Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 30 Września 2022
 
 
 
Dyrektor ośrodka inwestycji i transportu TVP odwołany. Co dalej z budową hali zdjęciowej na Woronicza?
 
Jarosław Ścisk, dyrektor ośrodka inwestycji i transportu Telewizji Polskiej, został w czwartek odwołany ze stanowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Został skierowany na emeryturę, choć wiek emerytalny osiągnął już cztery lata temu. Ścisk był nadzorcą największych inwestycji publicznego nadawcy, m.in. rozpoczętej w styczniu budowy hali zdjęciowej przy Woronicza. więcej
 
 
KRRiT zezwala na rozszczepienia programowe. Kołodziejski: Szansa dla stacji lokalnych
 
Choć przez lata KRRiT widziała zagrożenie w rozszczepieniach programowych ogólnopolskich stacji dla lokalnych nadawców, to teraz regulator zezwolił na nie. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zdradza, że to kolejny krok w kierunku reklamy adresowalnej, która poprawi sytuację lokalnych stacji. więcej
 
 
Spór w influencerskiej Ekipie: sześć osób chce odejść, spółka uważa, że nie mają prawa
 
Sześcioro influencerów tworzących Ekipę, m.in. Mini Majk, Poczciwy Krzychu, Marcysia i Tromba, wypowiedziało firmie umowy dotyczące zarządzania ich wizerunkami i kampaniami reklamowymi. Firma uważa, że nie mają do tego podstaw prawnych i chce rozmawiać o dalszej współpracy. więcej
 
 
Polskie Radio bez rekompensaty będzie mieć 187 mln zł straty
 
Polskie Radio spodziewa się że w br. przy 318,2 mln zł wpływów i 380,4 mln zł kosztów operacyjnych zanotuje 63,6 mln zł straty, ponad trzy raz więcej niż przed rokiem. Jeśli nadawca w przyszłym roku nie otrzyma rekompensaty abonamentowej, jego strata sięgnie 187 mln zł. więcej
 
 
Wystartowały zdjęcia do ,,Azji Express 3", Daria Ładocha gospodynią
 
Gospodynią trzeciej edycji programu „Azja Express” będzie Daria Ładocha - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym tygodniu wystartowały zdjęcia do programu, które realizowane są w Turcji, Gruzji i Uzbekistanie. Wśród uczestników show znajdą się m.in.: Reni Jusis, Paulina Krupińska i Adam Zdrójkowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN i T-Mobile najbliżej podatku od nadzwyczajnych zysków. Nie zapłacą go Plus, Orange i Play więcej
 
TVP Nauka w telewizji naziemnej i kablówkach. Koszt 40 mln zł. ,,Chcemy zachwycić obrazem" więcej
 
Plany Polskiego Radia na 2023 rok. Jedynka powalczy o młodszych słuchaczy, w Trójce wróci "Powtórka z rozrywki" więcej
 
Prezes TVP powołał pełnomocników zarządu. Olechowski i Kuczkowski z szerokimi kompetencjami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Key Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Graphic Designer AE Smakjam
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Koordynator Działu Programowego (m/k) Kino Polska TV SA
Producent telewizyjno - filmowy (m/k) Kino Polska TV SA
Wydawca/ Wydawczyni Strony Głównej Onet Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Account Director McCANN
Copywriter/ Content creator Peppermint powered by Quad
DYREKTOR DS. REKLAMY I SPONSORINGU STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Dyrektor ośrodka inwestycji i transportu TVP odwołany. Co dalej z budową hali zdjęciowej na Woronicza?

Jarosław Ścisk, dyrektor ośrodka inwestycji i transportu Telewizji Polskiej, został w czwartek odwołany ze stanowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Został skierowany na emeryturę, choć wiek emerytalny osiągnął już cztery lata temu. Ścisk był nadzorcą największych inwestycji publicznego nadawcy, m.in. rozpoczętej w styczniu budowy hali zdjęciowej przy Woronicza. więcej

Wystartowały zdjęcia do ,,Azji Express 3", Daria Ładocha gospodynią

Gospodynią trzeciej edycji programu „Azja Express” będzie Daria Ładocha - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym tygodniu wystartowały zdjęcia do programu, które realizowane są w Turcji, Gruzji i Uzbekistanie. Wśród uczestników show znajdą się m.in.: Reni Jusis, Paulina Krupińska i Adam Zdrójkowski. więcej

,,Nasi w mundurach" w TTV. Gwiazdy odbędą szkolenie wojskowe

We wtorek, 25 października w TTV zadebiutuje nowy program „Nasi w mundurach", w którym gwiazdy stacji odbędą szkolenie wojskowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uczestnikami będą Jan Pirowski, Krzysztof Ufnal, Piotr „Stalowy" Sikora, Maciej Liziniewicz, Damian Nagana, Mateusz „Tarzan" Leśniak, Andrzej Gąsienica i Joachim Zeiske. więcej

Canal+ dogadał się z Ekstraklasą. Jest wstępna umowa

Canal+ Polska porozumiał się z piłkarską Ekstraklasą co do umowy na transmisje z tych rozgrywek przez kolejne cztery sezony. Jeśli nadawca sprzeda sublicencję, pieniądze trafią do klubów. więcej

Nowy cykl ,,Jedziemy na ryby" od 7 października w Polsat Play

Od 7 października w piątkowe wieczory Polsat Play emitować będzie nowy program „Jedziemy na ryby” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Warner Bros. Discovery znów na sprzedaż? David Zaslav zabrał głos

Szef koncernu Warner Bros. Discovery (do którego należy grupa TVN) zapewnił, że nie ma mowy o sprzedaży firmy, utworzonej wiosną br. z fuzji WarnerMedia i Discovery, nowemu inwestorowi. więcej

Jarosław Pijanowski odchodzi z Vectry

Jarosław Pijanowski, dyrektor marketingu odchodzi z Vectry. Pracował tu blisko dwa lata. więcej

Sportklub pozyskał prawa do australijskiej NBL

Stacja Sportklub pozyskała prawa do transmisji australijskiej NBL w sezonie 2022/2023. Rozgrywki pokazywane będą po raz pierwszy w historii polskiej telewizji. więcej

Serial ,,Wywiad z wampirem" od 7 listopada w AMC (wideo)

Od 7 listopada w AMC będzie można oglądać nowy serial „Wywiad z wampirem”. więcej

Nowa seria ,,Zbrodnia bez ciała" od 4 października w CBS Reality (zwiastun)

We wtorek, 4 października w CBS Reality zadebiutuje nowa serię true crime „Zbrodnia bez ciała”. Stacja udostępniła zwiastun produkcji. więcej

LINK4 z nagrodą ZPP - Firma Przyjazna Klientom 2022 roku!

LINK4 znalazł się w gronie laureatów Nagród Gospodarczych zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Firma Przyjazna Klientom. Prestiżowe wyróżnienia przyznaje co roku Związek Przedsiębiorców i Pracodawców za osiągnięcia w zakresie przedsiębiorczości lub jej wspierania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT zezwala na rozszczepienia programowe. Kołodziejski: Szansa dla stacji lokalnych

Choć przez lata KRRiT widziała zagrożenie w rozszczepieniach programowych ogólnopolskich stacji dla lokalnych nadawców, to teraz regulator zezwolił na nie. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zdradza, że to kolejny krok w kierunku reklamy adresowalnej, która poprawi sytuację lokalnych stacji. więcej

 
Polskie Radio bez rekompensaty będzie mieć 187 mln zł straty

Polskie Radio spodziewa się że w br. przy 318,2 mln zł wpływów i 380,4 mln zł kosztów operacyjnych zanotuje 63,6 mln zł straty, ponad trzy raz więcej niż przed rokiem. Jeśli nadawca w przyszłym roku nie otrzyma rekompensaty abonamentowej, jego strata sięgnie 187 mln zł. więcej

 
Zebrano pieniądze na posadzenie 3,57 ha lasu - teraz Radio 357 chce posadzić 7,35 ha

Społeczność Radia 357 w trzy dni zebrała pieniądze potrzebne do posadzenia 3,75 ha lasu. Dlatego radio zmienia teraz cel: do zasadzenia jest obecnie 7,35 ha drzewostanu. Do czwartku zebrano pieniądze potrzebne do zalesienia 4,5 hektara lasu - akcja rozwija się w błyskawicznym tempie. więcej

 
Dziś pogrzeb Tomasza Wołka. W piątkowe poranki w TOK FM na razie dwoje komentatorów

W piątek, 30 września odbędzie się pogrzeb Tomasza Wołka, dziennikarza, publicysty i działacza opozycji w okresie PRL, który przez ostatnie 19 lat co piątek pojawiał się w "Poranku Radia TOK FM" w roli komentatora. Jacek Żakowski w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zapowiada, że na razie nie będzie poszerzać składu zapraszanych przez siebie publicystów. więcej

 
Dziennikarze i publicyści Radia Poznań odznaczeni przez prezydenta

Złoty Krzyż Zasługi za działalność na rzecz rozwoju edukacji otrzymała w czwartek Barbara Miczko-Malcher, dziennikarka Radia Poznań. Srebrny Krzyż przypadł Romanowi Wawrzyniakowi i Witoldowi Gładkijemu, także z tej rozgłośni, a brązowe Krzyże  publicyście - Łukaszowi Kaźmierczakowi i dyrektorowi programowemu radia, Arkadiuszowi Kozłowskiemu. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Meloradio awansowało na podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rewolucja w reklamie telewizyjnej? Testy reklam adresowalnych w telewizji już za nami

Agencja mediowa GroupM w tym roku zrealizowała już pierwsze kampanie z wykorzystaniem systemu addressable TV, pozwalającego na podmianę reklamy w telewizji zależnie od lokalizacji odbiorcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Testy miały miejsce w naziemnym przekazie telewizji TVN, a także w serwisach streamingowych. Wśród reklamodawców, którzy wzięli udział w projekcie, była m.in. sieć Kaufland. Wkrótce zaprezentowana ma zostać oficjalna oferta usługi. więcej

Finlandia i Jack Daniel's pracują z Grupą Freundschaft

Brown-Forman Polska, oddział Brown-Forman Corporation, jednego z najstarszych amerykańskich koncernów produkujących alkohole z segmentu premium, wybrał Grupę Freundschaft do obsługi marek Finlandia i Jack Daniel's. więcej

Biedronka ze sklepem w eleganckiej galerii handlowej. Sieć odświeża format ultra mini

Biedronka ma obecnie około 100 sklepów w małym formacie nazywanym ultra mini. Sieć odświeżył ten format, otwierając sklep w warszawskiej Elektrowni Powiśle, designerskim centrum handlowym w Warszawie. Dotąd galeria wyróżniała się tym, że nie ma typowego supermarketu. więcej

Jarosław Pijanowski odchodzi z Vectry

Jarosław Pijanowski, dyrektor marketingu odchodzi z Vectry. Pracował tu blisko dwa lata. więcej

Sąd przyznał rację UOKiK: Biedronka ma zapłacić 115 mln zł kary za mylące oznaczanie cen

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał 115 mln zł grzywny nałożonej przez prezesa UOKiK na właściciela sieci Biedronka. Firmę ukarano za nieprawidłowe, mylące dla klientów oznaczanie cen produktów. więcej

T-Mobile rusza w Polsce z własną marką smartfonów 5G

5 października, w ramach ogólnoeuropejskiej premiery, do salonów T-Mobile trafią pierwsze modele smartfonów własnej marki: T Phone 5G i T Phone Pro 5G. Stworzone zostały we współpracy z firmą Google. Mają zintegrowane funkcje Google i są kompatybilne z 5G. Po polskiej premierze smartfony trafią też do kilku innych krajów w Europie. więcej

McDonald's reklamuje się w języku migowym

McDonald's uruchomił inkluzywną kampanię reklamową - w jej ramach marka nakręciła wideo z raperem Signmarkem z Finlandii. Artysta został pierwszym głuchym muzykiem, który podpisał kontrakt z wytwórnią Warner Music Group. W ramach promocji wykonał dżingla "I'm Lovin' It" w języku migowym. więcej

Minionki na słodyczach Wedla

Marka E.Wedel podjęła współpracę ze studiem filmowym Universal, reprezentującym kultową markę Minionki. W wyniku wspólnie prowadzonych działań, na opakowaniach wybranych produktów z portfolio czekoladowej marki pojawiły się znani z filmu bohaterowie. więcej

Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku

Aktor Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku, aby tworzyć deepfake – „cyfrowe bliźniaki” – amerykańskiej firmie technologicznej Deepcake. więcej

,,Yet To Come" zespołu BTS w reklamie Hyundaia na Mundial

Przebojowy utwór „Yet To Come” zespołu BTS odradza się jako część kampanii Hyundaia “Goal of the Century”, związanej z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W oficjalnym teledysku została przedstawiona wizja Hyundaia, jako dostawcy rozwiązań inteligentnej mobilności. więcej

Leo Burnett globalną agencją Jim Beam

Agencja reklamowa Leo Burnett (należy do Publicis Groupe) wygrała przetarg na globalną obsługę kreatywną burbonu marki Jim Beam (Beam Suntory). więcej

Dove wprowadza grę wideo, by zwalczać stereotypy dotyczące piękna

Marka kosmetyczna Dove (Unilever) uruchomiła grę wideo, by walczyć ze stereotypami dotyczącymi piękna w wirtualnym świecie. więcej

Adidas filmem animowanym oddaje hołd Realowi Madryt

Czerpiąc inspirację z japońskiego anime, Adidas stworzył krótki film, aby oddać hołd hiszpańskiemu klubowi piłkarskiemu Real Madryt i jego 120-letniej spuściźnie. więcej

PlayStation Stars wystartował w Azji, wkrótce również w Polsce

Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała, że nowy program lojalnościowy PlayStation Stars zadebiutował właśnie na rynkach azjatyckich. Usługa trafi do Polski 13 października. więcej

Philips to ,,Więcej niż generator pary"

Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences - producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000. więcej

Wawel promuje słodycze na wagę

Firma Wawel rozpoczęła ogólnopolską loterię słodyczy dostępnych na wagę. Do wygrania są nagrody dzienne i tygodniowe, a w finale 25 tys. zł. więcej

Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii

"Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości" – pod takim hasłem marka Tefal promowana jest na rynkach zagranicznych. Kampanię zrealizowała agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris, więcej

"Systemowy dom" w kampanii marek Isover i Rigips

Trwa kampania marek Isover i Rigips należących do grupy Saint Gobain, promująca systemowe rozwiązania dla poddaszy. Za strategię oraz obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice. więcej

Małgorzata Barcz-Wadas managerką konkursu Timecode Akcja Animacja

Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Małgorzata Barcz - Wadas. Objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój projektu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode. więcej

LINK4 z nagrodą ZPP - Firma Przyjazna Klientom 2022 roku!

LINK4 znalazł się w gronie laureatów Nagród Gospodarczych zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Firma Przyjazna Klientom. Prestiżowe wyróżnienia przyznaje co roku Związek Przedsiębiorców i Pracodawców za osiągnięcia w zakresie przedsiębiorczości lub jej wspierania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Vogue Polska" ograniczył stratę, wpływy 61 proc. w górę

Spółka Visteria wydająca polską edycję magazynu „Vogue” w ub.r. przy wzroście przychodów o 61 proc. do 22,3 mln zł zanotowała spadek straty netto z 3,2 do 1,7 mln zł. więcej

Mata na okładce ,,Vogue Polska" wzbudza kontrowersje. "Jeszcze Vogue, czy już Bravo?"

Październikowy numer „Vogue Polska”, poświęcony tożsamości, ukazał się z dwiema okładkami: na jednej znalazła się pisarka Dorota Masłowska, na drugiej – raper Mata. Artysta nie udzielił też tradycyjnego wywiadu magazynowi, lecz przesłał swój manifest artystyczny. Jest pierwszym mężczyzną pojawiającym się solo na okładce rodzimej wersji "Vogue'a", a jego pojawienie się wywołało kontrowersje. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Spór w influencerskiej Ekipie: sześć osób chce odejść, spółka uważa, że nie mają prawa

Sześcioro influencerów tworzących Ekipę, m.in. Mini Majk, Poczciwy Krzychu, Marcysia i Tromba, wypowiedziało firmie umowy dotyczące zarządzania ich wizerunkami i kampaniami reklamowymi. Firma uważa, że nie mają do tego podstaw prawnych i chce rozmawiać o dalszej współpracy. więcej

Wirtualna Polska za 95 mln zł kupiła większościowy pakiet akcji Audioteki

Spółka Stacja Służew należąca do holdingu Wirtualnej Polski dokupiła ponad 50 proc. akcji Audioteki, inwestując w nią łącznie 95,3 mln zł. więcej

Allegro przecenione o 10 proc., chce rosnąć za granicą i w płatnościach

Po publikacji wyników z drugiego kwartału i obniżeniu swoich całorocznych prognoz Allegro zanotowało spadek kursu akcji o 10,3 proc. Nowy szef firmy wskazał trzy główne priorytety: rozwój niektórych segmentów produktów, ekspansja za granicą oraz nowe usługi z obszaru fintech. więcej

Ania Gotuje przed Smakerem i Kwestią Smaku, w dół Smakosze

Najpopularniejszą witryną kulinarną pozostaje blog AniaGotuje.pl, ma wyższą odwiedzalność niż Smaker.pl i KwestiaSmaku.com. Duży spadek wyników zanotowały Smakosze.pl. więcej

Google zamyka serwis Stadia

Google podjął decyzję o zamknięciu usługi dedykowanej grom wideo Stadia, przyznając, że nie spełniła pokładanych w niej oczekiwań. więcej

Trzy czwarte Polaków kupuje online

Odsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online ustabilizował się i wynosi obecnie 77 proc., przy czym znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75 proc.) niż zagranicznych (32 proc.) - wynika z raportu Gemius/PBI „E-commerce w Polsce 2022”. więcej

Z CCC odchodzi wiceprezes Adam Marciniak

Adam Marciniak po roku pracy zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa firmy obuwniczo-odzieżowej CCC. więcej

Filmowy hit Netfliksa z antysemickimi wątkami? Poszło o łańcuszek z Gwiazdą Dawida

Postać będąca czarnym charakterem w filmie "Zróbmy zemstę", który jest obecnie najpopularniejszą produkcją anglojęzyczną na Netfliksie, ma na szyi łańcuszek z Gwiazdą Dawida i mówi w jidysz. Dla części widzów to wystarczający dowód, że twórcy filmu chcieli pokazać Żyda jako negatywną postać. więcej

Instagram na stałe zablokował stronę Pornhub

Instagram (należący do Meta) trwale usunął konto strony Pornhub z powodu powtarzających się naruszeń zasad społeczności. więcej

"Dahmer - Potwór" już bez oznakowania LGBTQ+. Netflix posłuchał widzów

Na skutek protestów widzów Netflix usunął serial "Dahmer. Potwór: Historia Jeffreya Dahmera" z kategorii produkcji LGBTQ+. więcej

TikTok w drugim kwartale roku usunął 113 mln filmów łamiących zasady społeczności

TikTok usunął globalnie w drugim kwartale 2022 r. ponad 113 mln filmów za naruszenie zasad społeczności lub warunków świadczenia usług, co odpowiadało za około 1 proc. wszystkich przesłanych materiałów wideo. Większość treści zostało usuniętych zanim ktokolwiek je zgłosił. więcej

Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów we Wrocławiu

Aplikacja Jakdojade rusza ze sprzedażą biletów we Wrocławiu. Od teraz jej użytkownicy kupią bilety jednorazowe i okresowe na wrocławską komunikację miejską. więcej

Allegro z kwartalną stratą i o 250 mln zł wyższymi kosztami dostaw. Prognozy w dół

W pierwszej połowie br. grupa Allegro przy wzroście wpływów o 18,8 proc. do 2,99 mld zł zanotowała wzrost wydatków operacyjnych o 41,2 proc., głównie wskutek o połowę wyższych kosztów dostaw. Rentowność obniżyły straty Mall Group i WE|DO CZ. Firma obniżyła prognozę swoich całorocznych przychodów i zysku. więcej

LINK4 z nagrodą ZPP - Firma Przyjazna Klientom 2022 roku!

LINK4 znalazł się w gronie laureatów Nagród Gospodarczych zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Firma Przyjazna Klientom. Prestiżowe wyróżnienia przyznaje co roku Związek Przedsiębiorców i Pracodawców za osiągnięcia w zakresie przedsiębiorczości lub jej wspierania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kantar Public został wyodrębniony z Kantar Polska

Wywodzący się m.in. z firmy OBOP, działający do tej pory w ramach Kantar Polska, zespół Kantar Public stał się niezależną firmą, specjalizującą się w badaniach społecznych i badaniach opinii publicznej. Na czele firmy stoi Urszula Krassowska. więcej

Co trzeci badany Polak nie zareagowałby na mobbing bojąc się zemsty mobbera

33 proc. badanych pracowników w Polsce nie zrobiłoby zupełnie nic, gdyby w swoim miejscu pracy doznało mobbingu. Najczęstszym powodem bierności jest obawa przed zemstą mobbera lub przełożonych - wynika z badania. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Havas PR Warsaw obsługuje fintech Klarna

Do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Klarna - globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa. więcej

Mood Scent Bar klientem Lepont

Mood Scent Bar, perfumeria oferująca niszowe zapachy, powierzyła obsługę komunikacyjną agencji public relations Lepont. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Wirtualna Polska za 95 mln zł kupiła większościowy pakiet akcji Audioteki
Orange Polska podnosi ceny
Google zamyka serwis Stadia
Z CCC odchodzi wiceprezes Adam Marciniak
Instagram na stałe zablokował stronę Pornhub
T-Mobile rusza w Polsce z własną marką smartfonów 5G
TikTok w drugim kwartale roku usunął 113 mln filmów łamiących zasady społeczności
Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów we Wrocławiu
PlayStation Stars wystartował w Azji, wkrótce również w Polsce
Picie kawy ma związek z długowiecznością i chroni serce
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj