Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 16 Listopada 2022
 
 
 
Mundial na czterech kanałach TVP i w internecie. "Skumulowana widownia będzie rekordowa"
 
64 mecze na żywo, programy specjalne, dwa studia i cztery kanały, w tym jeden w jakości 4K – tak w Telewizji Polskiej wyglądać będą mistrzostwa świata w piłce nożnej, które ruszają 20 listopada. - Wysyłamy do Kataru delegację liczącą ponad czterdzieści osób. W momencie, w którym reprezentacja Polski odpadnie z mundialu, większość z nich wróci do Polski - mówi Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. Liczy on na to, że wyniki oglądalności imprezy będą zbliżone do widowni poprzedniego mundialu. więcej
 
 
Serwis sportowy po ,,Faktach" TVN od Eurosportu, węższa współpraca z Canal+
 
Od lutego serwis sportowy po głównym wydaniu „Faktów” TVN będzie przygotowany przez Eurosport Polska, nadawca zakończy współpracę w tym zakresie z Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Canal+ Sport rozstaje się właśnie dziennikarz Piotr Salak. więcej
 
 
TVP planuje na głównych antenach minimum 836 godz. produkcji z regionów
 
Władze Telewizji Polskiej ustaliły, że w przyszłym roku w TVP1, TVP2 i TVP Polonia zostanie wyemitowanych przynajmniej 836 godz. produkcji zrealizowanych przez jej ośrodki regionalne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP opuści MUX-8? Jest wniosek o zmianę rezerwacji
 
Spółka Emitel złożyła w Urzędzie Komunikacji Elektroniczej wniosek o zmianę decyzji rezerwacyjnej dotyczącej MUX-8. Zakłada on, że w przypadku zaniechania emisji kanałów TVP na tym multipleksie miejsca przez nie zwolnione przypadną podmiotom, które dostaną koncesję. więcej
 
 
Polsat mundialu w TVP się nie boi. "Skorygowaliśmy ceny"
 
Grupa Cyfrowy Polsat pytana o wzrostu cen usług satelitarnych i streamingowych, mówi o "skorygowaniu cen". Nadawca nie boi się spadków oglądalności swoich kanałów w związku z transmisją mundialu w Katarze przez TVP. - Pamiętajmy, że to inna strefa czasowa, tak że nie jest to tak atrakcyjne, jak mogłoby być - zaznaczył Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dariusz Szpakowski: Katar to mój ostatni mundial więcej
 
30,2 proc. udziału RMF FM. Jedynka i TOK FM z największymi wzrostami, zyskała także Trójka więcej
 
Metamorfoza pilotów do telewizorów. Szkocka skóra, dzwonek i analiza wielkości salonu więcej
 
Twórcy "Wielkiej wody" bez tantiem od Netfliksa. Winne są polskie przepisy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
REALIZATOR OPRAWY I PRODUKCJI MWE NETWORKS
Specjalista ds. Kanałów Muzycznych MWE NETWORKS
Specjalista/menadżer ds. zakupów i ramówek MWE NETWORKS
Dyrektor Działu Klientów Bezpośrednich Grupa ZPR Media
Manager ds. sprzedaży powierzchni online Grupa ZPR Media
Dziennikarz serwisu superbiz.pl Grupa ZPR Media
Graphic / Motion Designer (m/k) Kino Polska TV SA
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Producent telewizyjno - filmowy (m/k) Kino Polska TV SA
Specjalist(k)a ds. Social Media / Social Media Specialist Kino Polska TV SA
Manager ds. zakupów programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Mundial na czterech kanałach TVP i w internecie. "Skumulowana widownia będzie rekordowa"

64 mecze na żywo, programy specjalne, dwa studia i cztery kanały, w tym jeden w jakości 4K – tak w Telewizji Polskiej wyglądać będą mistrzostwa świata w piłce nożnej, które ruszają 20 listopada. - Wysyłamy do Kataru delegację liczącą ponad czterdzieści osób. W momencie, w którym reprezentacja Polski odpadnie z mundialu, większość z nich wróci do Polski - mówi Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. Liczy on na to, że wyniki oglądalności imprezy będą zbliżone do widowni poprzedniego mundialu. więcej

Serwis sportowy po ,,Faktach" TVN od Eurosportu, węższa współpraca z Canal+

Od lutego serwis sportowy po głównym wydaniu „Faktów” TVN będzie przygotowany przez Eurosport Polska, nadawca zakończy współpracę w tym zakresie z Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Canal+ Sport rozstaje się właśnie dziennikarz Piotr Salak. więcej

TVP planuje na głównych antenach minimum 836 godz. produkcji z regionów

Władze Telewizji Polskiej ustaliły, że w przyszłym roku w TVP1, TVP2 i TVP Polonia zostanie wyemitowanych przynajmniej 836 godz. produkcji zrealizowanych przez jej ośrodki regionalne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP opuści MUX-8? Jest wniosek o zmianę rezerwacji

Spółka Emitel złożyła w Urzędzie Komunikacji Elektroniczej wniosek o zmianę decyzji rezerwacyjnej dotyczącej MUX-8. Zakłada on, że w przypadku zaniechania emisji kanałów TVP na tym multipleksie miejsca przez nie zwolnione przypadną podmiotom, które dostaną koncesję. więcej

Polsat mundialu w TVP się nie boi. "Skorygowaliśmy ceny"

Grupa Cyfrowy Polsat pytana o wzrostu cen usług satelitarnych i streamingowych, mówi o "skorygowaniu cen". Nadawca nie boi się spadków oglądalności swoich kanałów w związku z transmisją mundialu w Katarze przez TVP. - Pamiętajmy, że to inna strefa czasowa, tak że nie jest to tak atrakcyjne, jak mogłoby być - zaznaczył Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat. więcej

Szef KRRiT zapowiada walkę z dezinformacją i hejtem w mediach. Powstanie kodeks dobrych praktyk dziennikarstwa informacyjnego i publicystyki

Nowo powołana Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji spotkała się we wtorek z senacką Komisją Kultury i Środków Przekazu. Podczas dyskusji przewodniczący Rady Maciej Świrski zapowiedział m.in. walkę z dezinformacją i hejtem w mediach oraz sformułowanie kodeksu dobrych praktyk dziennikarstwa informacyjnego i publicystyki. Na spotkaniu poruszano także m.in. kwestie koncesji dla TVN czy roli mediów publicznych w obliczu przyszłorocznych wyborów. więcej

Były dziennikarz TVP żąda od publicznego nadawcy ponad 170 tys. zł

Adam Mokrzycki, były dziennikarz TVP3 Rzeszów, który rok temu prawomocnie wygrał proces z Telewizją Polską o przywrócenie do pracy, ponownie wniósł pozew do sądu pracy przeciwko nadawcy. Dziennikarz żąda sprostowania świadectwa pracy i zwrotu zaległych pensji i dodatków, których kwotę wyliczył na ponad 178 tys. zł. TVP - jak twierdzi - najpierw przystała na jego warunki, potem się z ustaleń wycofała. - Zostałem ograny przez telewizję, domagam się tego, co moje - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Sport" TVP1 emitowany po ,,Wiadomościach" zyskał 400 tys. widzów i znacznie zwiększył rynkowe udziały

Serwis sportowy TVP1 emitowany po „Wiadomościach” ogląda średnio 1,33 mln osób. Jest to o 394 tys. widzów więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy audycja emitowana była przed dziennikiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Monika Majewska w TVP Info także we ,,Wstaje dzień"

Dziennikarka TVP Info Monika Majewska dołączyła do grona prowadzących poranne pasmo „Wstaje dzień”. Ze stacją jest związana od wiosny br. więcej

Polska edycja ,,Celebs go dating" w Eska TV

W środę, 16 listopada w Eska TV zadebiutuje nowy program „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw”. Uczestnikami w projekcie będą m.in. Rafał Jonkisz, Monika Miller i Sylwia Madeńska. W roli psychologów pojawią się Barbara Strójwąs i Marcin Mańka, a ich asystentem będzie Łukasz Darłak. więcej

,,I tak po prostu..." HBO wraca z drugim sezonem. Czy kontynuacja ma sens?

Serial „I tak po prostu…” od HBO, nawiązuje do wielkiego poprzednika, czyli „Seksu w wielkim mieście”. Mimo chłodnego przyjęcia pierwszego sezonu produkcji, właśnie trwają prace nad drugą odsłoną. Przypominamy powody, dla których powrót Carrie Bradshaw nie spotkał się z entuzjazmem fanów.   więcej

Stacja TVP 4K w kolejnej sieci kablowej

Wywodzący się z Poznania operator kablowy Inea włączy do swojej oferty kanał TVP 4K - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To już trzecia duża sieć kablowa, w której znajdzie się uruchamiana specjalnie na mundial stacja. więcej

Cyfrowy Polsat przewiduje stabilizację rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku

Grupa Cyfrowy Polsat spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku, po szacowanym na około 1,3 proc. jego spadku w 2022 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski. więcej

Koniec Eurosport Playera, Eurosport tylko w pakietach na Playerze

W połowie stycznia zniknie platforma subskrypcyjna Eurosport Player. Treści z niej będą dostępne w pakietach na platformie Player (TVN Warner Bros. Discovery). więcej

Dariusz Szpakowski: Katar to mój ostatni mundial

Komentator piłkarski TVP Dariusz Szpakowski zapowiedział, że zaczynające się w niedziele mistrzostwa świata to ostatni mundial, przy którym będzie pracował jako dziennikarz. Szpakowski relacjonował wszystkie mundiale od 1978 roku, z TVP jest związany od 1983 roku. więcej

Hiszpański nadawca pokaże mundial w jakości 4K w telewizji naziemnej

Hiszpański publiczny nadawca RTVE część meczów MŚ w piłce nożnej Katar 2022 pokaże w jakości 4K w naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Turniej darta PDC European Tour od przyszłego roku w Viaplay

PDC European Tour w Viaplay będzie można oglądać od lutego 2023 roku. więcej

Play i UPC Polska mają 18,8 mln klientów. Czują wzrost cen prądu i pensji

W zeszłym kwartale grupa kapitałowa P4, do której należą Play, UPC Polska i Virgin Mobile, przy wzroście przychodów z 1,83 do 2,42 mld zł osiągnęła 979 mln zł zysku EBITDAaL. Firma miała 16,79 mln klientów usług mobilnych i 1,97 mln korzystających z usług stacjonarnych. więcej

Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka

Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Szef KRRiT zapowiada walkę z dezinformacją i hejtem w mediach. Powstanie kodeks dobrych praktyk dziennikarstwa informacyjnego i publicystyki

Nowo powołana Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji spotkała się we wtorek z senacką Komisją Kultury i Środków Przekazu. Podczas dyskusji przewodniczący Rady Maciej Świrski zapowiedział m.in. walkę z dezinformacją i hejtem w mediach oraz sformułowanie kodeksu dobrych praktyk dziennikarstwa informacyjnego i publicystyki. Na spotkaniu poruszano także m.in. kwestie koncesji dla TVN czy roli mediów publicznych w obliczu przyszłorocznych wyborów. więcej

 
UOKiK odwołał się od decyzji sądu ws. kupna Eurozetu. Agora na to odpowie

Agora dostała treści apelacji, którą prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów złożył wobec decyzji sądu zmieniającej w całości jego decyzję o bezwarunkowym braku zgody na kupno przez Agorę większościowego pakietu udziałów Eurozetu. Spółka zapowiada, że złoży odpowiedź na apelację. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie w II i III kwartale, duży spadek VOX FM

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio Olsztyn - wynika z badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nowe logo Audi. "Wnosi markę na nowy poziom wzorniczy"

Marka samochodów Audi zaprezentowała nowe logo. Jest dwuwymiarowe, a nie trójwymiarowe, przez co ma być prostsze i nowocześniejsze. Chrom zastąpiono kolorami czarnym i białym. - Audi to marka kreująca trendy. Świetny, prosty design nowych modeli wyprzedza linie innych producentów samochodowych - komentuje Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, creative director w Soul & Mind Group. więcej

Cyfrowy Polsat przewiduje stabilizację rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku

Grupa Cyfrowy Polsat spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku, po szacowanym na około 1,3 proc. jego spadku w 2022 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski. więcej

Z PZPN odchodzi dyrektor marketingu i sponsoringu

Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej, odchodzi z organizacji. Na początku 2023 r. ma objąć kierownicze stanowisko w firmie z branży reklamowo-mediowej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Głowala szefem innowacji w DDB Warszawa

Michał Głowala objął stanowisko head of innovation w agencji reklamowej DDB Warszawa. więcej

Omnicom zaleca wstrzymanie reklam na Twitterze

Grupa reklamowa Omnicom Media Group zaleca swoim klientom wstrzymanie wydatków na Twitterze, powołując się na „potencjalne poważne implikacje” dla reklamodawców na platformie od czasu przejęcia przez Elona Muska pod koniec zeszłego miesiąca. więcej

Piłkarz Matty Cash w nowej kampanii Mubi

Porównywarka ubezpieczeń Mubi startuje z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. więcej

"Markowe prezenty taniej" w TK Maxx na święta. Pierwsza reklama nakręcona w Polsce

Sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię pod hasłem "Markowe prezenty taniej. Mamy to!", w której przekonuje, że wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby podarować najbliższym unikatowe upominki.To pierwsza w historii marki reklama nakręcona w Polsce. więcej

Sherlock na tropie internetowych oszustów w reklamie OLX

Ruszyła kampania reklamowa "Zaliczka na Kłopoty" serwisu ogłoszeniowego OLX, której tematem jest bezpieczeństwo transakcji w internecie. więcej

adidas zwraca uwagę na problem molestowania kobiet w akcji społecznej "With Women We Run"

Marka adidas rozpoczęła kampanię społeczną With Women We Run, zwracającą uwagę na problem molestowania słownego i fizycznego kobiet, które uprawiają sport. więcej

Balenciaga usunęła swoje konto na Twitterze

Dom mody Balenciaga usunął swoje konto na Twitterze. Tym samym stał się pierwszą dużą marką modową, która opuściła sieć społecznościową w związku ze zmianami polityki nowego właściciela Elona Muska. więcej

Łukasz Alwast dyrektorem worldbuildingu Everdome metaverse

Łukasz Alwast dołączył do Everdome, platformy metawersum. więcej

,,Słyszysz przemoc. Usłysz nas" - Stowarzyszenie Lambada i Babbel protestują przeciwko mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+

16 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Tolerancji. Z okazji Babbel, platforma do nauki języków obcych, wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowała kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas", której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+. więcej

Unique One organizuje dla Nestlé Polska loterię w Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie loterii audioteksowej pod hasłem „Idzie zima, kasę trzymaj od Nestlé”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. więcej

Blisko 3 tys. zł kosztuje zestaw LEGO Wieża Eiffla

Grupa LEGO wprowadza do sprzedaży najwyższy model z klocków w historii marki. Nowy zestaw LEGO Wieża Eiffla jest wiernym odwzorowaniem Wieży Eiffla w Paryżu. więcej

Kerris pracuje dla delio

Supermarket online delio nawiązał z agencją digitalową Kerris współpracę w zakresie opracowywania i realizacji kampanii reklamowych 360. więcej

Polski oddział PlayStation autorem spotu promującego "God of War Ragnarök"

Polski oddział PlayStation przygotował spot reklamujący "God of War Ragnarök", nową grę, którą firma Sony Interactive Entertainment wprowadziła na rynek na całym świecie tydzień temu. więcej

Średnia cena koszyka zakupowego znowu w górę. Najtańszą siecią Auchan, największe podwyżki w Selgros Cash & Carry

W październiku w stosunku do września ceny wzrosły w 10 spośród 13 sieci. Średnia cena koszyka zakupowego w październiku była o 1,05 proc. wyższa niż miesiąc wcześniej – wynika z raportu ASM Sales Force Agency. więcej

Marcin Dubiniec i Tymoteusz Pieszka w The Reel Friends

Reżyser Marcin Dubiniec oraz operator Tymoteusz Pieszka to kolejni twórcy reprezentowani przez Karolę Kowalczyk oraz Milenę Gronau - Kozyrę w The Reel Friends. więcej

Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka

Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Solidarność" w Agorze nie może pomóc zwalnianym pracownikom Heliosa, bo żaden się do niej nie zapisał

Działająca przy Agorze i Inforadiu „Solidarność” nie może reprezentować pracowników Heliosa w rozmowach o zapowiedzianych zwolnieniach grupowych. - Przez ostatnie lata nikt z kin Helios nie zdecydował się do nas zapisać. A to powoduje, że nie możemy reprezentować kogoś, kto nie udzielił nam do tego pełnomocnictwa - tłumaczą związkowcy. więcej

Rośnie zainteresowanie newsami ze świata nauki

Pandemia koronawirusa pokazała jak ważną rolę w życiu publicznym odgrywa nauka. Dotyczącymi jej newsami i informacjami zainteresowany jest coraz większy odsetek Amerykanów - wynika z badania Pew Research Center. więcej

Grzegorz Wysocki żegna się z ,,Gazetą Wyborczą"

Po czterech latach pracy z „Gazety Wyborczej” (Agora) odszedł dziennikarz Grzegorz Wysocki. - Moje rozstanie z „GW” nie ma związku z nadchodzącymi zwolnieniami grupowymi - zaznacza. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Amazon ma zwolnić 10 tys. pracowników

Technologiczny gigant Amazon planuje zwolnienie w bliskiej przyszłości ok. 10 tys. pracowników, najwięcej w historii firmy - poinformował dziennik "New York Times". Zwolnienia mają objąć działy zajmujące się urządzeniami, sprzedażą detaliczną i HR. więcej

Twitter zwolnił pracowników, którzy na wewnętrznym forum skrytykowali Muska

Z Twittera zwolniono w ostatnich dniach ok. 20 pracowników, którzy na firmowym forum w aplikacji Slack krytycznie skomentowali poczynania w firmie jej nowego właściciela Elona Muska. Pożegnano się też z pracownikiem, który polemizował z Muskiem na Twitterze. więcej

PewDiePie już nie jest największym youtuberem na świecie

Jimmy Donaldson znany również jako MrBeast ma już więcej subskrybentów niż największy dotychczas na świecie twórca PewDiePie. więcej

TikTok wbudowany w Operę

Opera zintegrowała platformę społecznościową TikTok z paskiem bocznym desktopowej wersji internetowej przeglądarki. więcej

Najlepsze połączenia internetowe dla subskrybentów Netfliksa w Polsce. Podsumowanie października

Październik okazał się stabilnym miesiącem w Indeksie prędkości dostawców internetowych Netflix, czyli comiesięcznym zestawieniu dostawców usług internetowych zapewniających najlepsze warunki korzystania z serwisu. więcej

Omnicom zaleca wstrzymanie reklam na Twitterze

Grupa reklamowa Omnicom Media Group zaleca swoim klientom wstrzymanie wydatków na Twitterze, powołując się na „potencjalne poważne implikacje” dla reklamodawców na platformie od czasu przejęcia przez Elona Muska pod koniec zeszłego miesiąca. więcej

Znamy finałową dwudziestkę w plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku. Wśród zgłoszonych "rel", "essa" i "betoniarz"

Nowe słowa lub frazy zyskują popularność dzięki ładunkowi komizmu, ekspresji czy ironii - mówi PAP prof. Anna Wileczek z Uniwersytetu J. Kochanowskiego w Kielcach oraz Obserwatorium Języka i Kultury Młodzieży UJK, przewodnicząca jury plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku. W finałowej dwudziestce znalazły się m.in. "rel", "betoniarz" i "essa". więcej

Nowy podcast w Apple News z okazji mundialu

Brendan Hunt i Rebecca Lowe wcielą się w rolę prowadzących nowy podcast na platformie Apple News, przygotowany z okazji zbliżającego się mundialu. więcej

Legimi ze wzrostem przychodów

Spółka Legimi, oferująca platformy z e-książkami, w minionym kwartale odnotowała skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości 15,5 mln zł, co oznaczało wzrost o 23 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Spółka stale rozwija platformę Legimi 4.0 w zakresie rozbudowy o kolejne funkcje oraz zakończyła i rozliczyła pierwszy etap prac badawczych, w ramach trwającego projektu dotyczącego możliwości wykorzystania technik sztucznej inteligencji. więcej

Marcin Meller przenosi się na YouTube. Szuka sponsorów i inwestorów

Marcin Meller, który rozstaje się z TVN24, oznajmił na Facebooku, że zamierza założyć własny kanał na YouTube. Mógłby on być finansowany poprzez internetową społeczność, ale także przez sponsorów. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie chce na razie podawać szczegółów i zastrzega: - To jedna z opcji, którą rozważam. więcej

Google skazane na 392 mln dolarów grzywny za śledzenie użytkowników

Alphabet, właściciel Google, otrzymał 391,5 mln dolarów grzywny w wyniku pozwu 40 amerykańskich stanów. Koncern po zawarciu ugody ukarano za nielegalne śledzenie lokalizacji swoich użytkowników. więcej

Qczaja promuje Żywiec Zdrój na TikToku

Marka Żywiec Zdrój Naturals we współpracy z Frisco.pl wystartowała z kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez Qczaja, trenera i motywatora. więcej

Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne

Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. więcej

Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody?

Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rośnie zainteresowanie newsami ze świata nauki

Pandemia koronawirusa pokazała jak ważną rolę w życiu publicznym odgrywa nauka. Dotyczącymi jej newsami i informacjami zainteresowany jest coraz większy odsetek Amerykanów - wynika z badania Pew Research Center. więcej

SW Research wprowadza SW Quality

Agencja badań SW Research uruchamia nowe oprogramowanie do badań jakościowych SW Quality. więcej

We wtorek będzie nas 8 mld osób

15 listopada 2022 roku populacja świata osiągnie 8 mld osób. Stanowi to kamień milowy w rozwoju ludzkości – oceniła Organizacja Narodów Zjednoczonych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Twitter zwolnił pracowników, którzy na wewnętrznym forum skrytykowali Muska
Rząd chce, żeby telekomy zwracały klientom ofert na kartę niewykorzystane pieniądze
Ranking internetu 5G - w październiku na czele sieć Plus
Sprzedaż smartfonów w Europie rok do roku mocno w dół, ale jest wzrost kwartalny
Android Auto z nowym interfejsem. Jest wersja beta
Legimi ze wzrostem przychodów
Exatel rozbuduje sieć GovNet
Play i UPC Polska mają 18,8 mln klientów. Czują wzrost cen prądu i pensji
Google skazane na 392 mln dolarów grzywny za śledzenie użytkowników
Gamedust liczy na zwielokrotnienie przychodów w 2023 roku. Chce osiągnąć break even
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj