze modele smartfonów własnej marki: T Phone 5G i T Phone Pro 5G. Stworzone zostały we współpracy z firmą Google. Mają zintegrowane funkcje Google i są kompatybilne z 5G. Po polskiej premierze smartfony trafią też do kilku innych krajów w Europie.
więcej
|
McDonald's reklamuje się w języku migowym
McDonald's uruchomił inkluzywną kampanię reklamową - w jej ramach marka nakręciła wideo z raperem Signmarkem z Finlandii. Artysta został pierwszym głuchym muzykiem, który podpisał kontrakt z wytwórnią Warner Music Group. W ramach promocji wykonał dżingla "I'm Lovin' It" w języku migowym.
więcej
|
Minionki na słodyczach Wedla
Marka E.Wedel podjęła współpracę ze studiem filmowym Universal, reprezentującym kultową markę Minionki. W wyniku wspólnie prowadzonych działań, na opakowaniach wybranych produktów z portfolio czekoladowej marki pojawiły się znani z filmu bohaterowie.
więcej
|
Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku
Aktor Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku, aby tworzyć deepfake – „cyfrowe bliźniaki” – amerykańskiej firmie technologicznej Deepcake.
więcej
|
,,Yet To Come" zespołu BTS w reklamie Hyundaia na Mundial
Przebojowy utwór „Yet To Come” zespołu BTS odradza się jako część kampanii Hyundaia “Goal of the Century”, związanej z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W oficjalnym teledysku została przedstawiona wizja Hyundaia, jako dostawcy rozwiązań inteligentnej mobilności.
więcej
|
Leo Burnett globalną agencją Jim Beam
Agencja reklamowa Leo Burnett (należy do Publicis Groupe) wygrała przetarg na globalną obsługę kreatywną burbonu marki Jim Beam (Beam Suntory).
więcej
|
Dove wprowadza grę wideo, by zwalczać stereotypy dotyczące piękna
Marka kosmetyczna Dove (Unilever) uruchomiła grę wideo, by walczyć ze stereotypami dotyczącymi piękna w wirtualnym świecie.
więcej
|
Adidas filmem animowanym oddaje hołd Realowi Madryt
Czerpiąc inspirację z japońskiego anime, Adidas stworzył krótki film, aby oddać hołd hiszpańskiemu klubowi piłkarskiemu Real Madryt i jego 120-letniej spuściźnie.
więcej
|
PlayStation Stars wystartował w Azji, wkrótce również w Polsce
Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała, że nowy program lojalnościowy PlayStation Stars zadebiutował właśnie na rynkach azjatyckich. Usługa trafi do Polski 13 października.
więcej
|
Philips to ,,Więcej niż generator pary"
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences - producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
więcej
|
Wawel promuje słodycze na wagę
Firma Wawel rozpoczęła ogólnopolską loterię słodyczy dostępnych na wagę. Do wygrania są nagrody dzienne i tygodniowe, a w finale 25 tys. zł.
więcej
|
Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii
"Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości" – pod takim hasłem marka Tefal promowana jest na rynkach zagranicznych. Kampanię zrealizowała agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris,
więcej
|
"Systemowy dom" w kampanii marek Isover i Rigips
Trwa kampania marek Isover i Rigips należących do grupy Saint Gobain, promująca systemowe rozwiązania dla poddaszy. Za strategię oraz obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.
więcej
|
Małgorzata Barcz-Wadas managerką konkursu Timecode Akcja Animacja
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Małgorzata Barcz - Wadas. Objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój projektu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.
więcej
|
LINK4 z nagrodą ZPP - Firma Przyjazna Klientom 2022 roku! LINK4 znalazł się w gronie laureatów Nagród Gospodarczych zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Firma Przyjazna Klientom. Prestiżowe wyróżnienia przyznaje co roku Związek Przedsiębiorców i Pracodawców za osiągnięcia w zakresie przedsiębiorczości lub jej wspierania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Vogue Polska" ograniczył stratę, wpływy 61 proc. w górę
Spółka Visteria wydająca polską edycję magazynu „Vogue” w ub.r. przy wzroście przychodów o 61 proc. do 22,3 mln zł zanotowała spadek straty netto z 3,2 do 1,7 mln zł.
więcej
|
Mata na okładce ,,Vogue Polska" wzbudza kontrowersje. "Jeszcze Vogue, czy już Bravo?"
Październikowy numer „Vogue Polska”, poświęcony tożsamości, ukazał się z dwiema okładkami: na jednej znalazła się pisarka Dorota Masłowska, na drugiej – raper Mata. Artysta nie udzielił też tradycyjnego wywiadu magazynowi, lecz przesłał swój manifest artystyczny. Jest pierwszym mężczyzną pojawiającym się solo na okładce rodzimej wersji "Vogue'a", a jego pojawienie się wywołało kontrowersje.
więcej
|
|
|
Spór w influencerskiej Ekipie: sześć osób chce odejść, spółka uważa, że nie mają prawa
Sześcioro influencerów tworzących Ekipę, m.in. Mini Majk, Poczciwy Krzychu, Marcysia i Tromba, wypowiedziało firmie umowy dotyczące zarządzania ich wizerunkami i kampaniami reklamowymi. Firma uważa, że nie mają do tego podstaw prawnych i chce rozmawiać o dalszej współpracy.
więcej
|
Wirtualna Polska za 95 mln zł kupiła większościowy pakiet akcji Audioteki
Spółka Stacja Służew należąca do holdingu Wirtualnej Polski dokupiła ponad 50 proc. akcji Audioteki, inwestując w nią łącznie 95,3 mln zł.
więcej
|
Allegro przecenione o 10 proc., chce rosnąć za granicą i w płatnościach
Po publikacji wyników z drugiego kwartału i obniżeniu swoich całorocznych prognoz Allegro zanotowało spadek kursu akcji o 10,3 proc. Nowy szef firmy wskazał trzy główne priorytety: rozwój niektórych segmentów produktów, ekspansja za granicą oraz nowe usługi z obszaru fintech.
więcej
|
Ania Gotuje przed Smakerem i Kwestią Smaku, w dół Smakosze
Najpopularniejszą witryną kulinarną pozostaje blog AniaGotuje.pl, ma wyższą odwiedzalność niż Smaker.pl i KwestiaSmaku.com. Duży spadek wyników zanotowały Smakosze.pl.
więcej
|
Google zamyka serwis Stadia
Google podjął decyzję o zamknięciu usługi dedykowanej grom wideo Stadia, przyznając, że nie spełniła pokładanych w niej oczekiwań.
więcej
|
Trzy czwarte Polaków kupuje online
Odsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online ustabilizował się i wynosi obecnie 77 proc., przy czym znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75 proc.) niż zagranicznych (32 proc.) - wynika z raportu Gemius/PBI „E-commerce w Polsce 2022”.
więcej
|
Z CCC odchodzi wiceprezes Adam Marciniak
Adam Marciniak po roku pracy zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa firmy obuwniczo-odzieżowej CCC.
więcej
|
Filmowy hit Netfliksa z antysemickimi wątkami? Poszło o łańcuszek z Gwiazdą Dawida
Postać będąca czarnym charakterem w filmie "Zróbmy zemstę", który jest obecnie najpopularniejszą produkcją anglojęzyczną na Netfliksie, ma na szyi łańcuszek z Gwiazdą Dawida i mówi w jidysz. Dla części widzów to wystarczający dowód, że twórcy filmu chcieli pokazać Żyda jako negatywną postać.
więcej
|
Instagram na stałe zablokował stronę Pornhub
Instagram (należący do Meta) trwale usunął konto strony Pornhub z powodu powtarzających się naruszeń zasad społeczności.
więcej
|
"Dahmer - Potwór" już bez oznakowania LGBTQ+. Netflix posłuchał widzów
Na skutek protestów widzów Netflix usunął serial "Dahmer. Potwór: Historia Jeffreya Dahmera" z kategorii produkcji LGBTQ+.
więcej
|
TikTok w drugim kwartale roku usunął 113 mln filmów łamiących zasady społeczności
TikTok usunął globalnie w drugim kwartale 2022 r. ponad 113 mln filmów za naruszenie zasad społeczności lub warunków świadczenia usług, co odpowiadało za około 1 proc. wszystkich przesłanych materiałów wideo. Większość treści zostało usuniętych zanim ktokolwiek je zgłosił.
więcej
|
Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów we Wrocławiu
Aplikacja Jakdojade rusza ze sprzedażą biletów we Wrocławiu. Od teraz jej użytkownicy kupią bilety jednorazowe i okresowe na wrocławską komunikację miejską.
więcej
|
Allegro z kwartalną stratą i o 250 mln zł wyższymi kosztami dostaw. Prognozy w dół
W pierwszej połowie br. grupa Allegro przy wzroście wpływów o 18,8 proc. do 2,99 mld zł zanotowała wzrost wydatków operacyjnych o 41,2 proc., głównie wskutek o połowę wyższych kosztów dostaw. Rentowność obniżyły straty Mall Group i WE|DO CZ. Firma obniżyła prognozę swoich całorocznych przychodów i zysku.
więcej
|
LINK4 z nagrodą ZPP - Firma Przyjazna Klientom 2022 roku! LINK4 znalazł się w gronie laureatów Nagród Gospodarczych zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Firma Przyjazna Klientom. Prestiżowe wyróżnienia przyznaje co roku Związek Przedsiębiorców i Pracodawców za osiągnięcia w zakresie przedsiębiorczości lub jej wspierania. materiał partnerskiwięcej |
|
|